Sabah sabah yine uykulu bir şekilde okul kapısından içeri girer girmez, Kate gelip boynuma atladı. Buda neyin nesiydi? Ben daha uykumu bile almamışken bu kız nasıl bu kadar aktif olabiliyordu anlamıyorum.
"Nerelerdeydin Marry, beni korkuttun." Dedi, ağzında sakızı çevirerek. Sadece sırıttım ve elimi omzuna koyarak yürümeye devam ettim.
Sevgili öğretmenimle yaşadığım olayların hiçbirini Kate'e anlatmamıştım. Özellikle Bay Malik ile seks yaptığımı öğrense, rahat durmazdı. Huyunu bildiğim için Zayn'le olan anılarım yazdığım gizli defterde bulunuyordu.
Kate ile bahçede gülerek yürürken karşımda, elinde dosyasıyla takım elbisesini düzeltmeyen çalışan bir Zayn gördüm. Dün gece o kızgın halinden eser kalmamıştı. Eski günlerde ki gibi oldukça çekici olmuştu. Yine.
Siyah bir takım, bir insanda nasıl da böylesine tapılası durabilirdi? Aklım almıyor. Zayn'i gördüğümde düşünemiyordum. Elim ayağım birbirine dolanıyor ve kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum. Onun herşeyine aşıktım.
Elimdeki defterleri tekrar düzeltim, yanına doğru yürüdüm. Adımlarımı hızlandırmıştım, onu kaçırmak istemem.
"Günaydın Bay Malik."
"Günaydın Bayan Allien." Gözlerimin tam içine bakarak söylediği kelimeyle, yüzümde büyük bir gülümseme yayıldı. Galiba aramız o kadar da kötü değil di? Yada dün beni gerçekten üzdüğünün farkına mı vardı acaba?
"Günaydın Kate."
Ben aptalca bunları düşünürken Zayn, kate'de selam verip hızla yanımızdan uzaklaştı. Bense sadece elimde defterimle onu izledim.
***
"Haftaya olacak okul kampı gezisine kimler gelecek. Sessiz bir şekilde el kaldırırsanız sevinirim."
Sınıfta oluşan uğultu birden Bay Malik'in sözleriyle kesildi.
Parmağımı havaya kaldırıp söz aldığımda, beni görmüş fakat elindeki kağıtlara bakmaya devam etmişti.
"Sizde geziye geliyormusunuz?"
Sorduğum soruyla tüm gözler bana çevrildiğinde ben sadece Zayn'e odaklanmıştım. Eğer geziye gelirse benim için büyük bir şans olurdu. Onunla yalnız başıma kalabilmek için ormandan daha uygun bir alan var mı?
"E-evet." Dedi hırıltılı sesiyle. "Eğer geleceksen tenefüste adını yazdır."
Cümlesini tamamlar tamamlamaz, içimi bir sevinç kapladı. Belki tekrar onunla yalnız olabilirim? Belki de tekrar o kusursuz cildine dokunabilirim, yada ateşli dudaklarını öpmek? Hangisi olursa, sonunda yanan ben olacaktım.
Sıramda oturmuş, tenefüsü beklerken, telefonuma gelen mesajı açtım.
"Bay Malik: 101 numaralı sınıfta bekle."
Mesajı okuduktan sonra tuş kilidini hemen kapatıp, telefonu çantama koydum. Daha fazla heyecanlanmamı görmesini istemiyordum.
Başımı kaldırdığım da Bay Malik'in keskin bakışlarıyla karşılaştım. Bir cevap vermemi mi bekliyordu? Yoksa sadece bakmak mı istemişti? Ah şuan bunların hiçbir önemi yok. Onunla aramdaki buzları eritmek istediğim için beni cehenneme davet etse bile onunla birlikte gelecektim.
Başımı onaylarcasına salladığımda, bakışlarını üzerimden çekip, sandalyesine oturdu. Çok dikkatli davranıyor, beni umursamıyormuş gibi görünüyordu.