GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL! :D
Hoofdstuk 24
'Hallo?'
'Hey Kasper,' glimlachte Tess. Ze was maar ergens op een bankje gaan zitten. Het voelde goed om zijn stem weer te horen.
'Hoe is het met je?,' vroeg Kasper.
'Wel oké,' antwoordde Tess. 'Met jou?'
'Zelfde.'
'Oke.'
Even bleef het stil, tot ze beide tegelijk begonnen te praten. Tess gniffelde.
'Ga jij maar eerst.'
'Sorry,' verontschuldigde Kasper zich. 'Ben je met Levi nu?'
'Levi?,' Tess had het hele onderwerp Levi uit haar hoofd verbannen. 'Wat? Nee, Kasper...dat op Instagram was niet waar.'
'Waarom stond het dan op je Instagram?,' vroeg Kasper een beetje cynisch.
'Omdat ik hem terug wilde pakken,' legde Tess uit. 'Hij zei dat hij me terug wilde en had me dus die beer gestuurd. Maar het blijkt dus dat hij gewoon een vriendin heeft...en hij wilde mij niet terug, hij wil terug naar Ajax. Hij gebruikte me gewoon om bij mijn vader te slijmen.'
'Aha.'
'Ik meen het.'
'Ik geloof je.'
'Ik wil jou Kasper,' Tess flapte het eruit voor ze er erg in had. Haar hart klopte in haar keel.
'Ja...nu Levi geen optie meer is...,' reageerde Kasper.
'Nee...,' Tess schudde wild haar hoofd, ook al kon Kasper dat niet zien. 'Nee Kasper, geloof me. Ik-...ik...het was die dag dat ik je met Yentl betrapte...en ik wist niet wat ik moest doen.'
'Dat spijt me nog steeds Tess,' zei Kasper nu een stuk vriendelijker. 'Maar juist door haar weet ik dat ik niet meer achter meisjes aan moet lopen die niet weten wat ze willen.'
'Maar...ik zeg net dat ik jou wil,' Tess begon nu lichtelijk in paniek te raken.
'We spreken elkaar wel weer in Nederland Tess,' zuchtte Kasper. 'Misschien dat je tegen die tijd er wel weer heel anders over denkt.'
'Maar Kasper...'
Tess keek even op. Opeens zag ze twee beveiligers uit de club komen waar zij net was en zag dat ze iemand naar buiten duwden. Het was Finn. Door zijn dronken bui viel hij direct op de stoep.
'Wacht even...ik moet even naar Finn toe,' zei Tess vluchtig. Ze rende met haar telefoon nog aan haar oor richting Finn.
'Is er iets aan de hand?,' vroeg Kasper.
Tess draaide Finn op zijn rug en zag toen dat haar broertje een bloedneus had.
'Finn, what the fuck heb jij nou weer gedaan?,' vroeg Tess geschokt.
'Tess? Wat is er aan de hand?,' vroeg Kasper bezorgd aan de telefoon.
'Zo'n gast zoende met Zara,' mompelde Finn met veel moeite.
Tess rolde haar ogen. 'Finn heeft ruzie gehad hier in de club. Hij heeft een bloedneus, volgens mij valt het verder wel mee.'
'Kunnen jullie naar huis?,' vroeg Kasper.
'Ik heb geld voor een taxi, dat komt wel goed,' antwoordde Tess.
'Ik denk dat ik dood ga Tess,' kreunde Finn, die nu weer op zijn zij rolde. 'Ik moet kotsen.'
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...