5.

204 21 2
                                    

„Nemuseli ste ma čakať.Domov viem trafiť aj sám.“ Povedal odmerane keď k nám prišiel.
„Ale no ták! Kto povedal,že ideš domov?“ Usmiala som sa na neho a pozrela na ostatných.Nevyzerali moc nadšene.Akoby nechceli aby išiel s nami,čo som však nechápala.
„Ja“ Páni.Myslela som si,že to pôjde ľahšie.
„Netrapoš! Poď s nami osláviť víťazstvo!“ uchechtla som sa a jemne ho drgla.
„Nemám záujem.“ odvetil a odkráčal preč.
„Čo ste mu urobili?!“ Hodila som po chalanoch nechápavý pohľad keď sa vzdialil.
„My? Nič.Niekto mu volal a odvtedy je nejaký divný.“
„Aha ale prečo poto-“
„Už by sme mali ísť.“ prerušil ma Louis a dal mi pusu.
--------------
Sedíme v pizzérii a rozprávame sa o svojich prvých detských láskach.
„Moja prvá pusa bola proste nezabudnuteľná.“
„A to už prečo?“ opýtala som sa pomedzi smiech.
„Dal som si ju v ôsmej triede so spolužiačkou na dievčenských záchodoch.“
„Čo je na tom tak nezabudnuteľné?“
„Šak póčkaj! Ešte som sa nedostal k pointe! Ta baba mi po puse dala moje ruky na jej koz-“
„Okay okay! Pochopili sme! Nemusíš pokračovať“
„Kozy“ Začal sa rehotať ako zmyslov zbavený.Kam som sa to zase dostala? Nuž,aspoň mám postarané o zábavu.
„A čo ty? Aká bola tvoja prvá pusa?“ opýtal sa ma zrazu jeden z nich.Na sucho som prehtla.
„No..To bolo tak..Svoju prvú pusu som... dostala na futbalovom ihrisku..“
„Páni! Nie je to paradox? Prvú pusu si dostala na futbalovom ihrisku a teraz chodíš s futbalistom!“ Louis sa na mňa zvláštne pozrel.Modlila som sa aby mu nedošlo že..
„Počkať..Naša prvá pusa bola na ihrisku,nie?“ Sakra.
„Á-áno“
„Čože?! On je tvoj prvý?!“ Skríkol Adam.
„No.Tak a je to von.Áno,je môj prvý chalan.“
„Neverím! Ty si predca tak pekná,že nie je možné aby si mala iba jedného frajera!“
„Čo sa čuduješ? Zato že ty si mal už minimálne desať frajeriek,ja za sebou nemusím mať 20 vzťahov a rozchodov!“ Vytočilo ma to.Ani neviem prečo..„Ale to je jedno.Som unavená,je na čase ísť domov.“
Pobozkala som Louisa,ktorý mi chcel niečo povedať,no z môjho výrazu tváre vyčítal,že to nemá zmysel.
„Tak v pondelok v škole.Ahojte“ Povedala som a zavrela za sebou sklenené dvere.
Práve keď som vyšla von,rozpršalo sa.Tomuto hovorím šťastie!
Nenamáhala som sa s behom a tak som si pokojne vykračovala po ulici  a nechala na seba padať kvapky dažďa.
Pozerala som sa do zeme,keď v tom do mňa niekto vrazil.
„Kurva! Nevieš dávať pozor?! “ zahučal po mne.Keď som sa lepšie pozrela na nie veľmi milú osobu ktorá ma zhodila do kaluže,zistila som že to je on.Cal.
Nová časť :)) Dúfam že sa páčila^^

War [Calum Hood]Where stories live. Discover now