12. Συζήτηση με τον Μάττ

181 9 7
                                    

Εφόσον καταφέρνω να ξυπνήσω βλέπω την μητέρα μου να κάθεται δίπλα μου και να μου έχει φέρει πρωινό στο κρεβάτι.. Στο πρωινό έχει φέρει αυγά σε μια φέτα ψωμί του τοστ, σε κυκλικό σχήμα. Το κιτρινάδι και το ασπράδι του αυγού είναι μαγειρεμένα σε ένα τέτοιο όμορφο σχήμα που μοιάζει με φωλιά πουλιού... Το λέγαμε πάντοτε " Η Φωλιά του Πουλιού.." Η μητέρα μου έχει να μου κάνει αβγά από τότε που πήγαινα νηπιαγωγείο ακόμα σε τέτοια μορφή.. Μέσα στο ψωμί, στις φέτες του τοστ έχει βάλει βούτυρο το οποίο μέσα έχει λιώσει και αφήνει μια υπέροχη γεύση.. " Η Φωλιά του Πουλιού ;; Ουαο μαμά , με εκπλήσσεις.." την κοιτάζω.. " Άιριν... Χτες, από τον τρόπο που αντέδρασες.. Το καταλαβαίνω απλά.. Αχ, Άιριν, προσπάθησε να καταλάβεις, ήθελα μόνο να σε προστατεύσω , μόνο αυτό .." με κοιτάζει εκείνη.

Από την φωνή της καταλαβαίνω πως λέει την αλήθεια και από τον τρόπο με  τον οποίο με κοιτάζει καταλαβαίνω πως έκλαιγε.. " Μαμά.." λέω τελικά.. " Σε συγχωρώ.." πιάνω τα χέρια της με καλοσύνη , όπως όταν ήμουν παιδί.. " Ειλικρινά. Απλά.. Έμαθα πολλά τις τελευταίες ημέρες, είδα πολλά και... Δεν ξέρω απλά τι να πιστέψω μαμά.. Αληθινά όμως.." την αγκαλιάζω και φέρνω το πρόσωπό μου κοντά στην αγκαλιά της. " Σε αγαπώ μαμά.. Και το ξέρω ότι κάνεις το ίδιο." χαμογελώ και η μαμά μου με δάκρυα στα μάτια με αγκαλιάζει.. 

Εφόσον φτιάχνω το μαλλί μου και το αφήνω ελεύθερο κάθομαι και τρώω μαζί της. Της ορκίζομαι να πιούμε μαζί έναν καφέ αργότερα και να την βοηθήσω στο μαγείρεμα.. Δεν με ρωτάει τίποτα για την γιαγιά οπότε ούτε εγώ το προσπαθώ να της πω τίποτα.. Εφόσον ετοιμάζομαι και κοιτάζομαι για λίγη ώρα στον καθρέφτη βάζω ένα καπέλο και μια όμορφη μπλούζα καφετιά.. Φοράω ένα τζιν παντελόνι και καφετιά μποτάκια.. Βάζω κάτι καφετιά γυαλιά που φορούσα από παλιά για στυλ και εφόσον χαιρετάω με ένα φιλί στο μάγουλο τους γονείς μου φεύγω πάλι και πηγαίνω στο μαγαζί.. Σύντομα φτάνουν μερικοί πελάτες στους οποίους δίνω βιβλία τα οποία εγώ προσωπικά θα διάβαζα μόνο άμα δεν είχα κάτι καλύτερο να διαβάσω.. Μια όμως μεγάλη μου αγάπη εκτός του να διαβάζω βιβλία , να ακούω μουσική , ή να μαγειρεύω είναι το να σκιτσάρω..

Κάθομαι λοιπόν , μιας που ο περισσότερος κόσμος έχει φύγει από το βιβλιοπωλείο και σκετσάρω λίγο.. Συγκεκριμένα κάνω σε ένα σκίτσο τον Μάττ και πιστεύω τον έχω πετύχει τέλεια..Έχω πετύχει πιστεύω το μεγάλο του μέτωπο, το μαλλί του που είναι φτιαγμένο λες και έχει στόχο μόνο να μένει στην μνήμη όλων όσων τον συναντάνε, το ώριμο και αντρικό αλλά ταυτόχρονα παιδικό βλέμμα του...

The Alchemist's Apprentice  by Matt DragoneedWhere stories live. Discover now