Kata-kata Mikail tergiang² dalam kepala Daviena...
String kereta menjadi mangsa pukul Daviena. Perasaan marah Daviena semakin membuak-buak... Sial kau Putra!!!!! Aku takkan maafkan kau sampai bila-bila...
Nufa...
Panel minyak kereta dipijak rapat. Daviena drive kereta macam orang gila melebihi 100 km per jam...
Bukit Bintang syurga duniawi. Berhibur siang malam.
Kaki melangkah laju mencari kelibat Putra plus menahan perut yang tengah sakit sampai terduduk.
Tahan... Tahan... Tahan... Lepas jumpa Nufa nak pengsan ke apa ke langtaklah.
Teks masuk...
Mikail : sori aku tak boleh teman kau cari Nufa sebab guard Putra mata-mata aku.
Keluhan ringan Daviena keluar... Mana nak cari Nufa ni..
Ya Allah pertemukanlah dan permudahkanlah Ya Allah. Doa Daviena dalam hati.
Akhirnya jumpa jugak.
Tapi...
Daviena berlari memberanikan mendekati Putra. Keadaan Nufa dah teruk. Nufa mana pernah minum ni mesti kerja Setan tak guna tu.
"Nufa jom balik" Daviena menarik lengan Nufa yang berlapik dengan jaket.
"Sayang!!!" panggil Putra.
Sayang babi kau. Daviena dah mencaruk.
"Sayang i buat semua untuk u. Please i sayang u" suara Putra separuh merayu mintak simpati Daviena.
"Kau siapa?" Daviena buat tak tahu dan keluar dari tempat setan.
Daviena menarik lengan Nufa dengan kasar. Tak tahan dengan sikap Putra.
Daviena membawa Nufa pulang...
Tapi... Macam mana Nufa boleh keluar dengan Putra. Pergi club. Takkan Puan Aliya tak perasan. Ni pun dah lewat malam. Daviena banyak buat tafsiran sendiri tapi still tak boleh tangkap apa yang berlaku dengan Nufa. Buntu.
"Enaaa..." panggil Nufa dalam keadaan lemah.
"Ye.. Kita dah nak sampai ni" sahut Daviena.
Dalam perjalanan ke rumah Nufa Daviena teks Puan Rasyida khabarkan apa yang berlaku. Tapi Puan Rasyida berada di Terengganu. Mungkin ambik masa untuk sampai.
Setelah sampai Daviena mengusung Nufa ke biliknya. Penat tak boleh nak cerita. Rumah ni memang takkan terkunci kalau owner rumah tak balik.
"Sakitnya perut ni"
Tak sampai pusingan 90 darjah. Nufa menarik tangan Daviena masuk ke pelukannya.
♣♣♣♣♣♣
WXY 888...
Kenapa kereta ni ada depan rumah? Takkan kawan Natratasya datang malam-malam buta ni. Jam ditilik dah nak pukul 1 pagi.
Pintu pun tak terkunci...
"Nufa pun belum jumpa lagi. Serabutnyaaa... " keluh Rizky Khun.
Tolong... Kedengaran sayu dan lunak di dengar...
Siapa?
Tanpa melengahkan masa Rizky mencari.. Suara tu datang dari bilik Nufa...
♣♣♣♣♣♣
Nufa menarik tudung Daviena yang di pegang kemas oleh Nufa atas katil. Satu ciuman kasar ke muka Daviena. Kaki dan badan Daviena meronta tapi tak berdaya dengan kekuatan seorang lelaki yang dah hilang akal.
"Nufa... Jangan... please... Nufaa" suara Daviena mengetar.
Bungggg!!!!
Bunyi kuat seseorang menendang pintu mengecutkan lagi perut Daviena yang dah nak diperkosa oleh Nufa.
"Nufaaaaa!!!" jerit Rizky Khun.
♣♣♣♣♣♣
"What doing on?" tanya Puan Aliya.
Daviena masih trauma. Mulut Daviena ibarat di gum kemas. Nufa pulak masih tak sedarkan diri setelah di tolak Rizky Khun.
Rizky Khun masih tak percaya apa yang dilihat. Rizky melihat Daviena lama. Jantungnya seperti nak tercabut.
Ya Allah tenangkanlah hatiku....
Subang tu...?! Bisik hati Rizky Khun.
Dengan apa yang jadi... Mereka perlu cari penyelesaian...
Tapi apa penyelesaiannya?? Teruskan membaca...
YOU ARE READING
KAU BUAT AKU RESAH M.A.I.D PROJEK
RandomDisebabkan projek dari profesor Firda dari falkuti Seni. Daviena Safiaa terpaksa menjadi pembantu rumah. Apa yang patut Daviena lakukan?? Seorang yang terpengaruh. Hati yang keras akhirnya di hancurkan oleh seorang gadis. Pemilik hati Adam Rizky Khu...