Aangezien ik toch het hoofdstuk net af had dacht ik; waarom wachten tot morgen? Hier dus het volgende hoofdstuk van Counter!
Hoofdstuk22
Toen Tess het Amstel hotel inliep zag ze al snel haar vader en Levi aan een tafeltje zitten bij het raam.
'Hey pap,' glimlachte ze poeslief toen ze bij hen aanschoof. Het gesprek viel gelijk stil. Viktor leek alleen wat verbaasd haar te zien, Levi leek helemaal te verstijven van schrik.
'Hey lieverd, wat doe jij nou hier?,' vroeg Viktor.
'Mam vertelde me dat je hier met Levi zat,' zei Tess luchtig. Daarna keek ze Levi duister aan. 'Heeft hij al genoeg geslijmd om terug te mogen komen bij Ajax?'
'Tess, ik wil niet dat je je met dit soort zaken bemoeit,' zei Viktor serieus.
'Dat zou ik ook niet willen,' reageerde Tess. 'Maar Levi heeft me er al bij betrokken.'
Viktor keek Levi vragend voor een verklaring aan.
'Ik heb je nooit ergens bij betrokken,' ontkende Levi.
'Dus je wilde niet seks met me hebben zodat je weer mijn vriendje kon worden en zo makkelijk je weg weer naar Ajax kon vinden via mijn vader?,' zei Tess kalm.
'Waar gaat dit over?,' fronste Viktor.
'Dat zou ik ook wel willen weten,' mompelde Levi.
'Pap, Levi wilde mij gebruiken om weer terug bij Ajax te komen,' legde Tess in het kort uit. 'Hij hee-'
Ze staakte haar woorden toen er een telefoon ging.
Viktor haalde zijn telefoon uit zijn zak en keek even op het scherm. 'Deze moet ik even nemen. Ik wil hier dadelijk alles over weten.'
Snel nam hij op en liep toen weg.
'Wat doe je hier?,' zei Levi boos.
'Wat? Het is toch zo?,' vroeg Tess. 'Het is natuurlijk veel makkelijker om bij Ajax terug te komen als mijn vader een goed woordje voor je doet. En dat zou hij nooit doen tenzij je het lieve en oh zo aardige vriendje van zijn dochter bent. Ik heb je wel door Levi Kuijpers. Bedank je Engelse hoer er maar voor.'
'Heb je Sarah gesproken?,' vroeg Levi ongelovig.
'Grappig dat je bij hoer wel gelijk aan haar denkt,' zei Tess terwijl ze wegkeek.
'Houd je bek over haar,' Levi pakte nu haar bovenarm stevig vast. Tess schrok ervan. Ze zag zijn donkergrijze ogen steeds donkerder worden. Zo kende ze hem niet. Niet in haar herinneringen.
'Laat me los,' beval Tess.
Levi liet haar gelijk los en sloeg zijn armen over elkaar. 'Wat denk je dat je vader van je denkt als je hem vertelt over die nacht in het Hilton? En als ik hem nog vertel over alles wat je met Kasper hebt uitgespookt?'
'Probeer je me nu daarmee weg te krijgen?,' vroeg Tess. 'Vertel me gewoon hoe het zit Levi.'
'Dat weet je toch allang?,' zei Levi met een grijns. 'Of ben je echt zo dom?'
'Je bent echt veranderd Levi,' fronste Tess. 'Je was zo'n lieve jongen.'
'Dat leer je in dit wereldje wel af,' zei Levi. 'Hoe denk je dat ik aan het telefoonnummer van je vader ben gekomen?'
Tess dacht terug aan de nacht in het Hilton. Zij was eerder in slaap gevallen dan hem...
'Heb je in mijn telefoon zitten klooien?,' vroeg Tess.
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...