Hoofdstuk 36

1.7K 84 28
                                    

Oke, oke, oke...hier is hij dan: het laatste hoofdstuk! 

PS: Hij is extra lang

Hoofdstuk 36

'Ben thuis!,' riep Tess toen ze de voordeur achter zich dichtsloeg. In de keuken hoorde ze een aantal stemmen, wat aangaf dat er bezoek was. Toen ze de keuken inliep zag ze dat het Daley en Sophie waren.

'Hey, jij bent lang weg geweest!,' merkte haar moeder op.

'Ik ben nog even langs de hockeyclub gegaan,' verklaarde Tess. 'Hey Daley, Sophie!'

'Hey Tess!,' glimlachten Daley en Sophie. Vooral Daley's ogen en Sophie's lach deden Tess gelijk aan Rosie denken.

'Ik ehm, ga douchen,' zei ze gelijk somber.

-

Tess van Hamel

Daley & Sophie zijn hier, en ik werd gewoon gelijk verdrietig omdat ze me aan Rosie doen denken...

Kasper Boilesen

Dat is logisch lieverd...gaat het nu weer een beetje? Hoe gaat het met hen?

Tess van Hamel

Ze leken wel oké...ik voel me nog steeds zwaar klote...wou dat je hier was <3

Tess deed haar natte haar in een staart en plofte toen op haar bed neer. Op haar telefoon navigeerde ze naar Instagram. Ze besloot Rosie's profiel op te zoeken en bekeek wat foto's. De laatste was er eentje van Rosie, Naomi en Tess in Kopenhagen. Ze stonden op een bruggetje in Nyhavn en hadden allemaal een ijsje vast.

Tess kreeg er een brok van in haar keel. Gelukkig werd ze afgeleid door een appje. Het was Kasper die een gesproken bericht had verzonden.

Nieuwsgierig drukte Tess op de play-knop. Ze hoorde Kasper zingen. Het was het liedje Cold Water, en het zorgde ervoor dat Tess brak.

'Cause we all get lost sometimes, you know?

It's how we learn and how we grow

And I wanna lay with you 'til I'm old

You shouldn't be fighting on your own

Tess veegde uiteindelijk de tranen weg en hield de opnameknop in.

'Kasper, ik ben zo bang dat ik iedereen teleur stel. Rosie studeerde en was een talentvolle voetbalster...wat ben ik nou?'

Ze snikte een paar keer terwijl ze naar het Whatsapp gesprek staarde. Al snel kreeg ze weer een spraakbericht terug.

'Lieve Tess, je bent mijn vriendin. Je moest eens weten hoe trots me dat maakt. Ik denk dat je nu pas echt begint te beseffen dat Rosie niet meer terugkomt. Het is oké dat je je rot voelt. Je hoeft nu echt even niet na te denken over wat je wilt gaan doen. Dat komt allemaal wel.'

Tess begon nu alleen maar harder te huilen. Waar had ze Kasper in hemelsnaam aan te danken? Hij was zelf zijn zusje verloren maar was zo sterk dat hij haar er zo doorheen sleepte nu.

Kasper Boilesen

Tess?

Tess reageerde gelijk. Meteen drukte ze de opnameknop in.

'Ik hou van je.'

Meteen een spraakberichtje terug.

'Ik ook van jou. Ga lekker slapen, tot morgen. Kus.'

COUNTERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu