Bölüm 9

37K 445 144
                                    

Müdürün odasından ilk ayrılan bendim. İnsanların edebiyat öğretmenimle, ne haltlar yediğimi öğrenmesini istemezdim.

Hafif tempo hızla, sınıfa çıktım. Büyük ihtimalle Zayn hala odadan çıkmamıştır. Umarım.

Artık onu düşünmeyi bırakıp Kate'in yanına oturdum. Müzik dinliyor, biriyle yazışıyordu. Kulaklığını bir çekişte hızla çıkarttım. Bana 'ne bok yapıyorsun' bakışını attıktan sonra telefonunu kapatıp sıranın üstüne koydu. Bu aralar gerçekten Kate'le fazla ilgilenememiştim. Malum olaylar.

"Hey, kiminle konuşuyorsun öyle?" Diye soru yönelttiğimde, yüzünü tamamen bana dönmüştü. Parmaklarıyla 'biraz yakınlaş' işareti yaptığında, ona doğru kendimi yaklaştırdım. Verceği cevabı pek fazla merak ettiğim söylenemezdi.

"Uzun süredir konuştuğum biri var. Adı Jack ve bu gece buluşmayı planlıyoruz."

Tek nefesle söylediği cümleler şaşırmama neden olmuştu. Gece buluşmalarını anlamıyorum. Nedenini sormayı düşünmüyordum. Kate'e sevimli bir gülüş attıktan sonra önüme döndüm. Koca sikli coğrafya öğretmenimizin dersi vardı. Ona böyle diyorum, çünkü giydiği o pantolonlarıyla önündeki şişliğini saklayamıyor. Aslında iyi öğretmen ama....

                                                                                   ***

"Okuldan çıktım. Evde misin?"

Zayn'e mesajımı yollamıştım. En kısa sürede umarım cevap verir. Sesini duymak istiyorum. Beni son öpüşünden sonra etkisinde kalmıştım. 

Kulaklığımı takıp en sevdiğim parça olan 'Rihannadan sex with me' şarkısını açıp, hızlı adımlarla evime ilerliyordum. Ah bu kadının sesi...... Resmen tanrıça gibi bir güzelliği ve gerçek olamayacak kadar güzel sesi vardı. Hayranlığımı bir kenara bırakıp, titreyen telefonumu ceketimden çıkarttım. Ekran kilidini açmadan, yüzümde büyük bir gülümse belirdi. Mesaj Zayn'dendi. Bir mesajıyla beni bir çocuk gibi mutlu ediyordu. Bu mutluluğu kaybetmek istemiyorum. Üniversiteyi kazandıktan sonra da ilişkimizi yürütmek bana daha mantıklı geliyor. Tabi eğer bir ilişkimiz varsa. 

Daha fazla geç cevap vermemek için aceleci davranıp mesajı açtım. Babacığı bekletmek istemem.

"Bay Malik: Tahmin ettiğin gibi evdeyim. Sende eve ulaştığında mesaj at."

Ah ne kadar samimi bir cevap. Tabiki eve geldiğimde ona mesaj atacaktım. Şimdilik birşey yazmak istemediğim için cevap vermeyip, telefonu kapattım. Zayn'in bana böyle davranmasını bir sorun olarak görmüyorum. Hatta karısı olduğu için evdeyken bana cevap bile vermeyebilir. Bunu her zaman doğal karşılayacağımı ona baştan söylemiştim. Benim asıl korkum, Zayn'i kaybetmekti. Bu hayatta isteyeceğim en son şey. Onu yeni bulmuşken kaybedemem. Bana cennetin kapılarını aralayan, değerli varlığım. Bu hislerin hepsini ona borçluydum. Karısı için şimdiden üzüldüm. Kocasının seksi bir liseliyle yattığını öğrense kim bilir neler yapar? Zayn'den ayrılır mı? Yoksa okula gelip beni rezil mi eder? Mahkemeye gider miyiz? Zayn benden nefret eder mi? Bu soruların cevaplarını düşünmeden cehenneme yürüyorum. Ama bir gram umrumda değil. Tek düşündüğüm Zayn. O benim geleceğim ve her ne olursa olsun karısının mutluluğumu bozmasına izin vermem.

Derin düşüncelerimden ayrılıp, anahtarımı çantamdan çıkarttım. Kapıyı açmak için zorlarken, annem aniden açmıştı. Beni görünce gülümsemesi yüzüne yayıldı. Güzelim benim, nasıl da sevinmişti beni gördüğüne. 

