+18 fotoğraflar vardır!!
Dudaklarının kulağıma değmesiyle irkildim. Artık nefesini boynumda hissedebiliyordum. Arkamda durmuş bana öylesine yakında ki, sanki ateşin ortasında yanıyordum. Sıcaklığı tekrar tüm bedenimi ele geçirmişti.
"Önce elbisemizi çıkartalım."
Dudaklarını boynumdan çekince elini belime koydu. Fermuarı yavaş yavaş indirirken parmaklarının çıplak tenime değdiğini hissediyordum. Hareketlerini öyle ustaca yapıyordu ki heyecandan terlemeye başlamıştım.
Fermuarın sonuna geldiğinde durdu. Ellerini omzuma koyarak elbisemin askılarından tuttu. Artık bu yavaş hareketlerine son vermeliydi çünkü burda gerilmekten karnım ağrıyordu.
"SakinleÅŸ."Â
Omzuma çarpan sıcak nefesiyle konuştu. Tenimde bıraktığı sıcaklıkla birlikte tuttuğum nefesimi verdim. Kendimi kasmayacaktım.
Geniş elleriyle elbisemi aşağı doğru çekti. Hızla üzerimden düşen elbisem şimdi ayaklarımın altındaydı. Zayn, belimi kavrayarak beni kendisine çevirdi. Elalarına baktığımda göğüslerimi büyük bir açlıkla inceliyordu.
Beyaz sütyenimden taşan göğüslerim utanmama neden olmuştu. Yarı çıplak bir şekilde Zayn'in elini tutmuş, beni yatağa yatırmasına izin veriyordum.
YumuÅŸak yataÄŸa yattığımda Zayn üzerindeki kıyafeti çıkartarak o mükemmel vücudunu bana sundu.Â
Aynı şekilde yanıma yattı. Önce saçlarımı okşadı ve gülümsedi. Beni özlediğinin farkındaydım. Bu güzel hissetiriyordu.
Elimi yanağına götürdüğümde, yavaÅŸ hareketlerle dokunmaya devam ettim.Â
"Seni istiyor-"
"Biliyorum." Dedi  sıcak nefesiyle sözümü keserek. "İstediğini alacaksın."
Dudaklarını dudaklarıma getirdiÄŸinde öpmeye baÅŸladı. Bir eli boynumu kaplamışken diÄŸer eliyle kalçalarıma dokunuyordu. DokunuÅŸlarıyla hayat bulan bedenim, aÄŸzının içine inlememe sebeb olmuÅŸtu.Â