„Oci ja viem! Ale čo s tým mám urobiť? Proste to preložíme na inokedy,okay? Ani ja niesom nadšená z toho že tam musím ísť"
Vzdychol si a smutne sa na mňa pozrel.
„Ani nevieš ako veľmi pre mňa tá večera znamenala.."
„Viem..Preoáč ale nedokážem to ovplyvniť.Sľubujem,že nabudúce to nezruším.Platí?" Nemo hľadel do zeme a nervózne klepkal nohou.Pretočila som očami a objala ho.
„Neurážaj sa.Veď dva týždne snáď vydržíš..Či nie?"
„Ale hej..Choď sa radšej dobaliť.Ja ti zatiaľ urobím večeru"
Usmiala som sa a dala mu pusu na líce.
„Ľúbim ťa"
-------------------
Ach.To už je ráno? Niéé.
Ja tam nechcem ísť.
Znechutene som vstala a doplazila sa ku skrini.Vytiahla som z nej kraťase,kvietkované tričko na ramienka a krátky,biely svetrík.
Z vlasov som si urobila drdol a dala na ne šatku (chápeme sa).
„Ahoj "Rozlúčila som sa s otcom a on ma stisol.
„Nerob tam žiadne sprostosti.A-a drž sa Caluma.Je to super chalan"
Ha! Tento sa mu podaril.
On a super? Aj ja som si to myslela kým ma hlúpo nevyužil a následne odkopol.
„J-jasné.Neboj..Ahoj"
„Budeš mi chýbať..Ahoj"
-------------------
Prišla som pred školu,kde už sa zhromaždilo celé futbalové družstvo.Počkať..Prečo sú tu iba chalani?
„Á! Ty už si tu? Super! Ideš akurát vhod!" Vybafla na mňa trénerka a priblblo sa usmiala.
„Prečo som tu jediné dievča? To je nejaký vtip alebo čo? Ak áno,tak je dosť mizerný"
„Nie.Nie je to žiadny vtip,ani nič podobné.Nepočula si snáď že tento výlet je povinný iba pre teba?No máš šťastie.Ashley so Sophiou ťa v tom nenechali" žmurkla na mňa.„Chlapci? Pomôžte Liv s vecami!" zakričala a odkráčala za šoférom.
Ostala som tam stáť ako obarená.
Sophia? A ja som si tak priala aby nešla..Krava.Celý čas ma bude iba provokovať.
„Ehm..Pomôžem ti?" Vyrušil ma Calum z premýšľania.Hodila som po ňom nechápavý,no zároveň prekvapený výraz.
„..S tými vecami.." dodal a ja som nesúhlasne kývla hlavou.
„Daj Liv ja ti to vezmem!"
No ešte tento tu chýbal.
„Nie Louis.Zvládnem to." Odvetila som s neutrálnym pohľadom a pobrala sa ku autobusu.V tej rýchlosti som si ani neuvedomila že vedľa mňa stoja obaja.
„Lív! Konečne si tu.S tou kravou by som to sama nezvládla" objala ma Ashley a ja som sa uchechtla.
„Aj ja ťa rada vidím..Povec mi aspoň jednu dobrú správu,prosím"
Na chvíľokču sa zamyslela.
„Sedíme spolu a pred nami sedí Alex s Adamom."
„A za nami?" zahryzla si do pery a už nebolo treba ďalšie slová.
„Calum.."
„Chcem ísť domov" oprela som si hlavu o jej rameno a hlasnejšie si vzdychla.
Nová časť:)) Čo myslíte že sa stane na chate? :))
CITEȘTI
War [Calum Hood]
Ficțiune adolescențiMyslím,že takto to neplánoval ani jeden z nás. Pred pár mesiacmi si pre mňa neznamenal nič..Dnes si moje všetko.