" Ανάθεμα.." Το κεφάλι μου κουδουνίζει σαν να χτυπάνε μέσα σε αυτό χιλιάδες καμπάνες πολλών και διαφορετικών μεγεθών.. " Να πάρει.. Τι ήπια χτες το βράδυ ;;" σκέφτομαι ενώ προσπαθώ να σηκωθώ από το λιθόστρωτο στο οποίο καταλαβαίνω πως έχω πέσει λιπόθυμος.. Κοιτάζω τριγύρω.. Το κεφάλι μου ακόμα κουδουνίζει και η όρασή μου είναι θολή..
Προχωρώ λίγο ακόμα .. " Ω, σκατά.." προλαβαίνω να σκεφτώ προτού κάνω εμετό ξανά , πιάνοντας με το ένα μου χέρι μια συγκεκριμένη κολόνα κοντά στον δρόμο.. Τότε καταλαβαίνω που βρίσκομαι.. Αυτήν την κολόνα την έχω μεταφορικά σημαδέψει κάθε φορά που επιστρέφω από μεθύσι να ξερνάω εκεί... Μαζί με τους άλλους φίλους μου, πρώην ληστές και κακοποιούς, όπως τον Ρομπέν των Δασών, τον Μικρούλη Τζων και άλλους πολλές φορές καθόμαστε και μπεκροπίνουμε σε μπαρ και σε ταβέρνες..Το μεθύσι ανήκει στην ζωή του πειρατή.. Αν με έβλεπε ο αδελφός μου τώρα, ο Τζών Τίτς θα γελούσε.. Πάντα άντεχε περισσότερο από εμένα το ποτό..
Ώσπου γνωρίσαμε εκείνο το βρωμόπαιδο τον Πίτερ Παν και εκείνη την γοργόνα και όλα άλλαξαν.. Έχασα τον Τζών εδώ και καιρό και δεν ξέρω αν θα τον βρω ποτέ ξανά.. Αλλά, για αυτό είναι η ζωή ενός πειρατή.. Την περιπέτεια και την ελευθερία... Μόλις το σκέφτομαι αυτό σηκώνομαι και καθαρίζω τον εαυτό μου... Άμα ότι μου αποκάλυψε ο δαίμονας είναι αληθινό τότε ο Αλχημιστής και η κοπελίτσα θα μπορέσουν να με βοηθήσουν να βρω τον αδελφό μου.. Αρχίζω να θυμάμαι...
Είχα μόλις γυρίσει από ένα ταξίδι στην Ευρώπη και την Αμερική , αναζητούσα μάγους, σαμάνους, οτιδήποτε μπορούσε να μου ανοίξει μια πύλη για την Χώρα του Ποτέ και τον αδελφό μου.. Στα ταξίδια μου είχα δει πολλά, όπως καταραμένους καθρέφτες, μια γυναίκα που μπορούσε να ελέγχει το χιόνι, μια κοπέλα δίχως χέρια που ο πατέρας της την πούλησε στον Διάβολο για να την προστατεύσει - ο μαλάκας ! - και έναν κακομοίρη νεαρό που έλεγε ότι ήταν βαφτισιμιός του Θανάτου.. Δηλαδή ουσιαστικά είδα πράγματα που άλλοι θέλουνε 10 ζωές για να δούνε.. Στα ταξίδια μου γνώρισα επίσης τον Τζόνας, το " Αλμυρό Σκυλί " έναν πολύ καλό μου πλέον φίλο που στο πλοίο μου λειτουργεί ως βοηθός μου και σαν δεξί μου χέρι..Κυνηγά την εκδίκηση.. Τον έσωσα από σίγουρο κολύμπι με τους καρχαρίες σκοτώνοντας τον καπετάνιο του και εκείνος με ακολουθεί από τότε..Εγώ έχω κοντό μαύρο μαλλί και καφετιά μάτια ενώ είμαι αξύριστος.. Ο Τζόνας από την άλλη είναι εξίσου αξύριστος αλλά έχει μακρύ καφετί μαλλί και μάτια στο χρώμα του μελιού.
YOU ARE READING
The Alchemist's Apprentice by Matt Dragoneed
General FictionΗ πρωτη συναντηση του Ματτ Ντραγκονιντ και της Αιριν Σαρφφ. Επεισοδιο 1 της σειρας Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ πρωτος κυκλος. Βασισμένο στο Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ Μια Νέα Ελπίδα καθώς και σε διάφορα παιχνίδια και σειρές, κυρίως το Once Upon A Time , τ...