Μόλις νιώθω καλύτερα σηκώνομαι και κοιτάζω τον Ματτ... " Ματτ, τι μου συνέβη ;;;" τον κοιτάζω... Εκείνος σηκώνεται, με κοιτάζει στα μάτια και λέει " Μόλις μπήκαμε ο Τζέιμς μίλησε για την Κυνηγό, με κοίταξες θυμωμένη και ζήτησες απαντήσεις , ο Τζέιμς σε κοίταξε και ξεκίνησε να λέει κάτι σαν προσευχή... Αιγυπτιακή μάλλον.. Μόλις την άκουσες έχασες τον έλεγχο , έμοιαζες σαν δαιμονισμένη, ούρλιαζες και επαναλάμβανες την ίδια προσευχή ξανά και ξανά..." με κοιτάζει τρομαγμένος... " Όμως.... Κοιμόσουν αρκετή ώρα και φάνηκες σαν να είδες κάτι... Τι είδες ;;; Θα σου πω τα πάντα , απλά θέλω να ξέρω.." με κοιτάζει... Ξέρω πως θέλει να με βοηθήσει οπότε του λέω ότι είδα...
" Νεράιδες... Άιριν, οι Νεράιδες δεν θέλουν να έχουν σχέση μαζί μας.. Μετά από όσα έκαναν το Τάγμα και η Κυνηγός... Μας μισούν και προτιμούν να μείνουν μακριά μας και να αντιμετωπίσουν ολομόναχες την απειλή παρά να μας βοηθήσουν.." λέει εκείνος και εγώ τον κοιτάζω.. " Μα, ο κόσμος βρίσκεται σε κίνδυνο.. Οι Νεράιδες κινδυνεύουν μαζί με όλους μας, πρέπει και εκείνες να λάβουν μέρος στον πόλεμο.. Ο Χέξξους τις απειλεί επίσης, πρέπει να αγωνιστούν !!!" λέω και ο Ματτ με κοιτάζει " Άιριν, όσο και να συμφωνώ οι Νεράιδες δεν θα συμφωνήσουν με την ίδια θέρμη.. Μιλάς για τον κίνδυνο του κόσμου και την καταστροφή των σπιτιών τους.. Ο Χέξξους τροφοδοτείται από την απληστία των ανθρώπων, την θέληση να καταστρέφουμε οτιδήποτε το όμορφο, την καταστροφή του περιβάλλοντος, την πυρά των δασών... Ήταν δυνατός στο παρελθόν αλλά οι άνθρωποι αυτόν τον αιώνα τον κάναμε δυνατότερο, με τους πολέμους μας και τις καταστροφές στο περιβάλλον για πετρέλαιο και χρυσό.." λέει ο Αλχημιστής και ξέρω πως έχει δίκιο..." Ίσως όπως λες να μην ακούσουν την Άιριν Σάρφφ... Ίσως όμως ακούσουν την Μάρτυρα... " χαμογελώ και ο Ματτ με κοιτάζει..
"Είμαι περήφανη, έχω αυτήν την δύναμη, άμα καταφέρω να τις προσελκύσω και κερδίσω την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό τους, άμα έρθουν με το Φως... Θα έχω κερδίσει , θα έχω καταφέρει αυτό που τόσοι Αλχημιστές και μάγοι πριν από εμένα δεν μπόρεσαν και το κατάφερε μόνο η Πειρατίνα.. Θα ενώσω την Αδελφότητα και τις Νεράιδες ξανά εναντίον του κοινού μας εχθρού !!!! "Χαμογελώ από νίκη και φαντάζομαι ήδη μπροστά από τα μάτια μου τις τιμές και την δόξα...Καθώς τα σκέφτομαι όλα αυτά δεν παρατηρώ σωστά και ο Ματτ αγγίζει με τα χέρια του το πρόσωπο μου.. Με τραβάει κοντά του σαν να σκοπεύει να με φιλήσει και τα μελί του μάτια καρφώνονται μεταφορικά στα γαλάζια μάτια μου... Με κοιτάζει και νιώθω τα χέρια του να με πιάνουν στοργικά αλλά παράλληλα δυνατά κάτω από τα αυτιά μου, κοντά στο πρόσωπο και να με φέρνουν κοντά του... "Άιριν, ξέρω πως έχεις μεγάλα όνειρα , αλλά τα όνειρα αυτά μπορούν να περιμένουν... Πρώτα πρέπει να εκπαιδευτείς και να ελέγξεις τις δυνάμεις σου.. Μετά όλα θα είναι δυνατά για εσένα..." χαμογελά και εγώ τινάζω τα χέρια του από πάνω μου...
STAI LEGGENDO
The Alchemist's Apprentice by Matt Dragoneed
Narrativa generaleΗ πρωτη συναντηση του Ματτ Ντραγκονιντ και της Αιριν Σαρφφ. Επεισοδιο 1 της σειρας Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ πρωτος κυκλος. Βασισμένο στο Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ Μια Νέα Ελπίδα καθώς και σε διάφορα παιχνίδια και σειρές, κυρίως το Once Upon A Time , τ...