Deze update komt een dagje vroeger! Ik zit namelijk al 2 dagen zonder internet thuis. Nu moest ik vandaag toch in het ziekenhuis zijn en zit ik dus optimaal gebruik te maken van hun gratis Wifi ;). Daarnaast ga ik vanaf morgen een lang weekend naar Center Parcs, dus hier alvast de up
Hoofdstuk2'Tess!,' gelijk had Tess twee vriendinnen om haar nek hangen. Tegelijkertijd voelde ze ook een hele lading bier over haar rug heen kletsen.
'Oeps, sorry,' lachte Naomi aangeschoten toen ze haar weer los liet.
'Je bent ladderzat he?,' lachte Tess naar haar nichtje. 'Jezus, heel mijn rug is nat nu.'
'Pak uit mijn kast maar iets anders!,' bood Naomi gelijk aan, daarna liep ze terug de mensenmassa in.
'Flink feestje,' vond Tess.
'Ja, Naomi organiseert die zo af en toe,' fronste Rosie. 'Ach, het is het einde van het seizoen voor de jeugdteams, dus vandaar dat veel van hen er nu zijn.'
'Dat Finn er niet is dan,' merkte Tess op.
'Finn is veel te slim,' gniffelde Rosie. 'Die geeft alles op voor zijn voetbalcarrière.'
'Tsja, maar als het einde seizoen is?,' Tess haalde haar schouders op. 'Ik ga morgen eens met hem praten.'
Samen met Rosie liep ze wat verder de kamer in.
'Ik ga even iets anders zoeken om aan te doen,' zei Tess. Snel liep ze Naomi's kamer in waar het een absolute puinhoop was. Snel trok ze de kastdeuren open en zocht een leuk topje uit.
Met één beweging trok ze het shirt wat ze nu aan had uit. Heel haar shirt rook nu naar bier.
'Bedankt Naoom,' fluisterde Tess in zichzelf.
Wat geschrokken keek ze om toen plotseling de deur open ging achter haar. Ze draaide zich om en zag een jongen en een meisje zoenend de kamer binnen komen.
'What the...,' Tess hield snel haar armen voor haar lichaam, aangezien ze haar shirt net had uitgedaan en nu alleen haar bh nog aan had.
'Tess?!'
Tess voelde haar wangen rood worden toen ze zag wie het precies was wie nu voor haar stond.
'Kasper?'
'Wat doe jij nou hier?,' vroeg Kasper zich hardop af.
'Me omkleden, dus ehh...,' Tess keek hem fronsend aan.
'Ik spreek je zo wel,' Kasper pakte de hand van het meisje dat hij bij zich had en verliet de kamer. Tess schoot snel in het uitgekozen topje en liep toen ook naar buiten. Wie was dat meisje dan wel niet? Zou het zijn vriendinnetje zijn? Zou het hét meisje zijn?
Gelijk om de hoek van de deur stond Kasper te wachten. Het meisje was verdwenen.
'Sorry,' zei hij.
'Kon jij ook niet weten,' Tess haalde haar schouders op. 'Hoe is het?'
'Gaan we nu doen alsof er niets aan de hand is?,' vroeg Kasper direct. Tess wist even niet zo goed wat ze moest zeggen. Ze was onder de indruk van hoe volwassen hij was, van hoe goed hij Nederlands had leren praten, en van hoe direct hij plotseling was.
'Dat meisje van net...'
'Dat boeit me echt niet,' kapte Tess hem af.
Kasper keek haar ongelovig aan. 'Meen je niets van.'
Tess keek hem alleen raar aan.
'Ik ga wat drinken halen, wil je ook wat?,' vroeg Kasper toen.
Tess schudde haar hoofd. 'Ik haal zo zelf wel.'
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...