Kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı alıp evden çıktım. Bugün bay Malik ile dersim yoktu. Dün yaşadığımız olay üzerine, fazla düşünüp bir sonuca vardım. Neden beni evime bırakmayı teklif etti? Madem öğretmen-öğrenci arasında mesafeli bir ilişki olacaksa, neden araba kullanırken eli sürekli bacağıma temas etti? Bir türlü bu düşüncelerimden ayrılamıyordum. Bay Malik beni gerçekten geriyordu. Bu tavırları onu daha çok istememe sebeb oluyordu. Dün gördüğüm rüya hala aklımdan çıkmıyordu. Ellerini vücudumda hissetmek...... Tanrım galiba ıslanıyorum, hemde sabah sabah. Bu düşüncelerimi hemen aklımdan çıkarıp hızlı adımlarla sınıfıa çıkmaya başladım. Merdivenleri aceleyle çıkarken saatime baktığımda dersime geç kalmıştım.
Lanet olsun, saçlarımı arkaya atarken koridorda birine çarpıp çantasını düşürmesine sebeb olmuştum. Hemen yerden çantayı alıp, karşımda duran bay Malik'e uzattım. Evet çarptığım kişi sevgili edebiyat öğretmenim bay Malik'ti. Büyüleyici kokusu burnuma dolmuştu. Çantasını elimden alırken, temas haline geçti. Elleri, parmaklarıma bi anlıkta olsa değmişti. Onun sıcaklığını hissedebilmiştim. Gülümsedi ve ''Teşekkürler bayan Allien. Belli ki aceleniz var daha sonra görüşürüz.'' dediğinde hala yüzüme bakıyordu. Hızla dudaklarımı yalayıp ''Aslında, sizden bir proje ödevi istiyorum. Geçmek için. Gerçekten, dersinizden kalmak istemem.'' dedim kıkırdayarak. Kolunu göğüs hizasının altında tutarak saatine baktı. Kaşlarını kaldırıp, bir adım daha bana yaklaştı. Nefesimi tutmuştum, şuan gerçekten yakındık.
''Ders çıkışı boşum, şuan önemli bir işim var. Yanıma gelirsen proje hakkında daha detaylı konuşabiliriz.'' dedi. Başımla onu onaylayarak, yanımdan ayrılmasını izledim.
***
Öğle arasına girmiştik. Kate ve ben bahçede oturup dersler hakkında konuşuyorduk ve bu muhabbet beni gerçekten sıkmıştı. Okulun bitmesine daha 3 saat vardı, ve ben bay Malik ile konuşmaya can atıyordum. Lafı değiştirip Kate'e edebiyat dersinden proje alacağımı anlattım. ''Emin ol bay Malik seni bırakacak. Çünkü biliyorsun adam çok negatif biri. Bence öğrencilerinden haz almıyor.'' dedi, elindeki suyunu içerken. Gülümsedim, çünkü projemin işe yarayacağını gerçekten biliyordum. Son iki gündür bay Malik'le aram iyiydi. Oturduğumuz yerden kalkıp sınıfa girdik. Dersimiz matematikti. Hiçbirşey anlamadığım için sıraya kafamı koyarak uyudum.
'Elliyle yüzümü okşadığında, gerildim ve derin bir nefes verdim. Dudağımı dudaklarıyla örttü. Öpücüğünü hızlandırdığında hafif bir şekilde ağzına inledim. Daha önce öpüşmüştüm ama bu çok farklıydı. Şuan edebiyat öğretmenim bay Malik ile öpüşüyordum. Bu his anlatılamayacak kadar zevkliydi. Beni öperken aynı anda elleriyle kalçama baskı uyguluyordu. Dudaklarımdan ayrılıp boynuma ıslak ıslak ısırıklar bıraktı. Canım acımıştı ama aynı anda da zevk alıyordum. Boynumu emerek beyaz tenimde kırmızı bir iz bıraktı. Hızını arttırıp siyah tişörtümü çıkatmaya çalıştı. İşini kolaylaştırıp ona yardım ettim ve tişörtümü üzerimden attım. Göğüslerim henüz açık değildi fakat giydiğim beyaz sütyen fazla gizlemiyordu. Bay Malik göğüslerime bakıp dudaklarını yaladı. ''Tadına bakmak istiyorum.'' dediğinde dudaklarımı dişledim. Şuan gerçekten beni becermesini istiyordum. Göğüslerimi öpmeye başladığında kısık sesle inliyordum. Bay Malik'in nefesleriyle benim inlemelerim havada karışmıştı. Göğüslerimden aşağıya öperek geçmişti. Tam göbeğimin altında, kasıklarımın olduğu yerde durdu. Ona baktığımda başını kaldırıp ifadesizce bana baktı. ''Devam et Zayn, lütfen.'' dediğimde sanki bunu söylememi bekliyormuş gibi kasıklarımdan öpmeye başladı. Şuan gerçekten zevk alıyordum. Sesli bir şekilde inleyerek, kafamı geriye doğru attım. Parmaklarıyla pantolonumun düğmelerini açıp bacaklarımdan sıyırdı. Gülümseyip üzerimde ki yerini aldığında altında sızlıyordum. Dudaklarımı tekrar öpmeye başladığında elimi saçlarının arasından geçirdim. Zayn ellerimi tutup, altımdaki kilotumu çıkarmaya çalışıyordu.'
