{Daan}
Ik zit thuis. Mandy komt over een halfuurtje. Lauren heeft gezegd dat ze nog van me houd, maar zij maakte het uit. Eigenlijk alleen omdat dat moest voor haar carrière. Mijn telefoon springt open.
19:02
----------------------------------------------
Laurie💛: 📷 foto
----------------------------------------------Ik open WhatsApp en bekijk de foto. Het zijn er 2. Op allebei zie je Mandy zoenen met een andere jongen. Ik loop naar buiten naar Laurens huis. Ze doet open. 'Ho...' Ik loop naar binnen. 'Wat is dit?' Ik laat het bericht zien. 'Dat zijn jouw vriendin en een andere jongen die zoenen.' Zegt Lauren. 'Wist niet dat jij zo goed kon fotoshoppen.' 'Kan ik niet. Ik heb niet eens zo'n programma.' Ik loop naar boven. Haar laptop staat aan. Ik bekijk al haar programma's. Er staat inderdaad geen fotoshop programma bij. Lauren komt boven. 'Ik heb dat echt gezien.' 'Dan ben ik klaar met haar.' Ik loop terug naar huis. Op dat moment komt Mandy aangereden. Ze stapt uit de auto. 'Heey schatje.' 'Ga maar weer naar huis. Wij zijn klaar.' Zeg ik. 'Maar, wat is er?' Vraagt ze. 'Ga gewoon weg. Ik wil je niet meer zien.' 'Wat heb ik gedaan?' 'Ga weg! Slet!' Mandy stapt in haar auto en rijdt weg. De voordeur staat nog open. Lauren komt de woonkamer binnen. 'Daan?' Vraagt ze. 'Gaat het?' 'Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriendin vreemdgaat.' 'Het spijt me.' 'Jij kan er niks aan doen.' Lauren gaat naast me zitten. Ik omhels haar. Ze kijkt me aan. 'Heb je de deur dicht gedaan?' Lauren knikt.
{Lauren}
Ik zit met Daan op de bank. Al 5 minuten. Daan omhelst me nog steeds. Hij heeft me stevig vast. Ik geef hem een kus. 'Eh... Sorry, ik...' Zeg ik. Daan zoent me. 'Toen ik je zag, wist ik niet zeker of ik nog van je hield. Ik zei tegen mezelf van niet. Maar dat was gelogen.' Zegt hij. 'Mooizo.' Zeg ik. Ik geef hem een zoen.
Ik lig met Daan in zijn bed. Ik sta op, trek wat kleren aan en loop naar beneden. Melissa zit aan de keukentafel. 'Goedemorgen.' Zegt ze. 'Goedemorgen.' 'Lauren?' Vraagt Melissa. Ze draait zich naar me toe. Ik sta inmiddels al in de keuken. 'Wat doe jij hier? Ben je blijven slapen?' Vraagt ze. Ik knik. 'En Mandy dan?' 'Die kon lekker oprotten.' 'Heh?' 'Ze ging vreemd.' 'En diezelfde avond nog gaat hij met jou naar bed?' 'Dat is wel een beetje raar, ja.' Zeg ik. 'Ja.' 'Maar hij houdt gewoon nog steeds van me.' 'Dat geloof ik wel. Ik zie hoe jullie naar elkaar kijken.' 'Hallo tante Lauren!' Roept Tara. 'Hoi schat.' Zeg ik. Ik pak mijn bord en loop naar boven. 'Hey, ik schrok me de lamlasseres toen je weg was.' 'Ik ging alleen even wat te eten halen hoor.' Ik ga naast hem op bed zitten. Daan pakt een broodje van mijn bord en neemt een grote hap. 'Hey!' 'Hallo.' Ik geef Daan een duw. Hij valt op zijn rug, pakt mijn bord af, zet het neer en trekt me naar zich toe. Ik lach. 'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou.' Ik geef hem een zoen. 'Ik heb vandaag een interview. Ga je mee? Ze kennen je al. Je bent er al eens geweest en er is in het nieuws geweest dat we stiekem samen waren terwijl dat niet zo was.' 'Ja, ik ga mee. Hoe laat?' '2 uur.' 'En het is.' '12 uur.' 'Dan gaan we douchen.' 'We? We zijn pas een dag samen.' 'So what? Ik vind dat we nog steeds 1 jaar samen zijn nu.' 'En 5 dagen!' 'Ja, ja.' Daan staat op en trekt me mee naar de badkamer. Hij zet de douche aan en duwt me eronder. 'Daan! Mijn kleren!' Roep ik. Ik stap eronderuit. Ik geef Daan een dikke knuffel. 'Nat! En koud?!' 'Lekker voor je!' Zeg ik. Ik duw hem onder de douche. 'Haha, ik heb toch geen kleren aan. Leuke nieuwe kleren trouwens, en die hakken. Jeetje.' Ik lach en trek ook mijn kleren uit. Daarna ga ik bij Daan onder de douche staan. 'Hoe gaat het nu met je YouTube kanaal?' 'Volg je me niet meer dan?' Ik schud mijn hoofd. 'Oh.' 'Anders werd ik te verdrietig.' 'Ik heb je gemist.' 'Daar leek het op ja.' 'Echt!' 'Ik jou ook.' Er word op de deur geklopt. 'Daan?' Vraagt ze. 'Ik moet met je praten over Lauren.' Zegt ze. 'Wat is er dan? Ze is in mijn kamer.' 'Kan je even komen.' 'Niet echt.' 'Over een uurtje dan?' 'Ik kan niet.' 'Waarom?' 'Ik ga met Lauren mee naar een interview.' 'Oh, kan je dat afzeggen?' 'Nee.' 'Oh, vanavond dan?' 'Prima.' Melissa loopt weg. 'What the hell?' 'Ik heb geen idee wat dat te betekenen had.' Zegt Daan. Ik geef hem een knuffel. 'Vertel het me vanavond.' 'Is goed. Ik zeg wel dat ik naar een vriend ga.' 'Goed idee.'
JE LEEST
My F*cked Up Life (Original)
General FictionLauren's ouders zijn gescheiden. Haar moeder heeft een nieuwe vriend en haar vader woont in België met zijn nieuwe vriendin. De vriend van haar moeder is wel heel erg aardig voor haar en haar moeder slaapt bijna nooit thuis. Wat is er toch allemaal...