Hoofdstuk 7

1.7K 70 15
                                    

Hoofdstuk7

'Oke, jij gaat dit ons eerst uitleggen,' Tess keek haar nichtje streng aan. 'Waarom denk je dat je zwanger bent?'

'Nou, niet omdat ik me als een non gedragen heb,' zuchtte Naomi.

Tess rolde haar ogen.

'Naoom, ben even serieus,' zei Rosie.

'Na het kampioensfeest ben ik met iemand naar huis gegaan,' vertelde Naomi toen. 'En we hadden niet echt een condoom ofzo.'

'Met wie ben je naar huis gegaan?,' vroeg Tess gelijk. In haar hoofd schoot meteen de herinnering omhoog van Freja die haar appte dat Kasper niet thuis was gekomen.

'Hey ik weet het allemaal niet zeker he?,' fronste Naomi. Het was duidelijk dat ze Tess' vraag ontweek. Dat versterkte de vermoedens van Tess alleen maar.

'Heb je het met Kasper gedaan?,' vroeg Tess fel.

Naomi keek haar verbaasd aan. 'Wat? Nee!'

'Wie dan wel?'

'Het was Jordi...of niet?,' zei Rosie toen zachtjes.

'Het was inderdaad Jordi...Rosie waarom weet jij dit soort dingen altijd?,' zuchtte Naomi. 'Dit mag echt niemand weten. Hij speelt in het elftal van mijn oom verdomme. Als de pers erachter komt...'

Ergens voelde Tess zich opgelucht. Dat leek ook Rosie op te vallen, die haar even vragend aankeek.

'Maar misschien is er wel helemaal niets aan de hand,' bedacht Naomi zich. 'Ik ben de laatste tijd gewoon snel misselijk. Misschien gewoon ziekjes ofzo.'

Tess zuchtte. Typisch Naomi om een scene te maken terwijl er niets aan de hand was.

'Haal anders paracetamol bij het benzinestation,' tipte Rosie.

Dat vond Naomi gelukkig ook een goed idee, en nadat ze die ook daadwerkelijk gehaald had, startte Tess de motor weer en reden de drie verder.

-

'Wat nou...als ik zo iemand ben die niet doorheeft dat ze zwanger is totdat ze op de wc zit en daar bijna een kind baart,' Naomi ratelde maar door de uren daarna. 'Je hoort die verhalen echt altijd op tv.'

'Naomi, houd nou eens op,' zuchtte Rosie.

'Ja hallo, ik ben misschien wel zwanger!,' panikeerde Naomi.

Tess irriteerde zich ook dood aan Naomi, maar snapte ook wel weer dat ze er niet gerust op was. Daarom nam ze de eerste afslag die ze tegenkwamen.

'Wat doe je?,' vroeg Rosie.

'Laten we op zoek gaan naar een drogisterij,' zei Tess terwijl ze probeerde te gokken welke kant ze op moest. 'Wat is een drogisterij in het Duits?'

Rosie pakte haar telefoon erbij. 'Drogerie,' zei ze een paar seconden later.

Ze reden nu een dorpje in, maar het was overduidelijk dat hier geen drogisterij te vinden was. Tot nu toe waren ze twee huisjes voorbij gereden, verder passeerden ze alleen maar weilanden met koeien en schapen.

'Top idee dit,' zei Rosie sarcastisch.

'We kunnen moeilijk Naomi zo laten zitten toch?,' snauwde Tess terug. 'We vinden vast wel iets.'

'Zal ik proberen iets op te zoeken op Google Maps?,' Naomi hing nu met haar hoofd tussen hun stoelen in en keek ondertussen op haar telefoon.

'Waarom moet je nu per se die test doen terwijl je een week geleden met Jordi hebt liggen neuken?,' zeurde Rosie.

COUNTERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu