Muszę przyznać, że nie było mnie tutaj dość długo, a z realizacją planów na ten rok jestem daleko w tyle.Yhh...No nic, nie ma co się użalać.Pora wyjaśnić parę spraw będących powodem mojej nieobecności, a takowych jest kilka.
Po pierwsze. Jestem chora.Cierpię na autoimmunologiczne zapalenie tarczycy znane jako choroba Hashimoto. Choroba ta cechuje się tym, że organizm z nieznanych przyczyn zaczyna atakować sam siebie.
Po drugie. Mam niedokrwistość.Znaną również jako anemia.Zmagam się z tym od dawna, ale od niedawna jestem tego świadoma.Cierpię na anemię z powodu niedoboru żelaza.
Po trzecie. Mam problemy z sercem, z którymi praktycznie nie daję sobie powoli rady.Jestem bowiem w grupie wysokiego ryzyka.
Po czwarte. Brak mi czasu.Nie mam czasu dla siebie, ponieważ praktyki zabierają mi większą część dnia, o szkole nie wspominając...
Po piąte. 20 czerwca mam egzamin teoretyczny, 23 czerwca zakończenie roku szkolnego, a 27 czerwca egzamin praktyczny, przez co muszę powtarzać, ćwiczyć i dokształcać się w tym kierunku.
Po szóste. Sprawy osobiste, rodzinne.Nie mogę bowiem rezygnować z kontaktu z rodziną, znajomymi.Ale nie mogę też rezygnować ze swoich potrzeb, wizyt lekarskich oraz innych takich.
Ponieważ dzisiaj jest 1 czerwca - Dzień Dziecka, to chcę Wam życzyć wszystkiego co najlepsze.Chcę byście byli szczęśliwi i żyli tak, jak chcecie, ale będąc przy tym odpowiedzialnymi.Nie chciałabym bowiem byście podjęli złą decyzję życiową.
Nie jestem najlepsza w składaniu życzeń, wybaczcie.
Równocześnie zapraszam do zostawiania w komentarzach pytań.W sierpniu planuje bowiem odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące mojego życia prywatnego.Możecie zadawać również osobiste pytania.Odpowiem na każde.
To chyba na tyle w tej chwili.Dziękuję!
PS. Powodzenia jutro na egzaminie, Pandziu ♥
CZYTASZ
Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖
Teen FictionDepresja, Cierpienie, Choroby Psychiczne i Trudne Tematy.Wszystko o czym trudno jest mówić lub o czym ludzie wstydzą się mówić.