Ενώ έχω φιλήσει τον Μάθιου μπαίνω στο αμάξι του και τον παρατηρώ ενώ βάζει μπρος.. Μόλις του ζήτησα να με φιλήσει και το έκανε , ναι , δεν έχω θέμα αλλά... Πώς του το ζήτησα ;; Τον γνωρίζω ελάχιστα και δεν τον αγαπώ αυτό είναι σίγουρο..Και όμως φιλάει πολύ όμορφα.. Καλύτερα από τον Μπιλ. Και όμως δεν μπορώ να γνωρίζω ακριβώς.. Εδώ και τόσο καιρό είχα σχέση μόνο με τον Μπιλ και δεν είχα άλλες εμπειρίες.Με φιλάει πάρα πολύ όμορφα και χωρίς να το καταλάβω χαιδεύω τα μαλλιά και το πρόσωπο του Μάθιου.. Μόλις ανταποκρίνομαι περισσότερο στο φιλί του σταματά και με κοιτάζει.. "Όχι.. Άιριν , πρέπει να το σταματήσουμε.. Είναι λάθος.." με κοιτάζει εκείνος και σταματά το φιλί.. Μπαίνει στο αμάξι του και βάζει μπρος..
Εφόσον ακουμπάω για λίγο την πόρτα του αμαξιού και χαλαρώνω συνειδητοποιώ τι έκανα. Παρά όλα αυτά μπαίνω μέσα. Ούτως ή άλλως δεν μπορώ να τον κατηγορήσω , εγώ του ζήτησα να με φιλήσει. Βέβαια δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί και να μην το κάνει αλλά.. Από την άλλη όμως γιατί νιώθω ενοχές ;; Δεν είμαι πλέον σε σχέση , μπορώ να βρω κάποιον άλλον να αγαπήσω..Πώς όμως ζήτησα από κάποιον που γνωρίζω τόσο λίγο να με φιλήσει ;; Μπαίνω στο αμάξι και χαμένη στις σκέψεις μου κλείνω για λίγο τα μάτια μου.. Η μπλούζα μου καθώς κοιμάμαι αφήνει να φανεί η κοιλιά μου και λίγο από το στήθος μου καθώς το σουτιέν είναι λευκή δαντέλα..
Ανοίγω τα μάτια μου και ανακαλύπτω πως ο Μάθιου έχει βγάλει το σακάκι του ενώ είναι χαμένος στις σκέψεις του. Και ενώ περίμενα πως θα ξυπνήσω και θα δω το αποτύπωμα από το χέρι του στο στήθος μου ανακαλύπτω πως με έχει καλύψει με το σακάκι του..Κάνει και κρύο άρα μπορεί να μου το έβαλε σαν κουβέρτα. Βλέποντας όμως πως έχει καυλώσει καταλαβαίνω πως το έχει κάνει επειδή δεν θέλει να χάσει τον έλεγχο.Κλείνω πάλι τα μάτια μου και φαντάζομαι πως θα ήταν αν ήταν εραστής μου.. Γιατί στο διάολο το φαντάζομαι ;;; Να πάρει, δεν ξέρω..
Και όμως..Τον φαντάζομαι γυμνό στο ίδιο κρεβάτι μαζί μου.. Με φιλάει, στα χείλη και με σφίγγει κοντά του.Με κρατάει τόσο σφιχτά που πονάω.Του το λέω και εκείνος με αγκαλιάζει σφιχτά αλλά πιο λίγο.. Με φιλάει ξανά και ξανά και εγώ του λέω πόσο τον αγαπώ..Και εκείνος με φιλάει ξανά στο στόμα λέγοντας μου πως θα με αγαπά αιώνια και πως ακόμα και αν πεθάνει ο Θάνατος θα είναι απλά μια πύλη για την αιωνιότητα της αγάπης του..Ενώ με φιλά του λέω πως..Τον θέλω. Βαθιά μέσα μου.. Εκείνος με φιλά και έρχεται κοντά μου, από πάνω μου..Με φιλάει στα χείλη και κατεβαίνει σιγά σιγά προς τον λαιμό μου..Αφήνω ένα μικρό "Μμμ.." καθώς αυτό με ανάβει..Συνεχίζει και με δαγκώνει απαλά.. Με φιλάει στα χείλη και ενώ με φιλάει τον δαγκώνω απαλά.. Νιώθω την γεύση του και χωρίς να το καταλάβω τον κάνω να ματώσει ελάχιστα..Και όμως γλείφω στα γρήγορα το αίμα και τον φιλάω πάλι, φαίνεται μόνο σαν μια μικρή ουλή..
ESTÁS LEYENDO
The Alchemist's Apprentice by Matt Dragoneed
Ficción GeneralΗ πρωτη συναντηση του Ματτ Ντραγκονιντ και της Αιριν Σαρφφ. Επεισοδιο 1 της σειρας Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ πρωτος κυκλος. Βασισμένο στο Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ Μια Νέα Ελπίδα καθώς και σε διάφορα παιχνίδια και σειρές, κυρίως το Once Upon A Time , τ...