Ja, ik heb al mijn werk voor mijn afstuderen ingeleverd en mijn herkansingsopdrachten! Afwachten of de opdrachten voldoende zijn en de 24ste mijn afstudeerscriptie verdedigen op school. Voor nu kan ik dus even rustig aan doen! :) Dat betekent dat ik weer kan schrijven! Morgen krijg ik officieel mijn boek 'Derby' uitgereikt, hebben jullie hem ook al besteld? :) Hij is zo gaaf geworden! :D
Dit hoofdstuk is aan de korte kant, maar ik moest hem zo eindigen, want ik <3 cliffhangers... sorry O:)
Hoofdstuk6'Ach, wie leest dit nou joh?,' Rosie fronste en legde haar telefoon weg.
'Genoeg mensen,' dacht Tess. 'Iedereen vindt me dadelijk een slet.'
Rosie zei niets maar rolde alleen haar ogen.
'Wat?'
'Misschien moet je je dan een beetje minder als een slet gedragen,' zei Rosie eerlijk. 'Houd je een beetje gedeisd...en kap die shit met Kasper.'
'Ik heb geen shit met Kasper,' reageerde Tess fel. 'Kasper zoekt mij steeds op.'
'Nou, hij is vanmorgen vertrokken naar Denemarken in ieder geval,' informeerde Rosie. 'Hij en Freja zijn wat vrienden opzoeken.'
'Ben je daarom zo chagrijnig?,' knipoogde Tess. Ze plofte naast haar vriendin neer op de bank. Ze hoorde Rosie niet meer zo vaak over Freja, maar ze wist hoe smoorverliefd ze op haar was.
'Naomi en ik gaan hen opzoeken, ga je mee?,' Rosie ontweek de vraag, en keek haar daarom niet eens aan terwijl ze het vroeg. 'We vertrekken overmorgen.'
'Wat vertel je me dit lekker op tijd,' zei Tess sarcastisch.
'Jij komt uit het niets opeens terug vanuit Amerika,' merkte Rosie terecht op.
Hun gesprek werd onderbroken toen de slaapkamer deur van Naomi open ging. Het was twaalf uur en Naomi kwam nu nog half slapend in haar pyjama de kamer uit.
'Morgen,' zei ze met een hese ochtendstem.
'Naoom, vind jij ook dat Tess mee moet naar Denemarken?,' zei Rosie enthousiast.
'Rosie...,' fronste Tess. Aan de ene kant wilde ze dolgraag mee, gezellig met haar twee beste vriendinnen erop uit. Aan de andere kant had ze echt geen zin in Kasper.
'Ga je mee?,' Naomi leek nu pas echt wakker te worden. 'Ja! Ga mee!'
Ze stond bijna op en neer te springen van enthousiasme.
'Ja maar...'
'Ze zei ja!,' kapte Naomi het af.
'Mijn ouders laten me nooit gaan na dat gedoe met Mason,' bedacht Tess zich ook nog. 'Ze willen dat ik serieus over mijn toekomst na ga denken.'
'Dat kan toch ook in Denemarken?,' vond Rosie. 'Kom op, we zitten echt niet elk uur van de dag met Kasper opgescheept hoor.'
'Dat boeit me niet hoor,' loog Tess.
'Vanavond gaan mijn ouders naar jouw ouders, mijn vader haalt ze wel over,' zei Naomi. 'Je gaat gewoon mee Tessje.'
-
Haar oom Luca bleek inderdaad niet veel tijd nodig te hebben om haar ouders over te halen. Tess schrok even toen hij erover begon, aangezien ze zelf nog geen woord erover had gezegd.
'Waarom ga je eigenlijk ook niet mee met Naomi en Rosie, Tess?'
Tess keek even een beetje angstig naar haar ouders.
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...