Sorry! Ik besef me net dat ik vorige week helemaal was vergeten te uploaden! Heb het echt super druk met mijn afstudeerstage, bijbaantje en fysio (nog steeds voor mijn knie). Daardoor heb ik echt bijna geen leven meer, en vergeet ik dus ook alles daarbuiten :( Hoop dat jullie het weer een leuk hoofdstuk vinden! :)
Hoofdstuk4
'Wij zijn kampioen, ja wij zijn kampioen!,' de spelers en technische staff stonden keihard te schreeuwen met hun armen over elkaars schouders.
Tess nam een slokje van haar wijn en keek ernaar.
'Wat was dat nou op de tribune?,' Rosie kwam naast haar staan. 'Zat jij nou met Kasper te zoenen?'
'Hij begon,' reageerde Tess gelijk verdedigend. 'Hij wilde Yentl jaloers maken. Staan er al foto's op internet?'
'Eentje maar?,' gniffelde Rosie. Ze pakte haar iPhone en zocht het een en ander op. Daarna liet ze haar zien wat ze kreeg als ze op #tessvanhamel zocht op Instagram. Er waren verschillende foto's uit verschillende hoeken van Tess die met Kasper zoende.
'Shit, heeft hij ook nog zijn zin ook,' fronste Tess.
'Hey kom op, we gaan gewoon feesten!,' Rosie deed haar telefoon weer weg en trok haar toen mee de dansvloer op. Daar stonden Naomi en Freja ook al te dansen.
'En, zoent ie een beetje lekker?,' knipoogde Naomi.
Tess rolde haar ogen. 'Naoom, die hele zoen sloeg nergens op.'
'Net zoals de vorige keer zeker?'
Nog even keek Tess haar nichtje aan, maar al snel werd hun onderonsje verstoord.
'Willen de dames nog wat drinken?,' vroeg Kasper. Naast hem stonden Finn en Jordi, één van de spelers van het eerste. Aangezien Finn vaak over hem vertelde vermoedde Tess al dat het een vriend van hem was.
'Ik heb nog,' zei Tess kortaf. Ze draaide haar rug naar de jongens toe terwijl ze danste.
'Hey, sorry als ik je gekwetst heb,' hoorde ze nu iemand vlak achter haar zeggen. Tess draaide weer om en keek recht in Kasper's ogen.
'Je hebt me niet gekwetst,' ze keek hem fronsend aan, één wenkbrauw opgetrokken. 'Kasper, hou er nou maar gewoon over op, oke? Ik doe alleen niet mee aan jouw spelletjes. Als jij mij nodig hebt om een meisje te versieren dan verdien je dat meisje waarschijnlijk niet eens.'
Kasper bleef stil.
'Mevrouw van Hamel?'
Tess keek op toen er een beveiliger naar haar toe kwam.
'Er staat iemand bij de deur voor u.'
'Wie dan?,' vroeg Tess verbaasd.
'Een Amerikaanse jongeman...Mason?'
-
'Mason what the fuck are you doing here?!,' eenmaal buiten stormde Tess op hem af. Het was vreselijk raar om hem hier in Amsterdam te zien.
Mason was niet onder de indruk en bleef standvastig staan. 'Aren't you glad to see me darling?'
'If my dad sees you, he's gonna kill you,' zuchtte Tess. Mason was 25. Zij nog net geen 19. Haar vader zou helemaal gek worden als hij erachter kwam.
'I wanted to surprise you.'
'Well, you sure did,' lachte Tess gespannen. Ze streek met haar handen door haar bruine lokken en dacht na. Ze kon moeilijk Mason hier achterlaten, alleen in een voor hem vreemde stad. Maar mee naar binnen was ook geen optie.
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...