34.

139 17 2
                                    

Po príchode na chatu som sa rýchlim krokom v pätách s Ashley vybrala preskúmať izby.
Trénerka nám povedala číslo tej,v ktorej strávime najbližšie dva týždne.
8...
„Spím hore!" zakričala som a snažila sa výjsť po schodoch až na horné poschodie našej postele.
Áno,očividne spíme na dvojposchodových posteliach.
Nuž..Snáď to nebude také zlé.
---------------
Hneď ako sme si vybalili všetky veci nás trérka zavolala dolu do jedálne.
„Takže ako začať..Viem že už nie ste malé deti ktorým treba neustále hovoriť ako sa správať..Ale i tak by som vás chcela upozorniť na pár vecí,ktoré sa tu tolerovať nebudú!"
Odkašľala si a mierne zamračene sa na nás pozrela.
„Neželáme si,aby ste si tu akou koľvek formou prejavovali náklonnosť.." Sklesnuto som sa pozrela na Caluma a on zase na mňa.Napokon som však svoju pozornosť opäť nasmerovala na trénerku.
„Žiadny alkohol,drogy,sex! A prosím..Nehádajte sa už toľko.Pokúsme sa tento výlet prežiť v kľude..To je všetko čo sme chceli.
O dve hodiny sa sem vráťte na večeru.Teraz máte rozchod"
Všetci okrem mňa sa postavili a odišli von z miestnosti.
Nechcela som sa pomedzi nich tlačiť a tak som si počkala,kedy sa mi uvoľní východ.
„Daj mi ešte jednu šancu!" Zastavil ma vo dverách Louis.Chytil ma za plecia,čo som mu však na dlho nedovolila.Odtiahla som sa od neho na bezpečnú vzdialenosť.
„Ako ti mám vysvetliť,že ma máš nechať na pokoji?" Povedala som celkom kľudným hlasom,čomu sa sama čudujem.
„Ja ťa nenechám na pokoji! Milujem ťa,čo som ti už povedal veľmi veľa krát.Prosím,Sľubujem,že ťa už nesklamem.Aspoň to skúsme"
Už naozaj neviem ku komu čo cítim.V jeden moment mám pocit že ma niečo ťahá k Louisovi,no na druhej strane je tu ešte Cal.Ten je..Ja neviem.Mám ho rad trošku viac..Viac ako iba dobrého kamaráta.Avšak nedokážem povedať či je to až tak silné ako to bo lo pri Louisovi.
Medzi mnou a Calumom predca nikdy nič nebolo tak čo tu vlastne riešim?
„Potrebujem čas..Mohli by sme sa ísť večer prejsť? Len ty...A ja."
Zbadala som že sa mu rozžiarili oči.Usmial sa a ja som dostala chuť pobozkať jeho mäkké pery.
„O desiatej za chatou." žmurkol na mňa a spokojne odkráčal preč.
Chvíľu som tam ešte nehybne stála a hľadela do zeme.
Keď som sa konečne vzchopila,rozbehla som sa hore do izby.
Do istého momentu som si nebola istá tým,či je dobrý nápad začať si s ním niečo..
Po tom,ako som videla Caluma nalepéneho na Sophii,ktorá je opretá o stenu a bozkáva ju,pričom jej obchytkáva zadok,sa však môj názor na vec zmenil..Nevedela som ovládať svoje city a premohla ma žiarlivosť.
Asi som pochopila o čo mu ide..
Okay.
Hra sa začína Hood!
Nová čáásť ženy moje❤ Prepáčte že vyšla až dnes,ale nemala som ani náladu ani čas písať..:) Snáď to chápete^^


War [Calum Hood]Where stories live. Discover now