Volgens mij zaten de meesten wel te wachten op een extra update vandaag! Bij dezen :)
Hoofdstuk 28
Naomi Veldkamp
Hallo?! Aarde aan Tess! Waar hang je uit joh? Je bent toch weer in NL?
Tess van Hamel
Sorry, veel gebeurd vandaag...facetime?
Nog voor Tess op het Facetime icoontje kon drukken kreeg ze al een inkomende oproep van Naomi. Meteen nam ze op. Naomi zat zo te zien nog beneden op de bank, terwijl Tess allang op bed lag.
'Oke, ik heb vorige week dus Jordi gesproken...,' begon Naomi gelijk. Tess wist gelijk dat dit wel even kon duren.
'Ik dus vertellen dat ik zwanger was,' ratelde Naomi door. 'En hij schrok natuurlijk wel. Maar daarna vroeg hij dus wel allemaal hoe het met me ging en dat hij meewilde naar de dokter. We hebben het niet echt over ons gehad verder, maar ik trek eigenlijk al heel de week met hem op en we hebben dus gisteren gezoend! Oh Tess, ik denk dat ik hem ook echt leuk begin te vinden!'
Tess gniffelde. 'Het word de vader van je kind, het is je geraden dat je hem leuk vindt!'
'Vandaag heeft hij met mijn ouders gepraat,' vertelde Naomi snel verder. 'Hij wil dat ik bij hem in ga trekken zodat we een echt gezinnetje kunnen zijn.'
'Wauw...,' Tess was behoorlijk verast door Jordi's houding, maar ze moest er niet aan denken om in haar schoenen te staan. Ze was achttien, om nu al een gezinnetje te zijn daar moest ze niet aan denken.
'Hij is echt heel lief voor me,' zuchtte Naomi, en Tess zag gelijk hoe verliefd haar nichtje was.
'Nou, over lieve jongens gesproken...,' Tess besloot nu maar in te breken omdat ze wist dat ze anders alleen nog maar langer aan moest horen hoe lief Jordi wel niet was. 'Ik heb een vriendje...'
'Wat?!,' schreeuwde Naomi bijna uit. 'Is het een Spaanse jongen?!'
'Nee,' lachte Tess. 'Een Deense.'
Naomi bleef even stil en haar mond viel open.
'Het is Kasper,' zei Tess toen maar.
'Ja natuurlijk is het Kasper, loser!,' lachte Naomi toen weer hard. 'Oh my God, dit is echt zo geweldig!'
Tess kon niets doen behalve de brede glimlach van haar nichtje kopiëren.
'Freja had dit ook geweldig gevonden...,' zei Naomi toen wat rustiger. 'Ze wilde jou graag als schoonzusje.'
'Ja...ik wou dat ze er nu nog was,' zuchtte Tess. 'Rosie wilde ook heel graag mij en Kasper bij elkaar...'
'Misschien hebben zij toch samen van boven ervoor gezorgd dat het nu eindelijk is gebeurd,' glimlachte Naomi kalm.
'Oh, Kasper had trouwens iets ontdekt over Rosie en Freja,' bedacht Tess zich.
'Dat ze stiekem een relatie hadden?,' zei Naomi.
'Ja! Hoe wist je dat?,' vroeg Tess.
'Kasper had het me een paar dagen terug verteld,' legde Naomi uit. 'Ik probeerde toen trouwens al te vissen of hij je nog leuk vond, maar hij deed heel geheimzinnig.'
Tess stelde zich even voor hoe dat gesprek gegaan moet zijn. Naomi, die altijd alles van iedereen moest en zou weten, en Kasper, die –dat moest Tess toegeven- geweldig toneel kon spelen.
'Maargoed Tessje, ik ga slapen,' zei Naomi. 'De baby is moe.'
'De baby of jij?,' lachte Tess. 'Ik ga ook maar slapen...vandaag was...vermoeiend.'
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...