10. Σκιές

172 11 4
                                    

Όσο προσπαθώ να κοιμηθώ στο τροχόσπιτο της γιαγιάς μου νομίζω πως ακούω φωνές.. Φωνές στον ύπνο μου..Παλεύω να τις κάνω να μην ακούγονται όμως τις βλέπω.. Βλέπω έναν άντρα με μια κόκκινη στολή να έρχεται καταπάνω μου κρατώντας ένα μουσκέτο και τον Μάττ να τον μαχαιρώνει από πίσω, βγάζοντας την λεπίδα από το στήθος του.. Βλέπω μια άλλη φορά να βρίσκομαι σε ένα δάσος με έναν περίεργο άνθρωπο. Κάτι του λέω και το πρόσωπό του αλλάζει, γίνεται σαν το πρόσωπο ενός ταύρου με τα κέρατα στο κεφάλι. Βλέπω ακόμη και ένα σκουλαρίκι σαν κρίκο στην μύτη του.. Βλέπω να τρέχω μέσα σε ένα δάσος και να με κυνηγάνε, βλέπω πως πέφτω σε ένα ποτάμι και τα νερά με παρασέρνουν.. Και ξαφνικά το κενό καθώς πέφτω από έναν καταρράκτη σε νερό από κάτω.. Το μυαλό μου θολώνει, νιώθω τα νερά να με βυθίζουν, νιώθω να κλείνουν τα μάτια μου, τι μου συμβαίνει ;; Πνίγομαι !!! Χριστέ μου πνίγομαι !!!! Βοήθεια !!! Προσπαθώ να κραυγάσω μα τα νερά μπαίνουν περισσότερο μέσα στον λαιμό μου, γεμίζουν τον οισοφάγο μου, πνίγομαι !!!!! 

Με τρόμο ανοίγω τα μάτια μου και ανακαλύπτω πως ευτυχώς βρίσκομαι ακόμα στο δωμάτιο της γιαγιάς μου..Προσπαθώ να αναπνεύσω πάλι .Ανασαίνω με δυσκολία και κοιτάζω τριγύρω μου..Υπάρχουν πολλά σκίτσα και γραμμένα χαρτιά ...Σκίτσα που δείχνουν πλάσματα και σύμβολα όπως ανθρώπους που μοιάζουν με ταύρους και κέρατα στο κεφάλι , πλάσματα που μοιάζουν με λύκους και επιτείθονται σε γυναίκες, δράκους, πλάσματα με πλοκάμια και κεφάλια καλαμαριών , φτερά και κάθε λογής πράγματα. Ξάφνου βρίσκω ένα περίεργο σπαθί αφημένο κοντά στην μοναδική ντουλάπα. Προσπαθώ να το σηκώσω.. Να πάρει , είναι βαρύ για να το σηκώσω με το ένα χέρι !! Οπότε πιάνω την λαβή με τα δυο μου χέρια και σηκώνω το σπαθί με δυσκολία... " Αχ, Μάθιου.. Πόσο θα ήθελα να είσαι εδώ αυτήν την στιγμή.. Να σε φιλάω, να σε αγκαλιάζω, να σε νιώσω μέσα μου.. Να είσαι ο πρώτος μου και να πάρεις την παρθενιά μου.. Να μου μάθεις τα όλα όσα ξέρεις και να μαθαίνω ακόμα περισσότερα κάθε μέρα, να με κάνεις την πιο ευτυχισμένη γυναίκα σε ολόκληρο τον πλανήτη .. Και εγώ να σε αγαπώ περισσότερο από το καθετί, να σε προσέχω και να σε φροντίζω , να σε κάνω χαρούμενο και ευτυχισμένο, να ζω μαζί σου και εσύ μαζί μου σαν να είμαστε ένα, να μην μας χωρίσει ποτέ τίποτα.. Αχ, Μάττ , γλυκέ μου Μάττ θέλω να σου πω τόσα πολλά, να σε κάνω να δεις και να νιώσεις τόσα πολλά αλλά... Δεν μπορώ να το κάνω , δεν επιτρέπεται , είναι λάθος !!!! Μα.Θεέ μου , τι λέω ;;;" αντιλαμβάνομαι τι κάνω και ρίχνω το σπαθί στο πάτωμα μόλις βλέπω τον Μάθιου να έχει ανοίξει την πόρτα... 

The Alchemist's Apprentice  by Matt DragoneedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant