( Πριν αρχίσουμε κάτι μικρό... Ναι ξέρω ότι χρησιμοποίησα ξανά το Paint it Black αλλά δεν πειράζει.. Ειδικά όπως είναι αυτό το κεφάλαιο... Καλή ανάγνωση και ευχαριστώ για τα 2,4k. Στην εικόνα η Ωρόρα )
Κοιμάμαι ολομόναχος στο κρεβάτι μου, στον ψηλότερο όροφο του μπαρ, εκεί που είναι το διαμέρισμα μου.. Το Devil's Laugh είναι ολόκληρη η περιουσία μου... Οτιδήποτε έχω το απέκτησα με τρία πράγματα.. Την βοήθεια του Ματτ, το μπαρ και τον προσωπικό μου μόχθο.. Είναι ώρα να σηκωθώ... Ο ήλιος κοντεύει να δύσει και να έρθει μια πολύ όμορφη νύχτα, απόγευμα...
Μαζεύω τα ρούχα μου απο κάτω και βλέπω κάτι , ένα σημείωμα δίπλα μου στο κομοδίνο του κρεβατιού μου.." Τζέιμς, σε ευχαριστώ για την υπέροχη βραδιά, είσαι ο αγαπημένος μου !!! Υστερόγραφο, πήρα από το πορτοφόλι σου 400 $ για το χτεσινό βράδυ.. Φιλιά, Άντζι !!" διαβάζω στο σημείωμα... Ωραία, μυστήριο 1 λύθηκε για το που πήγαν κάποια λεφτά από το πορτοφόλι μου.. Στον αέρα πλανάται η μυρωδιά από βότκα, ιδρώτα και σπέρμα άρα ήπιαμε και πηδηχτήκαμε.. Ήπια τα κέρατα μου αν κρίνω από τον πονοκέφαλο...
Ανοίγω το ραδιόφωνο.. Παίζει το "Heat of the Moment " των Asia... Χαμογελώ εφόσον μου έρχονται στο μυαλό τόσες αναμνήσεις γύρω από αυτό το κομμάτι και τον Ματτ... Βλέπετε προτού χωρίσουν οι δρόμοι μας και εγώ προσλάβω την Ωρόρα, πριν καν ανοίξω το μπαρ εγώ και ο Ματτ ταξιδεύαμε μαζί.. Ένα παλιό Ford Mustang Zold του 1967 σε ένα περίεργο ασπροκίτρινο χρώμα και εμείς οι δυο στον δρόμο με οτιδήποτε μπορούσαμε να βρούμε στον δρόμο μας απο ροκ και τσιγάρα ως κοπέλες και τρελούς συνεπιβάτες που θέλανε να αλλάξουν τον κόσμο... Τα καθίσματα ήταν δερμάτινα και είχαμε κασετόφωνο... Ήταν οι πρώτες φορές που ασχολούμασταν με παραφυσικά.. Βέβαια είδαμε λίγα , δεν ήμουν τόσο έτοιμος για αυτό ακόμα.. Ήμουν μικρός, νεαρός, μαλάκας ακόμα... Αυτό που θυμάμαι όμως ήταν μια φορά που είχαμε σταματήσει σε ένα μοτέλ και είχαμε πάει να κοιμηθούμε.. Το επόμενο πρωινό τον ξύπνησα με το Heat Of the Moment στην διαπασών και εμένα να τραγουδώ απο πάνω του..Χαχα....
Σηκώνομαι και ενώ βάζω την αγαπημένη μου κολόνια κάνω λίγο headbanging στον ρυθμό των Asia...Θυμάμαι πως μετά από την τελευταία μας περιπέτεια μαζί , αν και ποτέ δεν τον άφησα από τα μάτια μου, του έδωσα τα κλειδιά του αμαξιού και του ζήτησα να το προσέχει.. Και αν κρίνω από την τελευταία φορά προσέχει το αμάξι μας σαν τα μάτια του..
YOU ARE READING
The Alchemist's Apprentice by Matt Dragoneed
General FictionΗ πρωτη συναντηση του Ματτ Ντραγκονιντ και της Αιριν Σαρφφ. Επεισοδιο 1 της σειρας Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ πρωτος κυκλος. Βασισμένο στο Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ Μια Νέα Ελπίδα καθώς και σε διάφορα παιχνίδια και σειρές, κυρίως το Once Upon A Time , τ...