~Final~

18.1K 391 311
                                    

Hadi 200 oy gelsin:):):):)):)')')'):)

Gözlerimi açtığımda elimi tutan annem karşıladı beni solgun yüzüyle. Gözlerinin altı şişmişti.
"A-anne?" Dedim yattığım yerde kıpırdanarak. "Evde miyim?"

Oturduğu sandalyeden hızla ayağa kalkıp dudaklarında bir gülümseme belirdi.

"İyi misin Marry?"

"Sadece ağrılarım var, iyiyim. Babam nerede?"

Gözlerimle babamı ararken sordum. Benim için çok endişelenirdi. Her daim yanımda olurdu ama şimdi onu göremiyordum.

"Zayn Malik ile konuşması gereken konular var. O iğrenç adamdan davacı olduk.''
Duyduğum cümlelerle beynimden vurulmuş gibi hissettim. Annem ve babam herşeyi öğrenmişti.

Daha kötüsü ise Zayn'den şikayetçi olmuşlardı. 

"A-anne Zayn beni hiçbirşey için zorlamadı." 

Titreyen sesimle konuştum. Ona en ufak bir zarar gelmesini bile istemiyordum.

"O adamı savunmak zorunda değilsin kızım. Seni tehdit ettiğini biliyorum. Yoksa sen böyle iğrenç şeyler yapacak biri değilsin." Gözyaşları yanaklarından süzülürken konuştu. "Sen benim cesur kızımdın. Neden bana daha önce seni zorladığını söylemedin?"

"Babam ve Zayn nerede?"

Yataktan kalkmaya hazırlanırken sordum. Onların yanına gitmek istiyordum. Zayn'i yalnız bırakmak istemiyordum.

Sevdiğim adamın elimden kayıp gitmesine izin veremezdim. 

"Yerine yat Marry." Kolumdan tutup sertçe konuştu. Gitmeme izin vermeyecekti.

"Anne yalvarırım beni babamın yanına götür. Sadece ona sarılıp evimize geri getireceğim. Herşey eskisi gibi olacak. Yemin ediyorum."

Gözlerimden akan yaşı parmaklarımla sildikten sonra konuştum. 

"Baban okulda. Seni ben götüreceğim."

Elimi bıraktıktan sonra odadan hızla ayrılan annemin bana bıraktığı soğuk rüzgarla şaşkınca boşluğa baktım. Beni içine alan boşluğa.
                                                                      ~~~

"Marry bekle beni!"

Arkamdan bağıran anneme aldırmadan hızla arabadan indim. 

Yere adımımı attığım anda karnımda çok şiddetli bir ağrı hissettim. Sanki biri defalarca yumruk atıyormuş gibiydi.

Karşımda duran babam ve Zayn'e baktığımda gözlerim doldu. Zayn'i böylesine perişan ve rezil bir halde görmek canımı öyle acıtmıştı ki.

Elimi karnıma bastırarak onlara doğru yürümeye devam ettim. Babamın Zayn'e hakaret yüklü bağırması kulaklarıma dolmuştu.

"Baba!" Diye bağırdım gözümden akan yaşı fark etmeden. 

Sesimi duymuş olacaklar ki ikisi de bana bakmaya başladı.

Zayn gözlerini benimkilerle buluşturduğunda kalbime saplanan acı nefesimi kesecek kadar güçlüydü.

İlk defa bana böyle bakmıştı. İlk defa gitmemi istermiş gibi.

"Marry, burada ne işin var?"

Babamın kalın ve kızgın sesini duyduğumda bakışlarımı Zayn'den çektim. 

"Buna bir son ver artık baba. Tek suçum sevmekti."

Kısık çıkan sesimle konuştum. Gücüm kalmamıştı. Hiçbirşey düşünemiyordum. Aklım başımda değildi sanki.

Douleur ||Z.M||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin