15.Ο Τυφλός και ο Σαμουράι

165 8 4
                                    

Καθώς τα αγόρια επιστρέφουν εγώ προσπαθώ να μην ρίξω το πονηρό μου βλέμμα στον Μάττ.. Έχει ντυθεί τόσο όμορφα... Πουκάμισο και κόκκινη γραβάτα ενώ απελευθερώνει μια μυρωδιά αρώματος, τόσο όμορφου... Προσπαθώ λοιπόν να μιλήσω με την Ωρόρα αλλά δεν είναι και πολύ ομιλητικό άτομο. Με το ζόρι της βγάζω ορισμένες λέξεις, ώσπου κουράζομαι να της τα βγάζω με το τσιγκέλι και τελικά αφιερώνομαι στο να πιω το κρασί μου .... Η μουσική συνεχίζει με κλασσικά ροκ κομμάτια ώσπου φτάνουμε σε ένα από τα αγαπημένα μου.. " Paint It Black " από τους Rolling Stones. Αυτό το κομμάτι μου άρεσε από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αλλά έμαθα να το θαυμάζω ακόμη περισσότερο από τότε που το άκουσα στην περιπέτεια φαντασίας " The Last Witch Hunter "( " Ο Τελευταίος Κυνηγός Μαγισσών ") ερμηνευμένο από την τραγουδίστρια Ciara.

Εφόσον θυμάμαι τους στίχους κουνάω το κεφάλι μου στον ρυθμό του κομματιού ενώ ο Μάττ ακριβώς από δίπλα μου κουνάει τα χέρια του στον ρυθμό των ντραμς του κομματιού ενώ ο Τζέιμς κάνει πως παίζει την κιθάρα που χρειάζεται για το κομμάτι στον αέρα.. Αρχίζω να σιγοτραγουδώ τους πρώτους στίχους " I see a red door and I want it painted black.. No colors anymore, I want them to turn black..

I see the girls walk by dressed in their summer clothes.. I have to turn my head until my darkness goes.." δηλαδή " Βλέπω μια κόκκινη πόρτα και την θέλω βαμμένη μαύρη... Όχι άλλα χρώματα, θέλω να γίνουν μαύρα..

Βλέπω τα κορίτσια να περνάνε από δίπλα μου στα ρούχα τα καλοκαιρινά τους.. Πρέπει να γυρίζω το κεφάλι μου ώσπου το σκοτάδι μου να φύγει.." Μάλλον αυξάνω λίγο την φωνή μου και τραγουδάω κανονικά επειδή ο Τζέιμς σφυρίζει και σχολιάζει " Ουάο.. Ωραία φωνή , Άιριν. Μάττ, δεν μου είπες ότι η κοπέλα σου από εδώ τραγουδούσε τόσο όμορφα.." Χαμογελώ για το κοπλιμέντο και κοιτάζω τον Μάθιου... " Τζέιμς, πίστεψέ με, ούτε και εγώ το ήξερα ότι τραγουδάει έτσι.. Άιριν, έχεις υπέροχη φωνή.. Έχω μείνει άναυδος.." λέει την αλήθεια ο Μάττ και εγώ χαμογελώ.. " Ω, σταματήστε, με κάνετε και κοκκινίζω.." λέω γεμάτη ειρωνεία αλλά η αλήθεια είναι πως όντως δεν πιστεύω ότι έχω τόσο καλή φωνή.. Παρ' όλα αυτά τραγουδάω όποτε έχω βγει έξω για να περάσω καλά, όταν ακούω μουσική, όταν διαβάζω κάτι ή όταν κάνω μπάνιο..

Ο Ματτ κοιτάζει με ένα συνωμοτικό βλέμμα τον Τζέιμς όσο εκείνος βάζει ένα Lemmy στον εαυτό του.. " Είσαι σίγουρος ;;" διαβάζω τα χείλη του Τζέιμς και ο Μάττ ανεβοκατεβάζει το κεφάλι του καταφατικά.. Αρχίζω να ανησυχώ και σηκώνω το ποτήρι μου με το κρασί ώστε να είναι κοντά στον πάγκο.. Το είχα διαβάσει αυτό πριν μια βδομάδα σε μια εφημερίδα .. Ήταν ένας ντεντέκτιβ και είχε πιαστεί αιχμάλωτος κάποιων εγκληματιών .. Οι εγκληματίες είχαν πιάσει αιχμάλωτη και την ψυχολόγο βοηθό του.. Η κοπέλα έκανε ότι χρειαζόταν νερό και οι βλάκες εγκληματίες της έλυσαν τα χέρια δίνοντάς της ένα γυάλινο ποτήρι.. Οπότε η κοπέλα έκανε ότι ήταν αναμενόμενο να κάνει.. Έσπασε το ποτήρι σε έναν τοίχο, έκοψε τον λαιμό ενός από τους εγκληματίες με το γυάλινο θραύσμα και άρπαξε το πιστόλι του.. Έπειτα σκότωσε σχεδόν όλους τους εγκληματίες με το πιστόλι που έκλεψε από τον βλάκα με το νερό.. Η κοπέλα νομίζω λεγόταν.. Λούσυ ;; Ναι, καλά θυμάμαι . Λούσυ αλλά το επώνυμό της είναι που με μπερδεύει.. Στέλρινγκ ; Στάρλινγκ ;; Γράψτε λάθος. Λούσυ Στέρλινγκ. Και ο ντεντέκτιβ ονομαζόταν Χιούγκο Ρώσον.

The Alchemist's Apprentice  by Matt DragoneedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant