Hoofdstuk 30

1.6K 71 6
                                    

Even een Kasper foto om jullie beeld van Kasper Dolberg even weg te nemen haha! (En because he's cute <3)

Hoofdstuk 30

De hele week probeerde Tess erachter te komen wat Fajah in haar schild voerde, maar ze had niets meer kunnen ontdekken. Desondanks werd haar gesnauw steeds erger, zeker toen ze op zaterdag een bardienst meedraaide tijdens één van de jeugdwedstrijden. Fajah vond dat Tess te langzaam werkte en liet dat merken ook.

Gelukkig vloog door de toenemende drukte op de Toekomst doordat het seizoen weer op gang kwam de week ook om voor Tess. Kasper appte elke avond even, waardoor ze niet kon wachten tot hij weer terug was.

'Tess! Vandaag nog?,' riep haar moeder onderaan de trap. Tess stond haar make-up te perfectioneren.

'Kom eraan!,' Tess keek nog even in de spiegel en rende toen naar beneden. Haar moeder stond allang klaar bij de voordeur. Max zat hoopvol naast haar, hopend dat hij mee mocht.

'Hij vind je toch wel prachtig,' knipoogde Mila naar haar dochter.

Tess bloosde een beetje en pakte snel een vest mee die ze gisteravond ergens op de kapstok had gehangen. Max huppelde achter haar aan.

'Je kan niet mee Maxie,' mompelde Tess terwijl ze het vest meepakte en haar moeder naar buiten volgde. Net voor ze de voordeur dicht trok keek ze Max nog even in zijn diepbruine ogen aan.

'Sorry.'

-

'Ik wist niet dat jij hier al was?,' Tess keek vreemd op toen ze Finn de kantine uit zag lopen.

'Heb getraind net,' antwoordde Finn.

'Hey Tess!,' Naomi kwam vrolijk aangehuppeld. 'Ik ga even mijn vader zoeken, zie je zo nog wel, oke?'

Tess knikte kort en zag toen de spelersbus al aan komen rijden. Naomi leek dat ook meteen op te merken. Zij kwam natuurlijk Jordi opwachten. Snel liep ze verder. Tess liep samen met haar broer en moeder (die inmiddels Signe had gevonden) richting de poort.

Ongeduldig keek Tess toe hoe de bus voor de poort stopte en de deur na een eeuwigheid open leek te gaan. Als eerste stapte haar vader uit de bus. Wat fotografen maakten foto's en een handjevol fans omringden hem en vroegen om een handtekening.

'Dat ze zo weg van papa zijn he?,' gniffelde Tess.

'Wat? Zo sta ik ook zo vaak als ik gespijbeld heb en een ziektebriefje in moet leveren op school,' mompelde Finn, waardoor Tess in de lach schoot.

'Wat?,' vroeg Mila.

'Niets,' zeiden Tess en Finn allebei in koor.

Langzaam maar zeker kwamen de spelers de bus uitgelopen. De meesten stopten wel bij de fans om even op de foto te gaan en liepen daarna door naar de zijkant van de bus waar ze hun koffers ophaalden.

'Hey lieverds,' Viktor liep gelijk naar hen toe toen hij zijn koffer had. Hij gaf gelijk Mila een kus en legde toen zijn armen om zijn kinderen heen. 'Ik heb jullie gemist.'

'Je had me ook gewoon mee kunnen nemen,' zei Finn bijdehand.

'Hoe heeft Kasper het gedaan?,' vroeg Tess.

Ze merkte nu Nicolai pas op die naast zijn vrouw Signe stond.

'Het is jouw zoon Nic, vertel jij het maar,' grijnsde Viktor.

'Hij heeft het echt geweldig gedaan,' zei Nicolai trots. 'Uiteindelijk.'

'Uiteindelijk?,' vroeg Tess, maar gelijk werd haar aandacht weer afgeleid. Het had er waarschijnlijk mee te maken dat de blonde jongen die in slow motion de bus uit leek te stappen meteen zoekend rondkeek tussen alle mensen en begon te glimlachen toen hij haar zag.

COUNTERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu