Hoofdstuk 10

2K 73 9
                                    

Laatste update voordat ik een weekje op vakantie ga naar Oostenrijk! (Ik zit dus met mijn appartement 5 min lopen van het hotel af waar de Ajax selectie verblijft komende week, haha!)

Hoofdstuk10

'Goedemorgen schoonheid.'

Tess had al een tijdje haar ogen open, en staarde in die van Kasper.

De zon scheen fel door het schuine raam naar binnen. Tess vroeg zich gelijk af hoe laat het was.

'Goedemorgen knapperd,' glimlachte ze.

Even probeerde ze terug te halen wat er een paar uur terug gebeurd was. Ze hadden nog lang gezoend en geknuffeld, maar meer was er ook niet gebeurd. Dat werd bevestigd door het feit dat Tess nog wel gewoon haar ondergoed aan had. Daarnaast hadden niet al Kasper's lichaamsdelen meegewerkt door de hoeveelheid drank die nog in zijn lichaam had gezeten.

'Hoe laat is het?,' vroeg Tess.

'Half elf,' antwoordde Kasper. 'Heb je nog lekker geslapen?'

'Beter dan toen ik bij Rosie in bed lag,' gniffelde Tess.

'Oh, dat klinkt wel heel spannend,' zei Kasper. 'Ik kan ook vanavond bij jullie komen liggen hoor.'

Tess lachte kort, maar bedacht zich toen dat Rosie en Naomi haar waarschijnlijk kwijt waren.

'Shit, ik heb niet laten weten waar ik ben.'

'Geen zorgen,' zei Kasper. 'Ik heb stiekem je telefoon gebruikt om hen te appen. Ze denken dat je alvast de stad in bent gegaan vanmorgen vroeg.'

'Hoe wist je mijn toegangscode?'

'Het lag voor de hand dat het je verjaardag was,' legde Kasper uit. 'Hoe laat heb je vandaag afgesproken om de stad in te gaan, ook met Freja en zo?'

'Één uur,' antwoordde Tess.

'Ooh, dan hebben we nog even,' zei Kasper tevreden. Hij legde zijn arm om haar heen en trok haar dichter bij hem.

Tess sloeg ook haar arm om hem heen en drukte haar lippen op de zijne.

'Hmm, ik denk dat het allemaal wel weer werkt,' mompelde Kasper tussen hun zoenen door.

'Ik voel het,' gniffelde Tess. Ze lag met haar lichaam tegen het zijne aan, het was onmogelijk om het harde ding tegen haar buik te negeren.

Kasper zoende haar weer, en Tess voelde al snel zijn hand richting de sluiting van haar bh gaan. Al snel had hij hem losgemaakt en deed ze haar bh uit.

'Het voelt alsof ik droom,' fluisterde hij zachtjes.

Tess lachte zachtjes en gleed toen met haar hand langs zijn gespierde lichaam naar beneden. Toen ze over zijn boxer ging merkte ze dat Kasper haar net even wat steviger beet pakte.

'Dit wordt denk ik een hele leuke droom,' zei ze toen zachtjes in zijn oor.

-

'Zit mijn haar een beetje?,' Tess zocht naar een spiegel, maar die was nergens te zien in zijn kamer. Kasper, die nog in bed lag, knikte.

'Een beetje.'

Tess lachte. 'Niet dus.'

'Vind je het heel gek, na wat we net hebben gedaan?,' grijnsde Kasper.

Tess deed snel haar lange bruine haar op een staart en ging toen op bed zitten. 'Ik wou dat ik hier kon blijven.'

Kasper leek verrast door haar uitspraak, maar het leek hem alleen maar nóg gelukkiger te maken.

COUNTERWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu