31.

143 19 2
                                    

Pomsta? Prečo by sa mi chcel pomstiť? Akože za ten bozk a to,čo som potom povedala? Nie..To je predca hlúposť.
Keď sme okolo noch prechádzali,nechápavo som sa naňho pozrela.Zaregistrovala som že si ma všimol.
-----------------
Každú prestávku som tú kurvu videla ako sa po Calovy lepí.
Nemalo zmysel riešiť to..Iba som nad tým pretočila očami.
Má to čo chce.Nezmením to..
Po škole som čakala Ashley,ktorá mala o hodinu viac,ako ja.Sadla som si na lavičku a vybrala z vrecka mobil.
„Ahoj" Chytil ma zrazu niekto za koleno a mňa trhlo.Keď som sa pozrela na dotyčnú osobu,myslela som že odpadnem.Stál predo mnou Calum.Nevedela som čo mám urobiť.
„Chcem ti všetko vysvetliť.."
„Nemusíš sa obťažovať.Tvoje slová pre mňa už nič neznamenajú"
Ironicky sa uchechtol a nadvihol obočie.
„Sama tomu neveríš.Miluješ ma"
„Teba? Nie!" no ok..Možno som trošku zaklamala no..
„Prečo si sa so mnou potom vyspala? Hmm? Aspoň si to priznaj"
„Pretože som sprostá! A vôbec..Nebudem sa tu zaoberať niekým ako si ty" Zkríkla som a rozbehla sa preč.
O čo mu ide? Nechápem ho.
------------------
Poobede som mala tréning.Úprimne sa mi tam moc nechcelo ísť,ale Ashley ma k tomu donútila.
„Takže baby! Dnes vám to išlo úžasne! Ste šikulky..Na záver by som vám chcela niečo oznámiť.
Vybavila som vám chatu.."
Všetky baby okolo mňa začali pišťať a tlieskať.Kde som sa to dostala..
„Kľud..Kľúúúd! Má to však jeden háčik..Pôjdete tam spoločne s futbalistami!"
„ČOŽE?!" Postavila som sa a naštvane vykríkla..Ako inak,nechcene som upútala pozornosť.
„Neviem čo sa ti na tom nepáči.Bude s nimi sranda.A navyše sú sexy"
„Neurob sa" odvetila som.Á..Nedokázala som si to odpustit.
„Daj mi pokoj! Nevybíjaj si na mne zlosť.Ja nemôžem za to že ťa Hood nechce!"
Tak a dosť.
„Chuďatko.Máš tak nudný život že musíš riešiť ten môj..Je mi ťa ľúto" Napodobnila som plač a Ashley sa zasmiala.
„Prestante lebo sa nepôjde nikde!"
„Ona nech nejde! Ešte nám tam náhodou s niekým otehotnie!"
Nevydržala som to a..tak trochu jej strelila facku.
„Lívia! Tvoje správanie je nevhodné! Budem musieť vyvodiť dôsledky a tak-"
„Nie! Prosím nehovorte to riaditeľovy! Vyhodil by ma!"
„Chcela som povedať..Za trest na tú chatu pôjdeš!"
Nie nie nie a nie! Nechcem byť v blízkosti tých dvoch idiotov!
Ale asi nemám na výber..
„To naozaj musím?"
S prekríženými rukami na hrudi nemo prikývla a ja som si vzdychla.
„Zajtra o 6:00 ráno odchádzame..Je to narýchlo,ale zbaliť si pyžamo,tepláky,tričko a mikinu snáď zvládnete aj za jeden večer." žmurkla na nás a otočila sa smerom k dverám.
„Zajtra ráno vás čakám..Nieje to povinné.Ale to pre Líviu neplatí.Ahojte"
Do riti!
Nová čááááásť:DDD

War [Calum Hood]Where stories live. Discover now