Hoofdstuk 26
'Kom, dan gaan we even droge kleren aandoen,' Kasper pakte galant haar hand toen Tess uit het zwembad uit klom. In haar vrije hand had ze haar pumps vast.
'Maar ik heb helemaal geen droge kleren bij me,' merkte Tess op.
'Ik heb wel wat voor je.'
Snel liepen ze naar Kasper's kamer. Eenmaal daar trok Kasper gelijk haar jumpsuit uit. Ondertussen zoende hij zachtjes haar hals.
Tess zorgde op haar beurt weer dat ook Kasper zijn natte kleren uit gingen. Na bijna een half uur lang in het zwembad met elkaar gezoend en geknuffeld te hebben had ze nu zin in meer. En Kasper duidelijk ook.
'Vi er hjemme igen!'
Allebei stopten ze abrupt met zoenen en keken elkaar aan toen ze de stem vanaf beneden hoorden.
'Zijn je ouders weer thuis?,' vroeg Tess.
'Ja,' knikte Kasper. 'Ze waren even boodschappen doen, maar ik had niet gedacht dat ze zo snel alweer terug zouden zijn.'
'Oke...en nu?,' vroeg Tess.
'Als we stil zijn dan...'
'Ze weten dat ik er ben,' kapte Tess hem af. 'Ik kwam ze tegen toen ik hier aan kwam.'
Kasper fronste. 'Dan moeten we wel naar beneden.'
'Hoe zie ik eruit?,' vroeg Tess.
'Als een verzopen katje,' antwoordde Kasper. 'Kies maar een outfit uit mijn kast en maak daarna even je gezicht schoon in de badkamer.'
Tess knikte. Ze liep naar zijn kledingkast toe en koos snel voor een voetbalbroekje en een zwart Adidas t-shirt.
Toen ze terug kwam uit de badkamer was Kasper (een klein beetje tot haar teleurstelling) ook weer aangekleed.
'Klaar om je schoonouders te ontmoeten?,' vroeg Kasper.
Tess stond even met haar mond vol tanden. Betekende dit dat...?
'Of wil je mijn vriendinnetje niet zijn?,' vroeg Kasper terwijl hij zijn armen om haar heen sloeg.
Tess glimlachte van oor tot oor. 'Heel graag.'
Kasper glimlachte nu ook en drukte een kus op haar lippen. 'Kom.'
-
Terwijl ze de keuken in liepen was Tess zich opeens erg bewust van Kasper's te wijde kleren om haar lijf en haar blote voeten. Natuurlijk had ze zich altijd erg welkom gevoeld bij huize Boilesen, maar ze had nooit gedaan alsof ze thuis was.
'Hey pap, mam,' begroette Kasper zijn ouders, die druk waren met het inruimen van de boodschappen in de keuken.
Nicolai en Signe keken verast op toen ze Tess zagen.
'Hey!'
'Mag ik jullie voorstellen aan mijn vriendin?,' glunderde Kasper.
Tess smolt even toen ze zag met hoeveel trots Kasper dat zei.
'Wat?,' Nicolai en SIgne keken hen met open mond aan.
'Tillykke,' glimlachte Signe.
'Tak,' glimlachte Tess. Tillykke en tak waren de enige twee woorden Deens die ze kende.
'Gefeliciteerd jongens,' zei Nicolai. 'Wat een leuk nieuws...eindelijk.'
'Wij eh, zijn bij het zwembad,' zei Kasper. Tess volgde hem snel naar buiten. Eenmaal daar gingen ze samen aan het randje van het zwembad zitten, hun voeten bungelend in het koele water.
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...