EXTRA UPDATE! :) En niet zonder reden! Ik kom namelijk morgen met leuk nieuws! Daarvoor wil ik ook wat input van jullie, maar daarvoor zal ik jullie pas na dit hoofdstuk storen ;)
Hoofdstuk 33
'Hey zussie, doe mij een cola!'
Finn hing nonchalant over de bar heen. Tess keek hem boos aan.
'Alsjeblieft?,' voegde Finn nog toe.
'Ik heb Esmee gesproken,' vertelde Tess terwijl ze een flesje cola uit de koeling pakte.
'Kom je vriendinnen tekort?,' vroeg Finn kalm toen hij het flesje aanpakte.
Tess keek hem waarschuwend aan.
'Ik bedoel alleen maar...als je zo nodig een vriendin erbij wilt hebben...,' Finn leek even naar woorden te zoeken. 'Begin dan hier op je werk.'
Tess keek even over haar schouder om te zien waar zijn ogen heen schoten en zag toen Fajah staan, die moeilijk naar een A4tje in haar handen keek. Toen ze weer voor haar keek liep Finn alweer weg.
'Tess?,' riep Fajah opeens. 'Kun jij morgen extra komen werken?'
'Eh...'
'Mooi, dan schrijf ik je voor morgen op het rooster,' zei Fajah.
'Wat?,' Tess liep boos achter haar aan toen ze naar achteren liep. 'Ik zei niet eens ja!'
'Moet ik tegen Monique zeggen dat je niet flexibel en gemotiveerd bent?,' Fajah draaide zich om en glimlachte poeslief naar haar.
Tess telde van binnen tot tien. Wat een vreselijke meid was het toch.
'Dus...ben je hier om twaalf uur?,' het klonk als een vraag, maar Tess wist nu dat Fajah's vragen meer mededelingen waren.
Fajah legde het rooster weg en liep toen weer naar voren.
'Bitch,' mompelde Tess.
-
'Ze is echt onuitstaanbaar,' zuchtte Tess. Samen met Kasper liep ze het terrein van de Toekomst op. Hij om te gaan trainen, zij om te gaan werken.
'Ga anders gewoon eens met Monique praten,' adviseerde Kasper. 'Ze moet gewoon normaal tegen je doen.'
'Het is mijn woord tegen het hare,' zei Tess. 'Ik moet er echt achter komen met wie ze toen aan het rotzooien was, maar ik heb haar de afgelopen tijd niet een keer geheimzinnig zien doen.'
'Misschien was het gewoon een incident,' merkte Kasper op. 'Nou, ik zie je vanmiddag nog wel even, tot hoe laat moet je?'
'Half negen,' fronste Tess.
'Ik kom je ophalen,' beloofde Kasper. Hij dwong haar even tot stilstaan en drukte toen een kus op haar mond. 'Werk ze.'
'Jij ook.'
-
Heel de middag moest Tess zich inhouden om Fajah niet een mep in haar gezicht te geven. Aangezien het veel te druk was om met z'n tweeën de bar te runnen liet Fajah haar alles doen en stond vervolgens op haar vingers mee te kijken. Natuurlijk had ze honderden op en aanmerkingen.
'Waarom heb je me überhaupt extra laten komen?,' siste Tess toen ze voor de zoveelste keer een doekje over de niet gebruikte dienbladen haalde. 'Er is geen hond.'
'Ik moet zo even achter de schermen wat dingetjes doen,' antwoordde Fajah. 'En zo kan ik even kijken of je goed bent ingewerkt.'
Tess trok een wenkbrauw op, maar zei niets.
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...