Hoofdstuk 12

1.8K 78 9
                                    

Sorry dat het even duurde, maar hier is dan hoofdstuk 12! :) 

Hoofdstuk12

'Nou veel plezier he,' grijnsde Tess. Naomi stond nu al de hele tijd bijna letterlijk door de hotelkamer heen te springen van enthousiasme.

'Jullie ook!,' lachte ze. 'Ik zag dit zó aankomen.'

'Maar je had niet eens door waar ze vannacht geslapen had,' herinnerde Rosie haar eraan. 'Kom, we gaan! Ik heb zin om te dansen.'

'Jullie gaan écht niet even mee?,' vroeg Freja met haar grote blauwe puppy ogen.

Tess keek Kasper even aan. Allebei schoten ze in de lach.

'Laat ze maar Freja,' lachte Rosie, die Freja's hand pakte en haar mee trok richting de deur van de hotelkamer. 'Tot morgen!'

De drie meisjes liepen de deur uit, en zodra die dicht viel, was het ineens ontzettend stil in de hotel kamer. Tess keek even een beetje zenuwachtig naar Kasper. Dit was het moment waar ze heel de dag op had gewacht, alleen met Kasper.

'Of was je wel liever mee gaan feesten?,' vroeg Kasper terwijl hij een stap dichterbij zette.

Tess schudde langzaam haar hoofd. 'We kunnen hier wel ons eigen feestje maken.'

'Klinkt goed,' glimlachte Kasper lief. Daarna pakte hij zijn telefoon uit zijn broekzak. Tess keek nieuwsgierig toe naar wat hij deed. Al snel werd haar duidelijk dat hij Spotify opende en muziek opzette.

Toen de eerste klanken klonken, legde Kasper zijn telefoon op een tafeltje en pakte toen Tess' handen vast.

'Dansen?,' stelde hij voor.

'Kun je een beetje dansen dan?,' vroeg Tess.

Kasper dwong haar in een pirouette en trok haar toen tegen zich aan. Tess stond nu met haar rug tegen hem aan en voelde zijn armen om haar middel.

'Wat is dit voor muziek?,' vroeg ze zachtjes. Het was een rustig liedje, bestaande uit gitaarmuziek en een mannenstem die in het Deens zong.

'Staat hier in de top 40,' antwoordde Kasper. 'Vind je het niets?'

'Nee, het is mooi,' vond Tess. 'Ik heb alleen geen idee waar het over gaat.'

'Over jou,' fluisterde Kasper in haar oor. 'Voor mij gaat dit liedje over jou.'

Tess wilde doorvragen, aangezien ze nog geen idee had wat dit precies betekende, maar toen ze Kasper's lippen zachtjes in haar nek voelde was ze gelijk stil. Ze kreeg gelijk kriebels in haar buik.

Tess draaide zich daarna om in zijn armen en drukte haar lippen op de zijne.

Na hun zoen staarden ze elkaar even in elkaars blauwe ogen. Kasper glimlachte en zong toen zachtjes mee met de Deense muziek.

Tess luisterde aandachtig en merkte op dat hij niet eens zo slecht zong. Ze vond het zelfs bijna jammer toen hij stopte om haar weer te zoenen.

'Zullen we anders de jacuzzi eens testen?,' stelde Kasper na hun zoen voor.

'Heb je je zwembroek bij dan?,' knipoogde Tess. Daarna stapte ze naar achter en trok haar t-shirt uit.

Kasper volgde haar al snel richting de jacuzzi. Tegen de tijd dat ze daar waren stonden ze allebei alleen nog in hun ondergoed.

'Huh, wat ligt daar nou op de bodem?,' Kasper boog voorover en wees naar een plekje in het inmiddels bubbelende water.

Tess leunde voorover en kneep haar ogen samen, maar zag niets. Kasper deed nu zijn hand in het water en spetterde haar zo in haar gezicht.

COUNTERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu