Özel Bölüm

13.4K 212 160
                                    

Throw Back

Bir adım daha geriye atarak kendimi rüzgarın kucağına bıraktım. Beni hafifleten rüzgara döndüm yüzümü.

Son kez dokunamadan gittim. Sevdiğim adamı son kez öpemeden kendimi bıraktım o soğuk boşluğa.

Kemiklerimin iç organlarıma battığını hissetmeden gördüğüm son görüntü sevdiğim adamın benim için uzanan elleriydi. 

Ben o elleri tutamadan gittim. Bana hayat veren adamın bugün nefesimi kesmesine izin verdim.

                            ««««

Zayn'in Ağzından;

4 yıl. Tam 4 yıl geçmişti.

Onu çok özlüyordum, bana ait olan miniğimi.
O, gitmişti.
Beni tek başıma bu boktan dünya da bırakıp gitmişti. Geri gelmemek üzere.
Yaşananları dünmüş gibi hatırlıyordum.

Gözlerinin içine son kez baktığım da bana olan sonsuz sevgisini tekrar hissettim.
Kendini soğuk boşluğa bıraktığında, ellerimden kayıp giden genç kıza baktım.
Bedeni rüzgarda süzülüyordu sanki.

Dünyam başıma yıkılmıştı. Olduğum yerde afallayıp, koşarak aşağı iniyordum.

Merdivenleri o kadar hızlı geçiyordum ki bi ara ayağım takıldı düştüm.
"Bu yaşananlar gerçek olamaz" dedim kendi kendime.

Yerden destek alarak kalktım, kapıdan dışarı kendimi attım.

Gözlerim Marry'i arıyordu.

Deli gibi koşmaya başladım. Ambulans sesini duyunca kafama dank etti herşey.

"Bu olamaz" diye çığlık atmaya başladım.

Son gücümle koştum kelebeğimin yanına.

Polisler babasını götürmeye çalışıyordu, zorla.

"Çekilin" dedim bağırarak kolumu tutan polislere.

"Bırakın beni" diye haykırdım.

Ellerinden kurtulduğumda beyaz elbisesiyle kanlar içinde yerde yatan meleğime baktım.

Benim dokunmaya kıyamadığım meleğim.

Yerde öylece yatıyordu.

Ağlayarak diz çöktüm yanına. Kollarından tuttup çektim onu kendime. Sarıldım sıkıca. Kokladım ipek saçlarını.

Boğazım düğüm düğüm olmuştu.

Sıktım dişlerimi. Yasladım başımı ona.

"Uyan!" Diye haykırmaya başladım.

"Gitme, beni bırakma"

"Yalvarırım gitme."

"Aç gözünü meleğim, burdayım yanındayım."

Elimle, ağzından akan kanları silmeye çalıştım.

"Seni asla bırakmayacağım."

Tuttum ellerini belkide son kez. Ağlaya ağlaya öptüm kadınımı.

"Beni bırakma."

Okşadım tekrar saçlarını. Baktım o narin yüzüne.

Aklıma bana her baktığında kalbi yerinden çıkacakmış gibi heyecanlanan minik kızı geldi.

Beni öptüğünde kızaran yanakları.

Bana baktığında içinde oluşan kıpırtı.

Saf duyguları.

Douleur ||Z.M||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin