Say What?!! Nog een update? YESSSS! Vandaag kan ik jullie eindelijk melden dat ik de afgelopen tijd hard aan het werk ben geweest voor mijn BLOG! Je vind hem hier: http://anneschlaepfer.blogspot.nl
Op mijn blog geef ik veel achtergrond info over verhalen, personages, locaties etc. Ook deel ik wat dingen over mezelf. Het is maar net wat jullie willen, dus laat me vooral weten wat je graag zou willen weten! Ook deel ik iedere maand schrijftips!
Dan nu even over dit verhaal; ik altijd wel de verantwoordelijkheid om even te waarschuwen als het verhaal bijna afgelopen is. Dus bij deze: het verhaal is bijna afgelopen. Het goede nieuws hiervan is dat ik daardoor binnenkort snel verder kan met mijn andere verhaal: Focus. Daarnaast heb ik ook heel veel leuke ideeen voor nieuwe verhalen, zowel fanfics als originele, dus maak je geen zorgen; jullie zijn nog niet van me af!
Dan nu, hoofdstuk 34. Het op-1-na laatste hoofdstuk van Counter!
Hoofdstuk 34
'Hoe lang blijf je nog boos op hem?'
Tess keek Kasper aan. De afgelopen dagen had ze Finn zo veel mogelijk genegeerd. Nu Kasper heel de dag bij haar was, merkte Kasper de spanning ook in huize van Hamel.
'Hij moet verdomme normaal doen,' snauwde ze.
'Hij is je broer en hij is nou eenmaal niet perfect,' zei Kasper. 'Ga met hem praten, laat hem zijn excuses aanbieden en klaar.'
'Zo makkelijk is het niet.'
'Zo makkelijk is het wel.'
Tess bleef stil.
'Ik wil je nergens toe dwingen Tess,' Kasper stond nu op van de bank. 'Maar ik wil alleen maar zeggen dat familie het belangrijkste is wat je hebt...ik wou dat ik nog met mijn zus kon praten.'
Tess schrok ervan en liep snel achter hem aan toen hij richting de keuken liep.
'Kasper, wacht!'
Kasper wachtte niet, maar schonk kalm een glas water voor zichzelf in.
'Die jongen durft zijn kamer amper uit te komen omdat hij bang is om jou te zien,' zei hij simpel. 'Hij vindt het echt wel rot dat hij je gekwetst heeft.'
'Wat moet ik tegen hem gaan zeggen dan?,' vroeg Tess. 'Hey broertje, jammer dat je dat stomme zeikwijf aan het neuken was terwijl ik voor haar in moest vallen achter de bar?'
'Het is een begin.'
Tess dacht even na, maar werd verstoord in haar gedachten toen ze haar ouders thuis hoorde komen. Al snel liepen ze de keuken in.
'Hey,' glimlachte Mila vrolijk.
'Hoi,' knikte Kasper beleefd naar Viktor en Mila.
'Waar is Finn? Zit hij nou weer heel de dag boven?,' vroeg Mila bezorgd. 'Ik breng hem even wat te drinken.'
'Doe dat,' knikte Viktor koeltjes.
Mila schonk een glas drinken in en liep de kamer uit.
'Dus wanneer maken jullie het goed?,' vroeg Viktor toen scherp.
Tess keek haar vader verbaasd aan. Hoe wist hij dat ze ruzie hadden?
'Finn heeft me alles verteld,' verklaarde Viktor. 'Hij wil het met je goedmaken maar is bang dat je nog boos op hem bent.'
'Heeft hij je alles verteld?,' vroeg Tess ongelovig. 'Ook dat gedoe met Fajah?'
'Ook dat ja,' knikte Viktor.
JE LEEST
COUNTER
ChickLit/ DERBY TRILOGIE SPIN-OFF/ Als Tess na een jaar terug komt uit Amerika merkt ze dat er veel veranderd is in Amsterdam. Misschien wel zo veel, dat thuis niet eens meer als thuis voelt. Door al het gedoe met jongens besluit ze jongens voorlopig even h...