22.

154 18 5
                                    

Liv
„Si si istý že sa majú variť tak dlho?" zasmiala som sa a pozrela na hrniec plný špagiet.
„Áno som! Dôveruj mi.Učil som sa variť od tej najlepšej kuchárky!"
„Áno?" nadvihla som obočie „Od akej?"
„Od mojej babky! Neboj sá.Bude to chutné"
„Ako myslíš..Čo ideme zatiaľ robiť?"
Pozrel sa na mňa a priblblím úsmevom a ja som hneď vedela čo ho napadlo.
„Ty si taký úchyl!"
„Ale keď to sa nedá! Si tak sexy"
Zarazila som sa.Prečo mi hovorí také veci? Zo srandy?..
„Povec mi niečo čo ešte neviem"
„Tak to bude problém pretože ty vieš asi všetko"
Veru tak!
-------------------
„Á! Pusti má!!!!!" Hučala som po ňom no on ma ignoroval.Dnešné doučovanie sa akosi zvrtlo.
Neprestal ma štekliť ani keď som povedala že sa mi chce cikať.
„A sakra" povedal zrazu a pustil ma.
„Kde bežíš?!" okríkla som ho keď sa niekde rýchlo rozbehol.
Následovala som jo až do kuchyne..Tam som pochopila prečo mal tak naponáhle.
„Do prdele"
„Nó..Nechcem nič hovoriť,ale asi nebudeš tak dobrý kuchár ako si hovoril"
Hodil po mne škaredý pohľad a vypol sporák.
„Budem plakať"
Podišla som k nemu a zo zadu ho objala.
„Ale veď..Môžeme si objednať pizzu"
„Nič iné nám neostáva" zasmial sa.
-------------------
Najedli sme sa a potom ma išiel odprevadiť domov.
„Zajtra sa vidíme"
„To dúfam" žmurkol na mňa „Á mimochodom..Budem očakávať božtek tak buď pripravená"
Uchechtla som sa a pretočila očami.
„Zbohom"
Vošla som do domy a rovno si to namierila do svojej izby.
Zo skrine som vytiahla obrovské čierne tričko a a čierne nohavičky.V kúpeľni som sa osprchovala a následne prezliekla.
-------------------
Spolu s Calom sme sa cez prestávku prechádzali popri skrinkách,keď v tom ma oprel o skrinku,jemne sa usmial a začal ma bozkávať.
Ani na sekundu som nezaváhala a začala spolupracovať.Myslela som si,že zbadal Louisa,no keď sme sa od seba odlepili a ja som otvorila oči,zistila som že okrem nás dvoch sa na chodbe nenachádza nikto..
„Čo to malo znamenať?!"
Uškrnul a mykol plecami.
„Chcel som si to vyskúšať.Kto ťa naučil tak dobre za bozkávať? Wow..Asi som sa zamiloval"
Buchla som doňho.
„Debil"
„Tvoj" cmukol a vzápätí na to opäť spojil naše pery.
Nečakala som to,ale nebránila som sa.
Jeho bozky a dotyky vo mne vzbudzovali niečo,čo som si nedokázala a stále nedokážem vysvetliť.
Nepripisovala by som to hneď tomu že som sa do neho zamilovala,no cítim že od toho nemám ďaleko..
Kristepane Liv na to zabudni! S ním si nezačneš nič!
Ozvala sa moja múdra hlavičla.Vždy som svojej mysli verila,no teraz sa obávam že to nebude také jednoduché..
Nová časť :)) Ako sa máte lásky moje? :))

War [Calum Hood]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora