Με δύναμη πετάγομαι από τον ύπνο μου και κοιτάζομαι σε έναν καθρέφτη ενώ δένω τα μαλλιά μου προσεκτικά σε έναν κότσο .. Είχα πάλι ένα όνειρο, αυτήν την φορά όμως το όνειρο ήταν πολύ πιο ζωντανό.. Ίσως επειδή είδα κάτι που κάθε φορά, όσο και αν λέω ότι έχω βρεθεί σε αρμονία μαζί του δεν μπορώ να το ανεχτώ.. Είδα τον θάνατο μου... Κοιτάζω τριγύρω..Πώς βρέθηκα στο αρχηγείο του Τάγματος στο Λονδίνο ;;; Θυμάμαι ότι μετά την μάχη μου με τον πειρατή ένας άντρας με κόκκινα μαλλιά με έδεσε με μια αλυσίδα και πληγωμένη με πέταξε στον βυθό χωρίς να μπορώ να βγω έξω.. Και αν θυμάμαι καλά προτίμησα να αφεθώ στην κρύα αγκαλιά του πνιγμού παρά να προσπαθήσω να κολυμπήσω για να βγω..
Θυμάμαι ότι η αλυσίδα δεν ήταν αληθινή αλλά μαγική και με έσωσε μια κοπέλα με μακριά κόκκινα μαλλιά... Ενώ ντύνομαι λοιπόν και δένω τα μαλλιά μου ξανά διότι δεν μου άρεσε ο κότσος φτιάχνω το μαλλί ώστε μερικά από τα μαλλιά μου να καλύπτουν το ένα μου μάτι.. Βάζω τις μπότες μου και προχωρώ έξω από το δωμάτιο μου ώσπου βλέπω κάποιον να περιμένει έξω , κρυμμένος καλά ώστε να μου επιτεθεί μάλλον.. " Μμ.. Ανόητε, πίστευες πως θα με κερδίσεις έτσι ;;" σκέφτομαι και με το που πάω να βγω κάνω την σωστή μαντεψιά και ξέρω πως θα επιτεθεί απευθείας στο πρόσωπο μου... Γονατίζω, βγάζω ένα στιλέτο από την μπότα μου και τον καρφώνω στο χέρι.. Έπειτα σηκώνομαι και καρφώνω το σπαθί μου στο χέρι του και το χέρι του στον τοίχο χωρίς να έχω δει ποιος είναι... Μόλις το κάνω εκείνος αρχίζει να φωνάζει " Ει !!! Περσεφόνη, βγάλε με από εδώ.." τον κοιτάζω εγώ με μανία...
Τον αναγνωρίζω.. Κόκκινο κοντό μαλλί, καστανά μάτια, μια μάσκα σαν πρόσωπο λύκου να καλύπτει τα μάτια του και μια ουλή στα χείλη σαν νυχιά από άγριο ζώο.. " Άνταμ.." τον αναγνωρίζω.. " Γεια σου καλή μου.." λέει εκείνος και εγώ τραβάω το δεύτερο σπαθί μου.. " Δώσε μου έναν λόγο να μην σου κόψω το κεφάλι και να μην σου κάψω αυτήν την στιγμή τα μάτια.. Ακόμα θυμάμαι την προδοσία σου... Νομίζεις πως δεν κατάλαβα ποιος σκότωσε τον Ρόμαν ;;;" ρωτάω εγώ με οργή.. Ο Ρόμαν ήταν ο παλιός συνεργάτης του Άνταμ, τον ονομάζαμε χαϊδευτικά " Το Κουρδιστό Πορτοκάλι" επειδή ντυνόταν στα λευκά με τιράντες, μπότες μαύρες στρατιωτικές και καπέλα σαν να ήταν στην ομώνυμη ταινία του Κιούμπρικ... Όμως κάποια ημέρα ο Άνταμ σκότωσε τον Ρόμαν , τον έκαψε ζωντανό για την ακρίβεια επειδή ο Ρόμαν μάλλον έκανε πειράματα σε διάφορα άλλα μέλη του Τάγματος.. Γνώριζα για τα πειράματα αυτά, ήταν διαταγή του Αφέντη να γίνουν για να δημιουργηθούν νέα όπλα εναντίον της Αδελφότητας , πειράματα τα οποία γινόταν πάνω σε ορισμένα ζώα όχι σε ανθρώπους..
YOU ARE READING
The Alchemist's Apprentice by Matt Dragoneed
General FictionΗ πρωτη συναντηση του Ματτ Ντραγκονιντ και της Αιριν Σαρφφ. Επεισοδιο 1 της σειρας Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ πρωτος κυκλος. Βασισμένο στο Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ Μια Νέα Ελπίδα καθώς και σε διάφορα παιχνίδια και σειρές, κυρίως το Once Upon A Time , τ...