11.

181 13 0
                                    

Ďalší deň som sa cítila oveľa lepšie ako včera,predvčerom..
Dokonca som ani nezaspala!
V škole som sa snažila čo najviac vyhýbať akému koľvek kontaktu s Calumom.
Darilo sa mi to až dokým som nevstúpila do jedálne.
Prečo musí sedávať s nami?
„Čaute" pozdravila som všetkých a sadla si vedľa Louisa a dala mu pusu.
„Ahoj..Prídeš pozrieť dnes na tréning?" Usmiali sa na mňa.Pozrela som sa na Caluma a on na mňa tiež.
„N-neviem."
„Tak dojdi ak budeš chcieť.A chalani? Dúfam že idete všetci na tréning!" uchechtol sa a všetci prikývli.Všetci až na Cala.
„Čo je Cal? Prečo nejdeš? Blíži sa mám koniec sezóny.Potrebujeme ťa!"
„Sorry ale prepadám z matiky a o týždeň píšeme písomku,vďaka ktorej si to môžem zlepšiť.Som úplne dutý takže asi by som sa mal uč-"
„Tuto Liv je taký náš malý Einstein.Mohla by ťa doučovať..Čo ty na to Liv?" prerušil ho Alex.Asi ho zabijem! Ako ho mohla takáto blbosť napadnúť?!
Ostala som ticho.
„No jasné! To je super nápad! Súhlasíš s tým?" Skríkol Louis.
Vážne? Jemu to príde ako super nápad? Kristepane kde som sa to dostala!
„J-ja..N-no.."
„Pomôž mu." štuchol do mňa Alex.Hodila som po ňom vražedný pohľad a vzdychla si.
„Fajn."
Calum sa na mňa víťazoslávne usmial.
„Ďakujem.Pravdepodobne si mi zachránila život!"
To si len myslíš.
------------------
Práve som bola na pól ceste domov,keď v tom na mňa niekto zakričal.Obzrela som sa dozadu a zbadala tam JEHO.
Pretočila som očami a pokračovala v kráčaní.
„Héj! Niečo si mi pri obede sľúbila!" Zastala som a počkala kým ku mne pribehne.
„Ou prepáč.Myslela som že chápeš o čo mi ide"
„Čože? Netuším čo máš na mysli"
„Vyzerám na to,že ťa idem doučovať?" Nechápavo sa na mňa pozrel.
„Pozri.To že som povedala fajn,nebolo myslené vážne.Povedala som to iba kôli Louisovy.Mňa naozaj netrápi to či v maturitnom ročníku prepadneš,alebo nie."
Povedala som a zhlboka sa nadýchla.Už som nepovedala nič.Chcela som od neho čo najrýchlejšie odísť.
„Počkaj"
„Nie! Po akej reči ti to mam ešte povedať?"
„Prosím.."
„Bože moj.Nemôžeš mi dať pok-" sekla som sa.Napadlo mi,že to vlastne nie je tak zlý nápad.. „Alebo vieš čo? Dobre.Dobre, al-"
„Ďakujem ďakujem ďakujem!!!" skríkol a objal ma.Okamžite som ho od seba odtlačila.
„Ale mám jednu podmienku."
Pravdepodobne ho to zaskočilo.
„Akú? Počúvam.Splním hocičo čo povieš! Si moja posledná záchrana!"
„Prestaneš mi vypisovať tie správy o tom ako ma získaš a podobne.Jasné?"
Na chvíľu sa zamyslel,no potom sa usmial a podal mi ruku.
„Platí"
Nová časť :)) Aký ste mali deň? Ja dosť na ....
Ale čo už.Pri písaní som si oddýchla a zabudla na všetko :D :)) Ak sa podarí,vydám dnes ešte jednu časť^^

War [Calum Hood]Onde histórias criam vida. Descubra agora