Bölüm 7

46.4K 557 467
                                    

Oh seks. Şarkıyla okuyun zevkli olsun aşlskdjwqıpr

Zayn, parmağını çeneme koymuş, daireler çizerken konuştu;

''Bana ne yaptın bilmiyorum ama pişman olmak istemiyorum, Marry.'' 

Ah sen bana ne yaptın asıl bir bilsen.

Yüzümü ona yakınlaştırdım. Dudaklarımı öne uzatıp, küçük bir öpücük kondurdum. 

"Pişman olmayacaksın." dedim. Evet, onu pişman etmeyecektim. Artık o benimdi ve herşeyi unutup bu anın tadını çıkartmak istiyordum. Dudağımı onunkilerle örttüğümde gözlerimi kapattım.  Dudaklarını aralamış, diliyle ağzımın içine baskı uyguluyordu. Bende onun ritimine ayak uydurmuş, ona karşılık veriyordum. Bu mükemmeldi. Daha önce çoğu erkekle öpüşmüştüm ama sanki şuan bekaretim tekrar bozuluyormuşcasına heyecanlıydım. 

Bir eliyle kalçamı okşuyor, diğer eliyle göğsümü sıkıyordu. Nefes alış verişimiz hızlanmıştı. Büyük elleriyle kalçamı sertçe sıktığında ağzının içine inledim. Dudağından ayrılıp boynuna ıslak öpücükler konduruyordum. Artık tamamen vücudunu öpmek istiyordum. Tamamen. Boynundan aşağı inmeye çalışırken, koluma parmaklarını geçirdi. Canımı acıtmıştı. Bu ondan beklemediğim bir hareketti. Soru sorar gözlerimle ona bakarken, yüzümü onun hizasına getirdim. Elini kolumdan çekmişti. 

''Burası uygun bir yer değil Marry. Akşam için bir otel tutacağım. Oraya gel.'' Dedi. 

Ahh tanrım, Zayn biraz önce otel mi demişti? İnanamıyorum. Otele gidecektik. Sonunda beni gerçek anlamda becerecekti! Düşüncelerimden ayrılmış, yüzüme harika bir gülümseme yerleştirmiştim. Başımı onaylarcasına sallayıp, dudaklarına kısa bir öpücük bıraktım.

''Akşam mesajınızı bekleyeceğim bay Malik." dediğimde elini belime koyup beni kendine çekti. Gözümün önüne gelen iki tutam saçı kulağımın arkasına attı. Öyle güzel bakıyordu ki birazdan bayılabilirdim. Sessizliği bozarak;

"Akşam için hazırlanmam lazım, gitmem gerek."

Gülümsemişti. Beni serbest bıraktıktan sonra, yanından ayrıldım. Çantamı toparlayıp eve gitmem gerekiyordu. Annem şimdiden meraklanmıştır.

                                                                          ***

Otelin önüne geldiğimde çok lüks değil ama ucuz olmadığını fark ettim. Büyük bir oteldi ve giriş kapısı bile özenle yapılmıştı. 

Oteli incelemeyi bırakıp içeri girer girmez resepsiyon'a yöneldim. Siyah takım elbiseli, kırmızı kravat takmış garip saçlı çocuğa bakıp;

''Zayn Malik adına gelmiştim. Rica etsem oda numarasını söyler misiniz?" dedim. 

Çocuk bilgisayardan birkaç şeye bakıp, gözlerini gözlerimle buluşturdu.

"Zayn Malik, 108 numaralı oda bayan."

"Teşşekürler." dedim ve asansöre bindim.

Ah gelmiştim. Evet. 108 numaralı odanın kapısında bekliyordum. Heyecandan kalbim atmayı unutmuştu sanki. Sevgili edebiyat öğretmenimle düzüşmeye gidiyordum. 

Gerçekten büyük bir kahpeyim. Bu yaptıklarımdan dolayı cehennemde yanacaktım.

Daha fazla beklemem gerektiğini düşünerek, içeri girdim. Bay Malik koltukta oturmuş, bir şeyler içiyordu. Yanına yaklaşmadan önce, odaya hayranlıkla bakıyordum.

Oda büyüktü. İçeride geniş yatak tam ortada duruyordu. Yatağın yanında küçük bir buzdolabı ve içkiler vardı. Sanırım bay Malik viski içiyordu. Onu daha fazla bekletmemek adına yanına gittim. Beni görünce elinde ki içkiyi bırakıp ayağa kalktı. 

"Fazla bekletmemişimdir umarım. Hazırlanmam uzun sürdü." dedim.

Heyecanım geçmişti. Artık bu duruma alışmam gerekirdi. Sonuçta artık bir ilişkimiz olduğunu kabullenmiştik.

"Biraz bekledim ama sorun değil Marry." dedi gülümseyerek.

Adımı ne güzel söylüyordu öyle.

Yanına oturduğumda, elimi göğsüne koydum. Parmağımla daireler çiziyorken başımı kaldırıp 'Konuşmak istemiyorum. Uzun zamandır yapmak istediğim şeyi yapmak istiyorum. Sana dokunmak istiyorum Zayn.' dedim. Saçlarıma hafif bir öpücük kondurdu.

