Bölüm 4

43.5K 621 428
                                    

Eve geldiğimde hemen üzerimdekileri değiştirip, telefonumu elime aldım.

''Proje ödevim için Shakespeare'ın, Romeo ve Juliet eserini araştırmaya karar verdim, bay Malik.'' Yatağa oturmuş bildirim beklerken çevrimiçi oldu ve mesajımı gördü. Tanrım, acaba ne cevap verecekti? 

Deli gibi cevap vermesini beklerken, o görüldü atıp çıkmıştı. Lanet olsun ki görüldü atıp çıkmıştı. Neden? Bir öğrencisinin ona yazmasından nefret mi ediyordu? Yoksa karısı mesajımı görmüş müydü? Bunların hiçbirini bilmiyordum. Ya bana yarın okulda herkesin içinde ona bir daha mesaj atmamamı söylerse? Şuan bu düşüncelerle saçmalıyordum. Elimde telefonla odamın her yerini gezdim, ama hala mesaj gelmemişti. Sinirliydim. Biraz rahatlamaya ihtiyacım vardı ve banyo yapmaya karar verdim.

                                                                      ***

Ilık su gerçekten iyi gelmişti. Gevşemiştim. Üzerimde havluyla yatağa oturdum ve telefonuma baktım. Evet bildirim gelmişti. Heyecanlandım, belkide bay Malik mesajıma cevap vermiştir düşüncesiyle bildirime baktım.

''Meşguldum, cevaplayamadım. Sence de kolay bir ödev değil mi bayan Allien?''

Mesajı görmemle, gülümsemem aynı anda olmuştu. Mesaja cevap yazmak yerine, üzerimden havluyu atıp siyah sütyenimi ve kilotumu giydim. Şimdi planımı uygulama vaktiydi. Telefonla aynadan, iç çamaşırlarımla 1-2 seksi poz çektikten sonra bunu bay Malik'e yolladım. Fotoğraflarımı gönderdikten sonra ''Çok üzgünüm, bay Malik bunları size yanlışlıkla yolladım. Gerçekten nasıl oldu bilmiyorum ama başka arkadaşıma atarken, size gelmiş. Şuan çok utanıyorum.'' yazdım. Bana geri dönmesini beklerken, bildirim geldi.

''Utanmalısın. Fotoğrafları her kime atacaksan kontrol ederek atmalıydın bayan Allien. Belki bu fotoğrafları silmezsem, başınız belaya girebilir.'' 

Tabiki ondan fotoğraflarım için teşekkür beklemiyordum ama cevapta vermeyebilirdi. Ama cevap yazdı ve bende konuşmayı ilerlecektim. Kasıldım ve harflere basmaya başladım. ''Eğer silmezseniz, ne yapmayı planlıyorsunuz bay Malik?'' Mesajımı anında gördü ve yazmaya başladı.

''Plan yapmadım. Şuan rahatsız hissetmen gerekiyor Marry. Uygunsuz pozlarını öğretmenine yolladın. Evli bir adama.''

''Utanç duyuyorum, fakat siz rahat mısınız şuan? Bilirsiniz neredeyse üzerimde hiçbirşey yok ve siz bir erkeksiniz.'' Ona bu mesajı yollamayacaktım, ama artık çok geçti. Bay Malik çoktan mesajımı görmüştü.

''Ne yaptığının farkında değilsin. Bu konuyu unutalım. Banyo yapmam lazım, yarın görüşürüz.''

Tanrım. Banyo yapması gerekiyor. Neden? Fotoğraflarımı görünce kendini tatmin etme isteği mi gelmişti acaba? Yarın kursumuzda kesinlikle bu konuyu açacaktım. Yüz ifadesini ve neler düşündüğünü merak ediyorum. Umarım bir gün kendini tatmin etmek yerine beni becerir.

                                                                          ***

Son dersin bitmesine yaklaşık 5 dakika vardı. Herkes yavaş yavaş toparlanmaya başladı. Bende sıranın üzerinden kulaklığımı alıp çantama koydum. Bugün 5 dakika sonra bay Malik ile dersim vardı. Sadece o ve ben. Açıkcası dün yaptığım şey yüzünden utanmıyordum. Sonuçta onu gerçekten istiyordum ve elde etmek içinde herşeyi göze almıştım. 

Zil çalmıştı, Kate ile vedalaştıktan sonra sınıfta en ön sıraya oturup beklemeye başladım. Bay Malik hala sınıfa gelmemişti. Ne yani, dün aramızda olanlardan sonra kursa gelmeyecek miydi? Telefonumuu çıkartıp saate baktım. Kurs başlayalı 7 dakika olmuştu fakat bay Malik gelmemişti. Huzursuzca yerimden kalktığım anda kapının kapanma sesini duyduç Oydu. Bay Malik elinde çantasıyla karşımda dikiliyordu. Bugün takım elbise giymişti ve beyaz gömleği onu seksi gösteriyordu. Ah keşke o gömleği parçalayıp, vücudunu yalasam. Bay Malik yanıma doğru ilerlediğinde, sırama oturup ona yer açtım. Çantasını sıranın üstüne koyup, oturdu. Derin bir nefes alıp, vakit kaybetmeden konuya girmek istiyordum.

''B-ben dün yaşanan olaylardan sonra gerçekten çok utandım. Şuan bile bunu konuşmaya utanıyorum, ama bilmenizi isterim ki o fotoğrafl-'' Lafımı kesti. Elini masaya koyduğunda, bana iyice yaklaşmıştı.

''Bana açıklama yapmanı istemiyorum. Artık çok geç biliyorsun, olan oldu. Bu konudan bahsedince bile aklıma fotoğraflar geliyor. Şuan o içine giydiğin, iç çamaşır takımını bilmek beni rahatsız ediyor.'' Son sözünü söylerken gözlerini göğüslerime indirdi. Şaşırmıştım, hiç bu cevabı beklemiyordum. Sustum, hiçbirşey söylemedim. Sadece yüzünü inceledim. Dudaklarını, boynunu incelemekten başka hiçbirşey yapmadım.

''Dün söylediğin gibi, ben bir erkeğim ve her ne kadar öğretmeninde olsam, tuhaf hissettim.'' Bunları söylerken nefesi yüzüme çarpmıştı. ''Benden yaşça büyük olmanız, birşeyleri değiştirir mi bay Malik?'' dediğimde, kasılmıştı. Kaşlarını kaldırıp, yanıma biraz daha yaklaştı. Yavaş hareketlerle dudaklarını iyice boynuma uzattı. Nefes alış-verişim hızlanmıştı. Şuan bay Malik ne yapıyordu? Neden bu kadar yakındık? Yanlış birşey yapmasını gerçekten istiyor muydum?

Kendimi iyice ona bastırdığımda ağzının aralandığını gördüm. Beni reddedebilceğini sanmıyordum, fakat evli olması buna engel olabilirdi. Hala sorumun yanıtını beklerken dudaklarının yukarı kıvrıldığını gördüm.

 ''Karım olması, herşeyi değiştirir.''


Merhabalarr. Umarım hoşunuza gitmiştir minnaklar.

Douleur ||Z.M||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin