Czy słyszysz na codzień przykre słowa?Jesteś wyzywana/wyzywany od suk, kurew, świń, pedałów?Czy zostałaś obwiniona/obwiniony o coś czego nie zrobiłaś/zrobiłeś?Czy zmagasz się z jakąś chorobą psychiczną lub podejrzewasz taką u siebie?Czujesz się beznadziejna/ beznadziejny?Czujesz się jak śmieć?
Posłuchaj, jeśli na większość tych pytań odpowiadasz bez cienia wahania "TAK" to wiedz, że bardzo mi przykro.Ale nie jestem tu po to by się użalać nad Twoim losem.Jestem tu by Ci pomóc.By wyciągnąć do Ciebie pomocną dłoń i wesprzeć Cię na miarę swoich możliwości.Chcę Ci pokazać, ze świat jest piękny.Wystarczy tylko przymknąć oko na tych ignorantów. Dlaczego tak o nich mówię?Ponieważ oni ignorują fakt, że Was krzywdzą.Mają to w dupie lub kochają to uczucie.Uczucie satysfakcji płynące z krzywdy innego człowieka.Człowieka niewinnego, wrażliwego, delikatnego.Oczywiście nikogo tu nie obrażam.Po prostu stwierdzam fakt.A jeśli sam jesteś osobą, którą zaliczyłam do tej grupy "ignorantów" to proszę Cię.Spójrz na te wszystkie osoby, które zraniłeś.Spójrz im w oczy.Wiesz co zobaczysz?Ból skrywany pod maską uśmiechu.Wyciągnij do niego dłoń.Miej odwagę przeprosić i spróbować naprawić swój błąd.
A ty Aniołku,posłuchaj.Nie przejmuj się tym co oni wszyscy Ci mówią.Pamiętaj o jednym.Jesteś wyjątkową osobą.Jedyną w swoim rodzaju.Cudowną i nie do zastąpienia.Jesteś idealna taka jaka jesteś.Jesteś idealny taki jaki jesteś.Nawet jeśli cały świat stanie naprzeciw Ciebie i zacznie Ci wytykać swoje błędy to się tym nie przejmuj.Pamiętaj o tym, że nikt nie jest bez winy.I nawet jeśli oni wytkną Ci Twoje błędy, to Ty również możesz wytknąć im wszystkim ich błędy.
Pamiętaj.Nawet jeśli cały świat się od Ciebie odwróci to ja zawsze tu będę.Wysłucham Cię.Pomogę Ci.Zostanę z Tobą do samego końca.Zostanę z Tobą bo wiem co to znaczy być Samotnym.
Kocham Was wszystkich Aniołki ♥
CZYTASZ
Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖
Fiksi RemajaDepresja, Cierpienie, Choroby Psychiczne i Trudne Tematy.Wszystko o czym trudno jest mówić lub o czym ludzie wstydzą się mówić.