"Dokun o zaman. Seninim." dedi.

Elimi göğsünden çekip, yüzüne yerleştirdim. Yüz kasları kusursuz gibiydi. Tanrım! Daha fazla oyalanmak istemediğimden onu öpmeye başladım. Öpücüğüme karşılık verip, ağzımın içinde dans ediyorduç Diliyle dilime baskı uyguluyor, arada dudağımı ısırıyordu. Bana zevk veriyordu. Öpüşmeyi sanki yeni öğrenmişim gibi dilimi kullanamıyordum. Çok sert öpüyordu. Hızına yetişemeyip dudaklarından ayrıldım. Boynuma yöneldiğinde, öptüğü yerlerde ıslak ıslak izler bırakıyordu. Beni her öptüğünde başımı geriye yaslayım anın tadını çıkartıyordum. Zayn tişörtümü hızla üzerimden çekip, yere attı. Siyah sütyenime bakıp 'galiba bunuda çıkartmam gerek.' dedi. (Çıkart yavrum çıkart lksadewhy) Sütyenimi tek hamleyle çıkarttığında artık göğüslerim gözler önüne serilmişti. Zayn hiçbirşey söylemeyip beni koltuğa yatırdı. Elini iki göğsümün arasına koyduğunda parmakları göğsümün kısımlarına değiyordu. Elini göğsümden yavaş hareketlerle indirdi. Dudaklarını yalamıştı. Ah nasıl böyle seksi olabiliyordu? 

Parmağını kızlığımın üzerinde gezdirdikten sonra şortumun düğmelerini açmaya başladı. Ona yardımcı olmak için üzerimden şortu hızla çıkarttım. Beni kucağına alıp yatağa yatırmıştı. Ben yarı çıplak vücudumla yatakta yatarken o üzerini çıkartıyordu. Onu izlemek o kadar zevkli.... Sıra pantolonuna geldiğinde Zayn yavaşlamıştı. Daha fazla dayanamayıp "Sorun nedir?" dedim. Artık sabrım kalmamıştı. 

"Kendine dokunmanı istiyorum Marry.
Kendine dokun. Biraz öğretmenini eğlendir bakalım." 

Cümleler ağzından hızla dökülmüştü. Madem eğlenmek istiyordu ona istediğini verecektim. Elimle göğsüme dokunmaya başladım. Bir elimle göğsümü sıkarken diğer elimle kilotumun üstünden kızlığıma baskı yapıyordum. Hareketlerimi hızlandırdığımda gözlerimi kapattım. Ağzımdan inilti kaçmıştı. Yattığım yerden Zayn'e baktığımda uzunluğunu büyük eliyle kavramış ileri-geri hareketlerle kendini tatmin ediyordu. Onu öyle görünce kızlığıma daha fazla baskı uygulayıp bacaklarımı birbirine bastırdım. Göğsümü sıkmaya devam ederken Zayn'in inlediğini duydum. Elimi kızlığımdan çekip başıma koymuştum. Siktir şuan gerçekten onu istiyordum. 

Bakışlarımı tekrar Zayn'e yönelttiğimde uzunluğunu bırakmış bana bakıyordu. Erkekliği öyle şişmişti ki karnına değiyordu. 

"Arkanı dön. Boşalmadan içine girmek istiyorum."

Ah tanrım! Utanıyordum. Arkadan hiç denememiştim ve duyduğuma göre acısı oldukça büyükmüş. Zayn yatağa gelip bacaklarını aralamıştı. Dediğine uyarak arkamı ona döndüm. Kilotumu kızlığımdan indirmişti. Artık tamamen çıplaktım. "Hazırlan bebeğim." dediğinde gözlerimi sıkıca kapattım. İçimi uzun bir şey doldurduğun da acıyla inledim. Öyle çok acımıştı, inlemem duvardan çarpıp tekrar bize dönmüştü. Zayn yavaşça içimde ileri-geri yapmaya başladı. Uzunluğu her yerimi doldurmuştu. İçimde hareket ederken kasıklarıma sertçe kendini çarpıyordu. Oda da nefes seslerimiz karışmış şekilde inliyorduk. 

Zayn eliyle saçımı topladı ve arsızca asılmaya başladı. Canımı hem acıtyor hemde bana zevk veriyordu. Bir eliyle saçımı sertçe çekerken diğer eliyle popomu sıkıyordu. İnanılmaz derece de zevkin uç noktasına ulaşmıştım. Edebiyat öğretmenimin altında inliyordum. Elini popomdan çekip göğüslerimi ellemeye başlamıştı. Benimle birlikte inlerken popoma hızlı bir şekilde şaplak attı. İçimde hızını arttırmıştı. Hızı arttıkça saçıma daha fazla asılıyordu. Bu canımı acıtsada zevkten inlemek dışında başka hiçbirşey yapmıyordum. 

"İnle. Öğretmenin için daha sesli inle bebeğim."



Artık votelerinizi bekliyorum. Yazana kadar götüm uyuştu parmaklarım koptu twqerutwert4w3o

Douleur ||Z.M||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin