27. Για να γνωριστούμε καλύτερα

57 4 1
                                    

Προχωρώ στο μαγαζί του αδελφού του Αλχημιστή και κοιτάζω τριγύρω... Αφίσες ροκ συγκροτημάτων και τραγουδιστών βρίσκονται στους τοίχους..Αυτήν την στιγμή παίζει το " Come As You Are "των Nirvana ενώ ο Αλχημιστής συζητά με την Άιριν... Ο Τζέιμς έχει σηκωθεί και βλέπω πως μιλάει με την Ωρόρα... Δεν ξέρω πως αλλά αισθάνομαι σαν να βρίσκομαι πάλι στο σπίτι μου... Παρέα με τους καλύτερους φίλους μου, μέσα σε ένα μπαράκι... Το βλέμμα μου παγώνει στους Alestorm ... " Σου φαίνεται κάτι ενδιαφέρον πειρατή ;;;" με ρωτά ο Τζέιμς.. " Ενδιαφέρουσα συλλογή ..." σχολιάζω και κάθομαι σε μια καρέκλα στο μπαρ... Ενώ κάθομαι η Ωρόρα έρχεται κοντά μου... Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο όμορφη έχει γίνει μετά από τόσο καιρό... " Τι να σου βάλω ;;" με ρωτά...

" Ας αρχίσουμε με ένα ..."Πριν προλάβω να απαντήσω βλέπω την Άιριν να βγαίνει έξω από το μπαρ λες και ο Ματτ της έκανε κάποια ανήθικη πρόταση ..." Τι σκατά έκανε πάλι ;;;" σκέφτομαι ενώ κοιτάζω προς το μέρος του ... " Με ένα ;;;" περιμένει την παραγγελία μου η Ωρόρα με ένα περίεργο και παράλληλα σαρκαστικό βλέμμα.." Μαρτίνι.. Βάλε μου ένα μαρτίνι ..." χαμογελώ και κάθομαι κοιτάζοντας προς την πόρτα... Σύντομα ο Μάττ βγαίνει έξω, ακολουθώντας την... Τον πιάνω βιαστικά από τον ώμο ενώ πάει να με προσπεράσει ... " Τι μαλακία έκανες πάλι ;;;" τον ρωτάω βιαστικά ενώ η κοπέλα  μου βάζει το μαρτίνι ... " Δεν είναι εύκολο ξέρεις για μια κοπέλα της ηλικίας της να αποδεχτεί τον ρόλο της στα γεγονότα που θα έρθουν..." μου λέει τις γνωστές μαλακίες ο Αλχημιστής... 

" Την αγαπάς ρε τσόγλανε ;;;" τον ρωτάω ενώ καρφώνω τα μάτια μου στα δικά του.. Βέβαια γνωρίζω την απάντηση και είναι ηλίου φανερότερον ότι ο Αλχημιστής την γουστάρει.. Οπότε και ο Μάττ μου δίνει την ειλικρινή απάντηση που περίμενα, δεν είμαι ηλίθιος και ο Αλχημιστής δεν είναι καλός στο να ψεύδεται, " Ναι... Είμαι ερωτευμένος μαζί της, την αγαπώ αγνά.. Χάνω το μυαλό μου κοντά της, αιχμαλωτίζει την καρδιά μου, τις σκέψεις μου, τις πράξεις μου..." λέει εκείνος και βλέπω στις φλόγες που φαίνονται μέσα στα καστανά του μάτια ότι το εννοεί... Τον χτυπάω απαλά στον σβέρκο με φάπα και του δείχνω την πόρτα... " Τρέχα πίσω της... Προσεκτικά όμως..." χαμογελώ ενώ ο Μάττ κάνει brofist μαζί μου και χαμογελάει... Μπορεί να κάνω κάποιες φορές υποτιμητικά σχόλια όταν είναι μαζί μου ή να τον κοροϊδεύω και να γελάω εις βάρος του αλλά το κάνω επειδή είναι κολλητός μου... Νοιάζομαι πραγματικά για αυτόν τον τύπο και όποιος τον πειράξει θα έχει να κάνει μαζί μου ... Είναι αληθινός φίλος, ένας Θεός ξέρει πόσες φορές ξελασπώσαμε ο ένας τον άλλον...

The Alchemist's Apprentice  by Matt DragoneedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora