Obula som si tenisky a rýchlim krokom vyšla von z izby.
Sadla som si pred chatu a zmätene sa rozhliadla okolo seba.
Nikto nikde.
„Dobre Calum! Ak si chceš robiť srandu,fajn!" Zkríkla som tak nahlas,že som musela zobudiť celú chatu.
„Pššt! Budú ťa počuť" Zakryl mi ústa „Poď za mnou"
Jemne ma chytil za ruku a ťahal niekde do tmy.Vlastne bola tma všade.
„Kde ideme? Pusti ma som unavená.Chcem sa vrátiť do postele a-"
„Vydrž chvíľu. Už sme skoro tam." povedal kľudným hlasom a moju ruku stisol ešte pevnejšie.
„Zavri oči" Prikázal mi a keďže sa mi nechcelo hádať,urobila som to,čo chcel.
Natočil ma do pravej strany a chvíľu ma viedol cez les.
„Ták..Otvor ich."
„Ty si taký-.. To so robíš srandu!"
Vykríkla som nadšene a prilepila sa na jeho mäkké,sladké pery.
„Páči sa ti to?"
„Panebože čo je to za otázku! Jasné že áno!"
Stáli sme v starej stodole a pred nami sa rozprestierali sviečky poukladané do tvaru srdca.
„Kedy si to stihol?"
Usmial sa na mňa a sadol si na zem.
„Tajomstvo šéfkuchára.Poď ku mne"
Prisadla som si a zahľadela sa na zem.
Hlavou som sa oprela o jeho rameno a on mi vtisol bozk do vlasov.
Pár minút sme tam sedeli bez jediného slova,no nakoniec som to nevydržala.
„Cal?" Pozrel sa na mňa s pokojným úsmevom na tváry. „Toto pre mňa ešte nikto neurobil.."
„Ja viem.Práve preto sme tu a nie v nejakej nóbl reštaurácii,alebo v kine."
Pritisnem sa k nemu čo najbližšie ako to ide.
„Celá sa trasieš.Tu máš"
Vyzliekol si mikinu a prevesil ju cez moje plecia.Už opäť.
„Ďakujem.."
----------------
Ležíme pri svetle malích,svietiacich sviečok a moje srdce bije ako o život.Už dlho sa mi nič také nestalo.
Jednu ruku má prepletenú s tou mojou,a tou druhou mi hladí tvár.
„Si tak krásna.."
Cítim ako sa červenám,no v tej chvíli je mi to úplne jedno.
„Môžem sa ťa niečo opýtať?" Pozrem sa naňho spýtavím pohľadom a on prikývne.
„Povec mi pravdu.Pravdu o tom,ako to bolo so mnou,so Sophiou..Chcem to vedieť."
Vzdychol si a kúsok sa odo mňa odťiahol.
„Keď sme sa spolu vyspali,mal som ťa hrozne rád.Bál som sa toho,že by nám to dlho nevydržalo a ublížil by som ti(Čo sa mi podarilo aj tak,čiže som si moc nepomohol).
Keď som však zistil že sa okolo teba zase obšmieta ten debil,niečo sa vo mne zlomilo.
Chcel som sa ti pomstiť,tak som si začal so Sophiou.Časom mi však dochádzalo,že to s tebou nemá zmysel,pretože si ku mne chladná a odmeraná,čomu sa vôbec nečudujem.
Každý jeden deň som sa presviedčal o tom,že k tebe už nič necítim a moje srdce bije iba pre ňu..Bože.Bol som taký hlúpy keď som si myslel že na to skočím.."
Už som ho nenechala vysloviť ani slovo.
Vášnivo som ho pobozkala.Keď sa odo mňa odtiahol,pozrel sa mi do očí.Plakala som.Všetko čo povedal ma hrozne dojalo.
„Uvedomil som si,že všetko zlé čo som za svoj život prežil bolo preto,aby som sa stretol práve s tebou..Ľúbim ťa"
Utrel mi slzy a ja som prižmúrila oči.
„Milujem ťa Calum Hood.A prisahám,že už nikdy neprestanem.."
A je to tu.Posledná časť príbehu.Dúfam že sa ukončenie páčilo :)
Na záver vám poviem pár pekných slov.
Ďakujem že ste sa rozhodli pre čítanie práve môjho príbehu.
Ďakujem za všetky ★,videnia ale hlavne milé a povzbudzujúce komentáre.Ste úžasné!
Mám vás hrozne rada❤
Neviem čo viac povedať..
Už len toľko,že som práve vidala prvú časť nového príbehu s názvom Missing Words.Ak chcete,pozrite sa na to:)
Tak sa majte krásneeee! Ľúbim vás❤
BẠN ĐANG ĐỌC
War [Calum Hood]
Teen FictionMyslím,že takto to neplánoval ani jeden z nás. Pred pár mesiacmi si pre mňa neznamenal nič..Dnes si moje všetko.