-Fałszywa Najlepsza Przyjaciółka-

476 52 10
                                    

Jakiś czas temu wyciągnęłam ze swego życia pewne wnioski.Zrozumiała z kim się przyjaźnię i kogo nazywam "swoją najlepszą przyjaciółką".Jak się okazało, ona okłamywała mnie na każdym kroku.I po co?Żeby zwrócić na siebie uwagę...To aż żałosne.

Nie chcę jej tu obrażać, ale takie jest moje zdanie.Gdy zaczęłam się ciąć ona zrobiła to samo i po co?Żeby tylko być w centrum uwagi co znowu jej nie wyszło.

Każde wydarzenie  jej życia opisywane jest przez nią w trzech różnych wersjach.I gdy już te wersje zostaną skonfrontowane ze sobą nigdy nie jesteśmy w stanie ustalić, która wersja jest prawdziwa.A to nie są łagodne kłamstewka.Część z nich uderza w inne osoby.Inne są na tyle poważne, ze powinny być zgłoszone na policję.

W ten wtorek ona wraca do szkoły.Mam zamiar z nią skonfrontować to wszystko.Zamierzam nareszcie poznać prawdę.Cała prawdę.A jeśli ona nie powie mi prawdy to będzie to koniec.Koniec naszej przyjaźni.Koniec tego co przez te nieco ponad półtorej roku się urodziło, ta relacja, legnie w gruzach.

Ja nie zamierzam przyjaźnić się z kimś kto nie jest ze mną szczery.Kto kłamie za moimi plecami.Nie chcę zadawać się z kimś kto dla tego by być w centrum uwagi potrafi zrobić wszystko.Nawet ciąć się dla szpanu.Czuję się z tym jak jakby ona to robiła by mnie pogrążyć.Ja to robię ponieważ cierpię.Cierpię na depresję.A ona?Ona po prostu chce być kimś.A do tego obraża moją koleżankę.

Co więcej jest hipokrytką.Najpierw twierdzi jedno, stwierdza, że nie chce się zadawać z nikim kto zadaje się z dziewczyną, której nie znosi.A później?Rozmawia z osobą, która się przyjaźni z ów dziewczyną! No przepraszam bardzo, ale dla mnie to jest chore.

Tyle mam na razie do powiedzenia.Jak będzie dalej, nie wiem.Wszystko wyjaśni się w ten wtorek.Wtedy to ona zadecyduje o tym jak to będzie dalej.

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz