Να πάρει.. Πού στο καλό είναι ο Πειρατής ;;; Βλέπω αίμα στην αποβάθρα και στην θάλασσα και το δερμάτινο του βρίσκεται στην στεριά αλλά πού στο διάολο βρίσκεται αυτός ο μαλάκας ;;; Ξαφνικά τον βρίσκω.. Επιπλέει αλλά φαίνεται εντάξει.. Κολυμπάω προς το μέρος του και τον πιάνω.. " Να'σαι .." λέω και με προσοχή τον τραβάω έξω.. Ευτυχώς δεν έχει πιει νερό άρα είναι καλά.. Μόλις τον φέρνω στην στεριά τον κοιτάζω και ελέγχω το σώμα του για πληγές.. Φαίνεται πως έχει μερικές πληγές από σπαθί αλλά θα επιβιώσει.. Οι πληγές του άρχισαν ήδη να γιατρεύονται.. Ευτυχώς δεν τον χτύπησε όποιος του επιτέθηκε στο κεφάλι... Άμα κόψεις το κεφάλι ενός Αθανάτου τότε τον σκοτώνεις..
Άμα είσαι Αθάνατος παίρνεις εσύ την δύναμή του.. Βέβαια πρέπει να του κάψεις και τα μάτια στην συνέχεια αλλά το κόψιμο του κεφαλιού είναι ο κατάλληλος τρόπος να βεβαιωθείς πως τον έχεις ακινητοποιήσει... Το κεφάλι περιέχει την δύναμη, τις σκέψεις και το πιο σημαντικό κομμάτι της ψυχής ενός Αθάνατου.. Σύμφωνα όμως με κείμενα των Αιγυπτίων, των Αράβων ,αλλά και ορισμένες αναφορές του Λεονάρντο Ντα Βίντσι, του Βίκτορ Φρανκενστάιν και άλλων τα μάτια χρειάζονται να καίγονται σε αντίθεση με την γλώσσα ή το υπόλοιπο κεφάλι ... Τα μάτια είναι σημαντικά και χρειάζεται να τα κάψεις για να είσαι σίγουρος ότι έχεις ολοκληρωτικά νικήσει έναν Αθάνατο..
Το δεξί μάτι κάθε φορά ήταν το Μάτι που τα Βλέπει Όλα , σύμφωνα με τους θρύλους γύρω από τον θεό Ώρο, τον Αιγύπτιο θεό με τα χαρακτηριστικά γερακιού.. Το μάτι αυτό επίσης ονομαζόταν " Γουέτζατ" και σύμφωνα με την ιστορία όποιος το είχε μπορούσε να δει τα πάντα, και το καλό και το κακό και να κάνει έτσι την ανάλογη επιλογή... Ο Ώρος στην αρχή του κόσμου είχε την διαταγή από τους Αρχαιότατους να δώσει την παντοτινή όραση του μαγικού ματιού του σε όλους τους ανθρώπους ώστε να κάνουν τις σωστές επιλογές σε οποιοδήποτε θέμα αντιμετώπιζαν στην ζωή τους όμως αυτό προκαλούσε τα προβλήματα και την οργή κάποιων Θεών που πίστευαν ότι έτσι οι άνθρωποι δεν ήταν ικανοί με αυτόν τον τρόπο να κάνουν λάθη.. Κάνοντας λοιπόν πάντα την σωστή επιλογή θα ζητούσαν να γίνουν Θεοί... Οπότε τους δόθηκε το αριστερό μάτι το οποίο μας επιτρέπει να βλέπουμε το καλό και το κακό.. Το αριστερό μάτι πλέον μας βοηθά να καταλάβουμε ποιο είναι το σωστό αλλά μας δίνεται το περιθώριο επιλογής, το περιθώριο του να διαλέξουμε εμείς ποια πλευρά θα ακολουθήσουμε.. Οι Αρχαιότατοι και ειδικά αυτός ο ένας που έδωσε την εντολή είχαν πολύ αγάπη και πολύ εμπιστοσύνη στο ανθρώπινο γένος..
STAI LEGGENDO
The Alchemist's Apprentice by Matt Dragoneed
Narrativa generaleΗ πρωτη συναντηση του Ματτ Ντραγκονιντ και της Αιριν Σαρφφ. Επεισοδιο 1 της σειρας Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ πρωτος κυκλος. Βασισμένο στο Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ Μια Νέα Ελπίδα καθώς και σε διάφορα παιχνίδια και σειρές, κυρίως το Once Upon A Time , τ...