14.

163 18 2
                                    

„Čo to do riti bolo?!" Skríkla som po ňom a on si z vrecka vybral krabičku cigariet.
„Bože môj ako môžeš teraz fajčiť? Uvedomuješ si vôbec čo s-"
„Tak pozri" prerušil ma „Moji rodičia si myslia,že som dokonalí študent.Myslia si,že nerobím nič iné okrem učenia a futbalu.Keby som im povedal že prepadám,pravdepodobne by ma vyhodili z domu.Takže,už asi chápeš prečo som to urobil,však?"
Pozerala som sa mu do očí a sledovala ako si zapaľuje cigaretu a pomaly vyfukuje obláčik dymu do vzduchu.
„Nie nechápem! Ako s týmto súvisím JA?!"
„Keby som jej povedal že ma doučuješ,prišlo by jej to divné, nemyslíš?" opýtal sa a otvoril okno.Vzdychla som si a posadila sa na posteľ.
„Ak sa o tomto dozvie Louis,dokopem teba aj tvojho malého kamaráta,rozumieš?"
Pozrel sa na mňa,potom medzi svoje nohy a potom opäť na mňa.
„Neni malý!!" povedal urazene.
„No neviem neviem"
„Chceš sa hádať?" uškrnul sa a začal si sťahovať nohavice.Rukou som si zakryla oči a otočila sa mu chrbtom.
„Nebudem sa s tebou hádať,len sa prosím obleč!" Počula som smiech.
„Neboj som oblečený.Len som si robil srandu"
Vydýchla som si a otočila sa späť k nemu.
„Ty si taký debil Hood! Neznášam ťa!"
On ma hnusne oklamal! Nebol o oblečený.Stál predo mnou iba v boxerkách a smial sa na mojom znechutenom výraze tváre.
„Chceš ho vidieť? Robím najlepší striptíz v celej Austrálii!"
„Nie nemám záujem! Ak si do minúty nenatiahneš nohavice,odídem a môžeš si na doučovanie hľadať niekoho iného!"
„Och..Tak inokedy no.."
„Niekto chce byť vtipný,ale veľmi sa mu to nedarí"
Zrazu sa rozleteli dvere a v nich sa zjavila Calova mama.
Keď zbadala svojho polonahého syna s cigaretou v ústach,z rúk jej vypadli veci,ktoré mu očividne prišla doniesť.
„T-to..P-prepáčte.Nechcela som vás v-vyrušiť." povedala vystrašene.Keď vychádzala von z izby,povedala mu nech ide na chvíľu dole.
Cítila som sa trápne.
Toto je najabsurdnejšia vec,aká sa mi kedy stala.
Calum
„Sadni si" prikázala mi mama keď sme zišli do obývačky.Aby som nezabudol..Ešte stále som na sebe nemal nohavice.Nestihol som si ich obliecť.
„Tak..Počúvam?" usmial som sa a sadol si na pohovku.
„Ako si to predstavuješ? Prinesieš si sem dievča o ktorom sa nám nemieniš zdôveriť, a hneď sa s ňou chceš..Nó..Vyspať?! Calum dobre vieš že s takýmito vecami si treba dávať pozor.
Nechceš sa stať v takom mladom veku otcom,či?"
Toto sa nedá počúvať..
„Bože vôbec to neni tak,ako to vyzerá! Len som sa chcel prezliecť! Je na tom snáď niečo zlé?" pozrel som sa na ňu spýtavo „Tak vidíš.."
Vstal som,a vrátil sa za Liv do izby.Našiel som ju sedieť na parapete s hlavou opretou o okno.
Hľadela von,pričom jej po líci stekalo pár sĺz.
Potichu som k nej podišiel a opatrne ju chytil za rameno.
„Deje sa niečo?"
Nová časť :)) Páčila sa?😂😂😂

War [Calum Hood]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang