İlerleyen bölümlerde +18 uygunsuz içerikler vardır. Rahatsız olacakların okumaması dileğiyle iyi okumalar!!!
Eteğimi yukarı doğru çekiştirdim ve gömleğimin bir düğmesini daha açtm, böylece bay Malik'in dikkatini çekebilirim diye düşünüyorum. Aynada kendime son kez bakıp lavabodan çıktım, sınıfa girip direk arka sırama oturdum önlerde olmaktan hep nefret etmişimdir.
Kapı hızla çarptığında bay Malik'in sinirli olduğu anlaşılıyordu, yüzü gerilmişti. Elinde bir kitapla masaya doğru yürüdü ve kitabı masanın üzerinde bıraktı, oldukça huzursuz görünüyordu. Bay Malik sınıfa bakarken gözleri gözlerimle buluştu, gözlerimi hemen kaçırsamda işe yaramadı. ''Bayan Allien benim dersimde sizi ön sıralarda görmek istiyorum, sakıncası yoktur umarım?'' Ah bay Malik bana öyle bakarken yutkundum ve ağzımdan sadece 'tamam' kelimesinin çıkmasına izin verdim. Bütün ders boyunca bizi serbest bırakmış sınavlarımızı kontrol ediyordu. Açıkçası bu durum beni rahatsız etmedi, onun mükemmel kemikli ellerinin hareket etmesi hoşuma gidiyordu. Onunla kurduğum hayalleri bir bilse beni yaşatırmıydı bilemiyorum. Yine defterimi çıkarıp rastgele bir sayfa açtım ve bay Malik ile yapma istediğim o terbiyesiz hayallerimi yazmaya başladım. 'Kıvrımlı dudaklarıyla vücudumun heryerini öpmesini, elleriyle göğüsümü okşamasını, kravatıyla ellerimi bağlayıp beni sertçe becermesini öyle çok istiyordum ki.... Keşke her gece karısıyla değilde benimle sevişmiş olsa, onu zevkten uçururdum.'
Kulaklarımda yankılanan boğuk sesle başımı kaldırdım. ''Bayan Allien yanıma gelebilir misiniz bir saniye?'' Bay Malik'e baktığımda bana bakıyordu, hemen ayağa kalkıp masasına doğru yürüdüm. Sınav kağıdımı açıp bana notumu gösterdi. Yutkundum. Hiçbirşey diyemedim, gerçekten üzgündüm ve berbat bir not almıştım. Gözlerimi bay Malik'le buluşturduğumda hala beni izliyor olduğunu gördüm. ''Bay Malik ben çok üzgünüm gerçekten bu nasıl oldu bilm-'' lafım bölündü ve zilin sesi kulaklarımı tırmaladı.
''Çıkabilirsiniz çocuklar bayan Allien ile konuşmam gereken özel bir durum var.'' Dudağımı kanatırcasına dişledim, ilk defa onunla bir sınıfta yalnız kalacaktım. Yalnız. Ellerimi birbirine kenetledim ve bay Malik'in ağzından çıkacak sözleri sabırsızlıkla bekliyordum. Sınav kağıdımı eline alıp göz gezdirdi, yüz ifadesi ciddiydi. Kaşlarını kaldırıp dudaklarıma baktığına yemin edebilirdim, ama bir kaç saniyeden uzun sürmedi ve gözlerini gözlerimde buluşturdu. ''Dersime neden bu kadar ilgilizsin bilmiyorum ama böyle giderse seni sınıfta bırakabilirim.'' Gözlerini kaçırdığında gerçekten biraz daha sinirlendiğini anladım. ''İstersen okul çıkışlarında sana birebir ders verebilirim? Belki faydası olabilir.'' Dudakları yukarı kıvrılmıştı. Kelimeler dudaklarından öyle güzel dökülüyordu ki onunla hemen kucağına oturup saatlerde öpüşebilirdim. ''Sizin içinde uygunsa neden olmasın?'' dedim soru sorarcasına. Kafasını salladı ''Bu mümkün.'' Çantasına sınav kağıtlarını koyarken ayağa kalktı, dikkatle hala onu izliyordum. Parmakları kemikliydi ve gerçekten onları öpmek isterdim.
Masada ki tüm kağıtları topladıktan sonra çantasını alıp yanımdan geçti. Soğuk hava içeri girdiğinde anladım ki kapıyı açıp gitmişti. ''Derslerime gelmemezlik yapmayın bayan Allien, beni üzmek istemezsiniz.'' Arkamda duyduğum sesle irkildim, tabiki sizi üzmek istemezdim bay Malik.
Umarım beğenirsiniz yeni yazmaya başladığım için hatalar olabilir. Lütfen yorumlarınızı ve vote'lerinizi unutmayın benim için çok önemlisiniz. Sizi seviyorum, beğenmediğiniz bir şey olursa yorumlarda belirtmenizi isterim her zaman eleştiriye açığım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Douleur ||Z.M||
Fiksi Penggemar"Evli olmanın beni durdurabileceğini mi düşünüyorsun?"