''Marry, hadi uyanmalısın ders bitti.'' Kate elinde defterlerle bana bakıyordu. Başımı sıradan kaldırıp, elimle gözümü ovuşturdum. Saatime baktığımda gerçekten okulun bitmiş olduğunu gördüm. Hemen defterimi çantama koyup, saçımı düzelttim. Uyuduğum için birbirine girmişlerdi. Kate telefonuyla oynarken ''Çok kötü terlemişsin Marry. Noldu korkunç veya ıslak bir rüya mı gördün?'' dedi kıkırdarken. Elime aynamı aldığımda ''Sadece evine git, herşeyi sonra anlatacağım.'' dedim. Kate beni umursamadan sınıftan çıktı. Gerçekten terlemiştim ve gördüğüm hiçbirşey gerçek değildi. Lanet olsun ki sadece rüya. Parlatıcı mı alıp dudağıma sürdüğümde, kremimi de çıkartım yüzüme, boynuma ve elime sürüp çantama koydum. Üzerimi son kez düzeltim sıınıftan çıktım.
Öğretmenler odasına geldiğimde, kapıya bir kez vurup cevap beklemeden içeri girdim. Bay Malik arkası dönük, telefonda birisiyle konuşuyordu.
''Bu akşam yemeğe gideriz. Ne zamandır seninle yalnız kalamıyoruz. Belki yemekten sonra birşeyler yapabiliriz. Anlarsın ya uzun zamandır yapamadığımız şeyi.''
Öksürdüm. Daha fazla karısıyla olan boktan muhabbetlerini dinlemek zorunda değildim. Ben onunla ilgili ıslak rüyalar görürken o, bu akşam karısını düzmeyi düşünüyordu. Bay Malik arkasını döndüğünde saatine bakarak ''Seni sonra ararım hayatım.'' diyip telefonu kapattı. Sakince bana gülümseyip, boğazını temizledi. İkimizde ayaktaydık ve bay Malik eliyle koltuğu işaret ettiğinde çantamı çıkarıp, yere bırakmıştım. Koltuğa geçerken bir anlık bacaklarıma baktığına yemin edebilirim. ''Sana bir proje ödevi vereceğim Marry, ama eğer dikkate almassan.'' sözünü kestim. ''Sonuçlarına katlanacağım bay Malik.'' Şaşırmış görünüyordu, belli ki benden bu cevabı beklemiyordu. ''Proje konunu, senin belirlemeni istiyorum. Hemen karar verme. İyice düşün ve araştırma yap. Biliyorsun not verirken herşeye dikkat eden biriyim. Titiz çalışmanı istiyorum.'' dediğinde dudağımı dişledim. Gözlerimi bay Malikten kaçırıp karşıya doğru baktım. Kollarını göğüsünde birleştirip, nefes verdi. ''Neden benden gözlerini kaçırıyorsun Marry? Sorun ne, gerçekten öğrenmek istiyorum.''
Şimdi sıçmıştım. Ona ne diyecektim? Sizi rüyamda sevişirken gördüm ama şimdi karınızla konuşmalarınıza şahit olduğum için moralim bozuldu mu diyecektim? Saçmalıyordum. Bakışlarımı bay Malik'e yönelttiğimde yüzümü inceliyor gibiydi. Dudaklarımı aralayıp; ''Sizinle ilgisi yok, sadece biraz yorgunum o kadar.''
''Anlıyorum. Seni çözmek istiyorum Marry. Neyden bu kadar korktuğunu bilmek istiyorum. Beni rahatsız eden birşey var sende. Konuşmak iyi gelir belki?''
Neden aniden bunları söylemişti? Şuan gerçekten ne cevap vereceğimi bilmiyordum. Çantama uzanıp telefonumu çıkarttım ve bay Malik'e uzattım. ''İsterseniz telefon numaranızı verin, aklıma takılan birşey olduğunda size mesaj gönderirim.'' dedim elimde tuttuğum telefona bakarak. Bay Malik telefona bakarak eline aldı ve numarasını yazmaya başladı. Şuan yaptığım şey iyi mi yoksa kötü mü bilmiyordum ama, bu akşam bir planım olduğunu biliyordum.
Umarım beğenmişsinizdir. Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum minnaklarım ^.^