"Karnın aç olmalı, yemek hazırladım." Dedi o narin sesiyle. Masaya baktığımda sebzeden başka hiçbirşey görmüyordum. Annem sürekli sağlıklı beslenmenin ömini vurgulayıp, neredeyse her akşam sebze yapıyordu. Bu durum babamı ve beni bıktırmıştı. Anneme ne kadar söylesekte bizi dinlemiyordu. Yaptıklarını sadece kendisi yiyor ve bizi azarlıyordu. Annemin yanağına bir öpücük kondurup;

"Aç değilim. Okulda birşeyler yedim. Şimdi rahatlamak için banyoya gidiyorum, rahatsız etme yeter."

Çantamı tek omzuma alıp koşar adımlarla, odama çıktım. Anahtarı yere atıp, telefonumu çıkardım. 

"Eve geldim. Banyoya giricem istediğiniz özel fotoğraf var mı bay Malik?"

Birkaç dakika sonra telefondan bildirim sesi geldi. Sakince ekranı açtım. Bana dakikalar sonra cevap vermesini seviyordum. Sık sık mesajlaşmaktan nefret ederim.

"Bay Malik: Yaramazlık yapmak istiyorsun fakat karım şuan yanımda. Belki başka zaman?"

Ah, böyle mesajları yok mu, beni kendimden alıyor. Ne demek başka zaman? Ben ona kendimi adıyorum ama o ? Bu mesajıyla beni kızdırmayı başarmıştı. Ona gerçekten şuan sinirliyim. Cevap vermeden telefonu yatağa attım. Belkide kızgın olduğumu bile anlamayacak. Belkide evindeyken karısıyla mutlu. Kim bile bilir? Bu ihtimal beni deli ediyor. Lanet olası. 

Üzerimdekileri yavaş yavaş çıkarıp, yatağın üzerinde ters dönmüş telefonumu aldım. Sinirlerimin yatışması için gerçekten banyo yapmaya ihtiyacım vardı. Tamamen çıplak olunca banyoya ilerledim. Kapıyı kitleyip, küvete suyu doldurmaya başladım. Rahatsız edilmek istemem. Suyu bana yetecek kadar doldurup içine girdim. Su göğsümün biraz yukarısındaydı. Saçlarımı topuz yapıp, elimle vücudumu köpükledim. Kollarım, çantamın ağırlığı yüzünden acıyordu. Doğru düzgün banyo bile yapamıyorum. Sinirden her hücrem hareket halindeydi. 

Küvetin üzerinde ki havluyu aldıktan sonra, ellerimi kuruladım. Çıplak zeminde duran telefonumu elime alıp Zayn'le olan mesajlarımızı tekrar okudum. Son yazdığı mesajdan sonra bir daha yazmamıştı. Resmen umrunda değildim. Zayn'in benimle ilgilenmesi için birşeyler yapmam gerekiyordu. Bu konuşmayı burda bitiremem. 

Elimde telefonla düşünürken, aklıma ona attığım fotoğraflar geldi. Ben o fotoğrafları attıktan sonra iş bu noktaya gelmemişti. Eğer şimdi bir fotoğraf daha atarsam yine ilgisini kendime çekebilirim. Vakit kaybetmeden, kamerayı açıp telefonu vüduduma odakladım. Suda olan vücudum kamerada hafif bulanık çıkıyordu ve bu beni daha seksi gösteriyor. Çektiğim 1-2 pozdan sonra en beğendiğimi Zayn'e yolladım ve suyun içinde huzursuzca kıvranarak cevabını bekledim. Yaklaşık bir dakika geçmişti hala cevap yoktu. Fazla beklemek istemediğim için telefonu zemine bırakıp, topladığım saçlarımı açtım. Bu sırada telefonum zeminde titremeye başladı. Aslında mesajı açıp açmamakta karasızdım. Çünkü Zayn'in verceği cevaptan korkuyordum. Beni düşüncelerimden ayıran ikinci titreme sesini duyduğumda telefonu elime alıp, mesajı açtım.

"Bay Malik:  Ne yaptığını sanıyorsun?"

"Bay Malik: Karım yanımdaydı ve lanet olsun, az kalsın yakalanıyordum. Bunu sana ödeteceğim Marry."



Okumadan yayınladım. Bok gibi yazım hataları olabilir. 

Douleur ||Z.M||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin