Ανοίγω το ένα μου μάτι και προχωρώ με όση δύναμη μπορεί να μου δώσει το σώμα μου μετά από τον εφιαλτικό ύπνο μου .. Είδα πάλι εκείνη στον ύπνο μου..Πάλι την αδελφή μου, την μεγαλύτερη.. Βρισκόμασταν στην Σκωτία, ήμασταν νεαρές.. Είχα μόλις γίνει Κόμισσα, μια Earl.. Κρατούσα τις δυο λεπίδες μου, οι οποίες ήταν καλά ακονισμένες και πολεμούσαμε στο χείλος ενός γκρεμού.. Η αδελφή μου πολεμούσε μανιασμένα και όντως ήθελε να με σκοτώσει ... " Βρήκα το πτώμα του Ντάνκαν !!" μου φώναζε.. Ο Ντάνκαν ήταν ο εραστής της.. Παλαιότερα τον αγαπούσα και εγώ μα τελικά ο Ντάνκαν επέλεξε εκείνη, επέλεξε την Στέφανι.. " Εσύ τον σκότωσες.." με κατηγόρησε ενώ μου επιτειθόταν και εγώ με δύναμη έβαλα τις λεπίδες μου μπροστά από το πρόσωπό μου για να αμυνθώ.. " Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς, θα με σκότωνε, Στέφανι !!! Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς !!" φώναζα ενώ με οργή αποφάσιζα να επιστρέψω τα μισητά χτυπήματα.
"Λάθος, αδελφή !!" μου φώναξε εκείνη κάνοντας μια στροφή και επιχειρώντας να με χτυπήσει στο κεφάλι .. Κατάφερα να δω το χτύπημά της και να αμυνθώ την τελευταία στιγμή ενώ εκείνη έλεγε " Επέλεξες να το κάνεις !!"Συνέχισε να με χτυπάει πιο άγρια μα τελικά κατάφερα να την κλωτσήσω και να την κάνω να πέσει κοντά στο χείλος του γκρεμού.. Έβγαλα τα σπαθιά μου και έφερα τις λεπίδες κοντά στον λαιμό της σε σχήμα χιαστί.. " Συγνώμη αδελφή .." είπα τελικά και της έκοψα τον λαιμό ενώ κλώτσαγα το σώμα της στο βραχώδες έδαφος..
Επιστρέφω στο τώρα και κοιτάζω τριγύρω ενώ προχωράω.. Βλέπω εικόνες και αγάλματα παλιών και σημαντικών μελών του Τάγματος..Μερικοί από αυτούς πέθαναν από τα λεπίδια, τα χέρια, ή τους κεφαλοθραύστες ατόμων όπως ο Αλχημιστής και η Νικήτρια ενώ μερικοί από αυτούς πέθαναν από τα δικά μου χέρια.. Κλείνω πάλι το ένα μου μάτι και θυμάμαι τον λόγο για τον οποίο μπήκα στο Τάγμα.. Η Αδελφότητα είχε δηλητηριώδεις ψευδαισθήσεις για έναν καλύτερο, ονειρικό κόσμο, γεμάτο αγάπη, ισότητα, ειρήνη και σεβασμό.. Οι ψευδαισθήσεις τους αυτές ήταν δηλητηριώδεις και επικίνδυνες.. Χιλιάδες αθώες ψυχές χάθηκαν μπροστά στα μάτια μου επειδή δεν πίστευαν στα ψέμματα της Αδελφότητας.. Παλαιότερα είχα αναγκαστεί να σφάξω τους κατοίκους ενός ολόκληρου χωριού για αυτόν τον λόγο... Όμως τελικά ο Αφέντης μου έδειξε την αλήθεια, με έκανε να δω τα πράγματα όπως ήταν όσο και αν αρνιόμουν να τα δω..
Η Αδελφότητα πιστεύει πως ο κόσμος θα ακολουθήσει την Αδελφότητα, την Καλοσύνη, τον Σεβασμό , την Ειρήνη.. Και κάτι πολύ σκοτεινό, κάτι απίστευτα τρομακτικό. Πιστεύουν ότι θα φέρουν την Ελευθερία... Πολλοί μου λένε " Η Ειρήνη είναι Ελευθερία. " Όχι, η Ειρήνη δεν είναι Ελευθερία. Είναι μια πρόσκληση για το Χάος. Και μπορώ να τους το αποδείξω πολύ εύκολα.. Ηγέτες σε όλο τον κόσμο κάθε ημέρα που περνάει φωνάζουν, ουρλιάζουν για ανθρώπινα δικαιώματα, για δικαιοσύνη, ελευθερία και ειρήνη.. Όμως είναι μόνο αυτό, μόνο ουρλιαχτά και φωνές. Δεν μπορούν να καταφέρουν την αλλαγή επειδή κανένας δεν προσπαθεί, όλοι κάνουν ότι θεωρούν καλύτερο για τους εαυτούς τους..
ESTÁS LEYENDO
The Alchemist's Apprentice by Matt Dragoneed
Ficción GeneralΗ πρωτη συναντηση του Ματτ Ντραγκονιντ και της Αιριν Σαρφφ. Επεισοδιο 1 της σειρας Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ πρωτος κυκλος. Βασισμένο στο Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ Μια Νέα Ελπίδα καθώς και σε διάφορα παιχνίδια και σειρές, κυρίως το Once Upon A Time , τ...