Μόλις κάνω αυτήν την ερώτηση στον Μάθιου εκείνος απλά με κοιτάζει... Μοιάζει να μην μπορεί να μου απαντήσει, σαν να θέλει να μου πει κάτι αλλά η γλώσσα του να έχει κοπεί, η φωνή του να έχει πετρώσει... Τελικά όμως με κοιτάζει και μου απαντά " Πιστεύω στους ανθρώπους... Μόνο σε αυτούς... Σε αυτούς και κυρίως στους ονειροπόλους.. Τους ονειροπόλους και τους ονειροπαρμένους... Σε αυτούς που αφήνουν τα όνειρα τους να τους παρασύρουν και είναι τόσο επικίνδυνοι έτσι ώστε ακόμα και όταν η νύχτα έχει τελειώσει και εκείνοι έχουν ξυπνήσει , συνεχίζουν να ονειρεύονται... Και όχι μόνο ονειρεύονται αλλά κυνηγάνε και τα όνειρα τους το επόμενο πρωινό σαν να είναι αληθινά, σαν να μην ξύπνησαν ποτέ... Ένας τέτοιος ονειροπόλος είμαι και εγώ.." με κοιτάζει και χαμογελά... Είναι τόσο γλυκό αυτό το χαμόγελο του αλλά μπορώ να καταλάβω ότι κάτι κρύβει... Κάτι σαν να πονά , αλλά παράλληλα να χαίρεται....
" Κάτι μου κρύβεις... Τι σκέφτεσαι ;;;" του λέω και εκείνος με κοιτάζει με τα υπέροχα μάτια του... " Απλά μου έρχονται στο μυαλό διάφοροι ονειροπόλοι που συνάντησα στα ταξίδια μου, στην ζωή μου.. Ο Μαγγελάνος, ο Σαίξπηρ, ο Γκάντι, ο Λώρενς της Αραβίας, η Μπέλ, ο Χριστόφορος Κολόμβος, διάφοροι... Όμως υπήρχαν εκείνοι που έλεγαν ότι δεν ονειρεύονταν ποτέ... Τα όνειρα τους παρ'όλα αυτά ήταν τα πιο ισχυρά όνειρα όλων.. Η πρόγονος σου, η πειρατίνα η Μέλανι Κόννορ ήταν ένα τέτοιο είδος ανθρώπου... Δεν ονειρευόταν όπως έλεγε, αλλά τα όνειρα της ήταν τα πιο ισχυρά από όλες τις προσαρκώσεις σου ως τότε... Και φυσικά υπάρχουν και τα πιο επικίνδυνα είδη ανθρώπων... Αυτοί που ονειρεύονταν αλλά εφόσον δεν έγιναν ποτέ τα όνειρα τους αληθινά επειδή οι ελπίδες τους σφαγιάστηκαν , από έναν γονέα, έναν δάσκαλο, ή την κοινωνία εκείνοι πήραν τον ρόλο του θυσιαστή και έσφαξαν τα όνειρα τόσων και τόσων ανθρώπων παίζοντας το καλοί ή ρομαντικοί ...Μερικοί δεν μπήκαν καν σε αυτόν τον κόπο και χρησιμοποιώντας την δύναμη τους , την ομορφιά τους ή τις ιδιότητες τους προσπάθησαν να κερδίσουν ότι επιθυμούσαν... Μισώ αυτούς τους ανθρώπους... Θα σου πω μόνο μερικά ονόματα... Γκαστόν, Αδόλφος Χίτλερ, Πρίγκηπας Ναβίν, ναι ο πρίγκηπας από την πριγκίπισσα και τον βάτραχο, πρίγκηπας Έρικ από την μικρή γοργόνα... "
Εγώ τον κοιτάζω και μένω έκπληκτη " Τι ;;;; Βάζεις στην ίδια κατηγορία με τον Χίτλερ τον Ναβίν και τον Έρικ ;;; Για ποιο λόγο ;;; Αν θυμάμαι καλά ο Ναβίν βοήθησε την Τιάνα να φτιάξει το εστιατόριο της στην Νέα Ορλεάνη δίνοντας της χρήματα και δουλεύοντας μαζί της ενώ ο πρίγκηπας Έρικ βοήθησε την Άριελ να μείνει στον ανθρώπινο κόσμο.." αρχίζω να λέω μα ο Αλχημιστής με σταματά.." Ναι, Άιριν αλλά.. Αυτήν είναι η μισή αλήθεια.. Βλέπεις μόλις ο Ναβίν παντρεύτηκε την Τιάνα και έφτιαξαν μαζί το εστιατόριο της ο τύπος έβαλε πλώρη για παιδιά αναγκάζοντας την Τιάνα να θυσιάσει το όνειρο της να κάνει μια τεράστια αλυσίδα εστιατορίων σε ολόκληρη την Αμερική, να μάθει καινούργιες συνταγές και να γίνει μια από τις μεγαλύτερες μαγείρισσες της εποχής της προκειμένου να μπορέσει να φροντίσει τα παιδιά της.... Ευτυχώς για εκείνη όπου και να πηγαίναμε εγώ και ο Μπαρτόλομιου της στέλναμε επιστολές με καινούργιες συνταγές για να μπορεί να πειραματίζεται... Βέβαια, ο Ναβίν δεν την άφησε ποτέ να βγει έξω από τα στενά όρια του δικού της εστιατορίου και των καθηκόντων της ως μητέρα... Καλός μπουνταλάς ήταν του λόγου του... Δυστυχώς η Τιάνα πέθανε 35 χρόνια μετά τον γάμο τους , από ότι έχω μάθει τουλάχιστον.. Πως αυτό το αρχίδι έγινε Αθάνατος δεν γνωρίζω...
YOU ARE READING
The Alchemist's Apprentice by Matt Dragoneed
General FictionΗ πρωτη συναντηση του Ματτ Ντραγκονιντ και της Αιριν Σαρφφ. Επεισοδιο 1 της σειρας Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ πρωτος κυκλος. Βασισμένο στο Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ Μια Νέα Ελπίδα καθώς και σε διάφορα παιχνίδια και σειρές, κυρίως το Once Upon A Time , τ...