11. Αποχαιρετισμός

153 10 3
                                    

Εφόσον η Άιριν λιποθυμάει κοιτάζω δίπλα μου και βλέπω τα δυο ονόματα που έγραψε με την κιμωλία. Απορώ πως βρήκε την δύναμη να το καταφέρει προτού λιποθυμήσει. " Ανούβις . Λόκι." διαβάζω τα ονόματα. Τότε σηκώνομαι και αρχίζω να θυμάμαι τα ονόματα. Άνουβις. Ο Αιγυπτιακός Θεός με το κεφάλι τσακαλιού που σύμφωνα με την μυθολογία όταν πέθαιναν οι άνθρωποι έπαιρνε τις ψυχές από τα σώματα και τις οδηγούσε μέσα από το Ντουάτ , τον Κάτω Κόσμο σύμφωνα με την Αιγυπτιακή Μυθολογία. Εφόσον περνούσαν από πολλές πύλες και δοκιμασίες με οδηγό τον ίδιο τον Άνουβι η ψυχή που ήθελε να περάσει στην αιώνια ζωή  έπρεπε να περάσει μια τελευταία δοκιμασία , την πιο κρίσιμη από όλες. Την Δοκιμασία της Καρδιάς, μια δοκιμασία που είχε επινοήσει ο ίδιος ο Όσιρις, ο Άρχοντας του Κάτω Κόσμου. 

Η δοκιμασία αυτήν είχε ως εξής. Όταν έφτανες μπροστά από τους Δικαστές του Κάτω Κόσμου, στον θρόνο του ίδιου του Όσιρι έβρισκες μπροστά σου μια ζυγαριά. Σε αυτήν την ζυγαριά από το ένα μέρος υπήρχε ένα φτερό και από το άλλο η καρδιά της ψυχής που περνούσε την δοκιμασία. Άμα η καρδιά ήταν πιο ελαφριά από το φτερό τότε η ψυχή περνούσε την δοκιμασία και κέρδιζε την αιώνια ζωή . Μόνο ένας πέρασε την δοκιμασία και όμως δεν κέρδισε την αιώνια ζωή , όχι επειδή έκλεψε ή δεν την άξιζε , όχι οι Αιγύπτιοι δεν μπορούσαν να ξεγελάσουν με τέτοια κόλπα και δικαιολογίες τον Όσιρι. Αυτός δεν ήταν άλλος από τον πρώτο πρόγονο της Άιριν, τον Έρμις, έναν Αιγύπτιο που παρά της καλής του καρδιάς είχε και άλλες δουλειές να κάνει στον κόσμο των ζωντανών με αποτέλεσμα να κερδίσει το δώρο - ή την κατάρα - της μετενσάρκωσης.

Από την άλλη ο Λόκι. Ένας Σκανδιναβός Θεός, ένα πνεύμα της Πανουργίας και της Φωτιάς. Μισός Θεός, μισός Γίγαντας του Πάγου, έξυπνος και πανούργος με μανία για αναγνώριση και εξουσία. Λυπητερή φιγούρα αλλά ταυτόχρονα τόσο μεγαλοπρεπής. Ο Λόκι ανήκε στους θεούς Εσίρ, τους Σκανδιναβικούς Θεούς στους οποίους ανήκε και ο Όντιν, ο πατέρας Θεών και Ανθρώπων, ο Θωρ, με το Μγιόλνιρ, το μαγικό σφυρί που μπορούσε να ρίχνει κεραυνούς και να δημιουργεί αστραπές. Ο πατέρας του Λόκι ονομαζόταν Φαρμπάουτι και η μητέρα του - ναι παιδιά, η μητέρα του και όχι ο πατέρας του όπως έλεγαν στις ταινίες Marvel - ήταν η Λάφει. Σύμφωνα με τον θρύλο ο Φαρμπάουτι ήταν ένας Γίγαντας του Πάγου ενώ η Λάφει , που πέθανε νωρίς και δεν μπορέσαμε ποτέ να βρούμε το είδος της μπορεί να ήταν μια Γιγάντισσα, μια Θεά ή οτιδήποτε άλλο. Ο πατέρας του πάντως ήταν σίγουρα Γίγαντας του Πάγου. Ο Όντιν μεγάλωσε μετά από μια μάχη τον Λόκι και τον Θωρ σαν αδέλφια αλλά χάρη σε ορισμένα γεγονότα ο Λόκι εκδιώχτηκε και σχεδόν έριξε την Άσγκαρντ, το Βασίλειο των Θεών. Αλλά αυτό είναι μια μεγάλη ιστορία που κάποια μέρα θα την μάθετε..

The Alchemist's Apprentice  by Matt DragoneedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora