Hoofdstuk 25

1.6K 80 10
                                    

Ja, eindelijk weer een update op de updatedag, je ziet het goed! :) Ik heb de laatste tijd heel veel geschreven, dus heb ik weer een voorraadje om vooruit te kunnen! :) 

Hoofdstuk 25

'Kunnen we gewoon gelijk naar huis?,' vroeg Tess ongeduldig. Ze waren twee uur geleden geland op Schiphol, en hadden eeuwen op hun bagage moeten wachten. Nu ze die eindelijk hadden werden ze opgehouden door een groepje jongeren dat met haar vader op de foto wilde.

'Waarom heb jij zo'n haast?,' vroeg haar moeder.

'Omdat ze de laatste tijd chronisch ongesteld is,' mompelde Finn terwijl hij op zijn koffer zat. Met zijn armen en kin leunde hij op het uitgetrokken hengsel.

'Dat hoorde ik!,' Tess haalde uit om hem een mep te geven maar hij ontweek net op tijd.

'Gaan we gelijk Max ophalen op weg naar huis?,' vroeg Luuk hoopvol.

'Kunnen we niet gelijk door naar huis?,' vroeg Tess. Hoe eerder ze met Kasper kon praten hoe eerder ze hem kon overtuigen dat ze hem wilde en hoe eerder ze weer vrolijk zou zijn.

'Oke, we kunnen weer,' Viktor kwam nu weer aangelopen.

'Hehe.'

'Mogen we ook nog met Tess op de foto?,' riepen de jongeren nog.

De familie keek verbaasd om.

'Eh...,' Tess keek haar ouders even aan.

'Waarom willen ze in hemelsnaam met jou op de foto?,' vroeg Luuk zich af.

'Niet doen Tess,' waarschuwde Finn fronsend.

'Mijn kinderen zijn deel van mijn privéleven,' zei Viktor luid en duidelijk. Daarna liepen ze snel verder.

Toen ze langs een kioskje liepen zag Tess wat tijdschriften uitgestald staan. Op één van de tijdschriften zag ze een grote foto van Levi. Daarnaast haar foto van de pandabeer die ze op Instagram had gezet en een foto van haarzelf die een paar maanden terug door papperazzi was gemaakt.

'Wat gebeurt hier?,' Tess schoot op het rek met tijdschriften af.

'Levi Kuijpers terug naar Nederland voor grote liefde Tess van Hamel?' was de schreeuwerige kop.

'Komt hij terug naar Ajax?,' vroeg Tess geschrokken. Ze hield haar vader een exemplaar van het tijdschrift voor.

'Nee, geen zorgen,' Viktor schudde zijn hoofd en pakte het exemplaar aan. Snel zette hij het terug. 'Ik heb gehoord dat hij bij Willem II getekend heeft.'

Tess zuchtte even opgelucht.

'Oh vandaar dat die jongens met je op de foto wilden,' concludeerde Luuk.

'Die jongens wilden alleen met Tess op de foto omdat ze haar een lekker wijf vinden,' zei Finn droog.

'Ik denk eerder omdat ik Levi's ex ben,' zei Tess, die nog even naar de tijdschriften voor haar staarde. Zo'n twintig Levi's keken haar aan. 'Kom, op naar huis.'

-

Op weg naar huis appte Tess snel naar Kasper.

Tess van Hamel:

Ben over ong een half uurtje thuis...kan ik langs komen?

Kasper Boilesen

Is goed x

Tess glimlachte en keek toen uit het raampje. De snelweg flitste aan haar voorbij, maar het kon niet snel genoeg gaan. Toen ze even de andere kant op keek maakte ze oogcontact met Finn, die naast haar zat op de achterbank.

COUNTERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu